Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-17
Ogłoszenie nr 45933 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.
Tarnowskie Góry: Interwencyjna wycinka i pielęgnacja drzew na ternie Gminy Tarnowskie Góry
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, krajowy numer identyfikacyjny
000527210, ul.
Rynek
4,
42-600
Tarnowskie Góry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3933600, e-mail
bzp@um.tgory.pl, faks
32 3933602.
Adres strony internetowej (URL): htt://bip.tarnowskiegory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.tarnowskiego.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.tarnowskiegory.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjna wycinka i pielęgnacja drzew na ternie Gminy Tarnowskie Góry
Numer referencyjny: BZP.271.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 - interwencyjna wycinka i pielęgnacja drzew rosnących w pasach drogowych dróg miejskich, na skwerach, zieleńcach i w parkach, na terenach placówek oświatowych oraz w zadrzewianiach będących własnością Gminy Tarnowskie Góry w tym: - cięcia sanitarne, formujące i techniczne drzew o szacunkowej ilości 639 szt. - formowanie koron drzew form piennych o szacunkowej ilości 757 szt. - ścinanie drzew stojących i złomów o szacunkowej ilości 521 szt. - usuwanie wywałów wraz z karpiną o szacunkowej ilości 20 szt. - czyszczenie terenu z podrostu o szacunkowej powierzchni 8.000 m2 - frezowanie pni o szacunkowej powierzchni 190000 cm2 - zakładanie w koronie drzewa wiązania elastycznego o szacunkowej ilości 4 szt. - gospodarowanie drewnem pochodzącym z wycinki drzew, zgodnie z zarządzeniem 562/2013 Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 14 lutego 2013 r. w sprawie ustalenia zasad gospodarki drewnem pochodzącym z wycinki drzew z nieruchomości będących własnością Gminy Tarnowskie Góry, które stanowi załącznik do umowy. Część nr 2 - interwencyjna wycinka i pielęgnacja drzew rosnących w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego - w części obiekt zabytkowy w tym: - cięcia sanitarne, formujące i techniczne drzew o szacunkowej ilości 333 szt. - ścinanie drzew stojących i złomów o szacunkowej ilości 123 szt. - usuwanie wywałów wraz z karpiną o szacunkowej ilości 22 szt. - frezowanie pni o szacunkowej powierzchni 55000 cm2 - zakładanie w koronie drzewa wiązania elastycznego o szacunkowej ilości 1szt. - gospodarowanie drewnem pochodzącym z wycinki drzew zgodnie z zarządzeniem 562/2013 Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 14 lutego 2013 r. w sprawie ustalenia zasad gospodarki drewnem pochodzącym z wycinki drzew z nieruchomości będących własnością Gminy Tarnowskie Góry (Zarządzenie stanowi załącznik do niniejszej siwz).
II.5) Główny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp w wysokości do 50.000,00 zł dla obydwu części łącznie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/03/2019
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: dla Części nr 1 i 2 zamówienia: - osób wykonujących prace pilarzy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie:
dla części nr 1
usługę obejmującą swym zakresem:
a) cięcia sanitarne, pielęgnacyjne i techniczne drzew - o łącznej ilość 400 sztuk drzew,
b) ścinanie drzew - o łącznej ilości 200 sztuk drzew.
UWAGA! Powyższe zakresy usług mogą być zrealizowane (realizowane) w ramach jednego zamówienia lub oddzielnych.
dla części nr 2 usługę obejmującą swym zakresem:
a)cięcia sanitarne, pielęgnacyjne i techniczne drzew - o łącznej ilość co najmniej 120 sztuk drzew,
b) ścinanie drzew - o łącznej ilości co najmniej 60 sztuk drzew,
na obiektach zabytkowych tj. parkach wpisanych do rejestru zabytków lub na innego rodzaju zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków.
UWAGA! Powyższe zakresy usług mogą być zrealizowane (realizowane) w ramach jednego zamówienia lub oddzielnych.
2) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami przeznaczonymi do realizacji przedmiotu zamówienia, a mianowicie:
dla części nr 1
a) co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie min. średnie kształtowania terenów zielonych, ogrodniczym lub leśnym przy jednocześnie ukończonym kursie III stopnia NOT dla kandydatów na inspektorów nadzoru prac przy leczeniu i pielęgnacji drzew i krzewów ozdobnych (lub równoważne), który będzie bezpośrednio kierował robotami na terenie objętym przedmiotem zamówienia - kierownik robót,
b) co najmniej 3 pilarzami posiadającymi uprawnienia do pielęgnacji drzew ozdobnych oraz dwuletnie doświadczenie zawodowe.
dla części nr 2
a) co najmniej jedną osobą, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmował zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy parkach wpisanych do rejestru, albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru zabytków lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury - zgodnie art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014, poz. 1446 z późn. zm.) - kierownik robót,
b) co najmniej 2 pilarzami posiadającymi ukończoną szkołę średnią zawodową oraz tytuł zawodowy lub wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brały udział w pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub były zatrudnione przy pracach w muzeum będącym instytucją kultury - zgodnie z art. 37b ust. 3 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014 r., poz. 1446 z późn. zm.)
3) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje zasobem technicznym dostępnym wykonawcy w celu wykonania zamówienia, a w szczególności:
dla części nr 1
- samochodem samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton - min. 1 szt.
- ciągnikiem kołowy z przyczepą - min. 1 szt.
- piłą spalinową - min. 3 szt.
- rębarką - min. 1 szt.
- frezarką - min. 1 szt.
dla części nr 2
- samochodem samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton - min. 1 szt.
- ciągnikiem kołowy z przyczepą - min. 1 szt.
- piłą spalinową - min. 2 szt.
- rębarką - min. 1 szt.
- frezarką - min.1 szt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany do przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) dla części nr 1 i 2: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określonej dla każdej części zamówienia w punkcie 3.3.1 siwz);
UWAGA! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) dla części nr 1 i 2 - wykazu osób skierowanych prze Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 6 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określonej dla każdej części zamówienia w punkcie 3.3.2 siwz).
c) dla części nr 1 i 2 - wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załącznik nr 7 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określonej dla każdej części zamówienia w punkcie 3.3.3. siwz).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza, aby złożył on wymienione oświadczenie wraz z ofertą zaznaczając punkt 1) oświadczenia. UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Przedmiar robót.4)W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca może w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ców ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część nr 1: 6.500,00 zł
Część nr 2: 2.500,00 zł
2. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wnosi wadium wynikające z sumy kwoty wadium za daną część zamówienia.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Termin wniesienia wadium upływa dnia 30.03.2017 r. do godz. 10:00.
5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 75 |
wysokość kary umownej | 15 |
czas dotarcia na mijsce nterwencj | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) ceny ofertowej w przypadku: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość tej zmiany; - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; - zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. b) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Interwencyjna wycinka i pielęgnacja drzew rosnących w pasach drogowych dróg miejskich, na skwerach, zieleńcach i w parkach, na terenach placówek oświatowych oraz w zadrzewianiach będących własnością Gminy Tarnowskie Góry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Interwencyjna wycinka i pielęgnacja drzew rosnących w pasach drogowych dróg miejskich, na skwerach, zieleńcach i w parkach, na terenach placówek oświatowych oraz w zadrzewianiach będących własnością Gminy Tarnowskie Góry w tym:
- cięcia sanitarne, formujące i techniczne drzew o szacunkowej ilości 639 szt.
- formowanie koron drzew form piennych o szacunkowej ilości 757 szt.
- ścinanie drzew stojących i złomów o szacunkowej ilości 521 szt.
- usuwanie wywałów wraz z karpiną o szacunkowej ilości 20 szt.
- czyszczenie terenu z podrostu o szacunkowej powierzchni 8.000 m2
- frezowanie pni o szacunkowej powierzchni 190000 cm2
- zakładanie w koronie drzewa wiązania elastycznego o szacunkowej ilości 4 szt.
- gospodarowanie drewnem pochodzącym z wycinki drzew, zgodnie z zarządzeniem 562/2013 Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 14 lutego 2013 r. w sprawie ustalenia zasad gospodarki drewnem pochodzącym z wycinki drzew z nieruchomości będących własnością Gminy Tarnowskie Góry, które stanowi załącznik do umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
224416.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2019
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 75 |
wysokość kary umownej | 15 |
czas dtarcia n miejsce interwencji | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: Interwencyjna wycinka i pielęgnacja drzew rosnących w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnwskich Górach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Interwencyjna wycinka i pielęgnacja drzew rosnących w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego - w części obiekt zabytkowy w tym:
- cięcia sanitarne, formujące i techniczne drzew o szacunkowej ilości 333 szt.
- ścinanie drzew stojących i złomów o szacunkowej ilości 123 szt.
- usuwanie wywałów wraz z karpiną o szacunkowej ilości 22 szt.
- frezowanie pni o szacunkowej powierzchni 55000 cm2
- zakładanie w koronie drzewa wiązania elastycznego o szacunkowej ilości 1szt.
- gospodarowanie drewnem pochodzącym z wycinki drzew zgodnie z zarządzeniem 562/2013 Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 14 lutego 2013 r. w sprawie ustalenia zasad gospodarki drewnem pochodzącym z wycinki drzew z nieruchomości będących własnością Gminy Tarnowskie Góry (Zarządzenie stanowi załącznik do niniejszej siwz).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
85110.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/03/2019
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 75 |
wysokość kary uownej | 15 |
czas doarcia na miejce interwencji | 10 |
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - II etap
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Przebudowa oddziałów szpitalnych WSP SA w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.