Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Katowice: Kompleksowa realizacja prac z zakresu wykonywania zabiegów konserwacyjno - naprawczych, pomiarów oraz montażu instalacji uziemiających radiotelefonów w jednostkach policji województwa śląskiego w roku 2008
Numer ogłoszenia: 45939 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002055, fax 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa realizacja prac z zakresu wykonywania zabiegów konserwacyjno - naprawczych, pomiarów oraz montażu instalacji uziemiających radiotelefonów w jednostkach policji województwa śląskiego w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1. Wykonanie 49 zabiegów konserwacyjnych konstrukcji masztów antenowych wraz z elementami kotwiącymi i odciągami. W skład prac konserwacyjnych wchodzą: regulacja naciągów odciągów masztów antenowych, zabezpieczenie odciągów smarem grafitowym, czyszczenie i malowanie konstrukcji masztu. Zakres prac obejmuje KNR 5-06. Wykaz jednostek Policji województwa śląskiego, w których należy wykonać niniejszy zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ Kod CPV: 50.32.42.00-4; 50.33.44.00-9 2. Wykonanie 24 przyłączy uziemiających do ochronników przepięciowych radiotelefonów bazowych. W skład prac wchodzą następujące zabiegi: układanie, łączenie przewodów uziemiających, montaż ochronnika przeciwporażeniowego (waga 150g), montaż uchwytów pod rury PCV, przewodu jednożyłowego o przekroju żyły 16 mm2 oraz końcówek na zacisk, mechaniczne przebijanie otworu w ścianach lub stropach. Zakres prac obejmuje KNR 5-08. Wykaz jednostek Policji województwa śląskiego, w których należy wykonać niniejszy zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Kod CPV: 50.71.10.00-2; 74.23.14.10-4 3. Wykonanie 6 wymian odciągów wraz ze śrubami napinającymi, zaciskami linowymi i szaklami. W skład prac naprawczych wchodzą następujące zabiegi: wymiana podstawy i kotew, przygotowanie odcinka lin ze stali nierdzewnej na odciągi, montaż w odciągu kauszy na zacisk, zamocowanie odciągu na maszcie. Zakres prac obejmuje KNR 5-06. Wykaz jednostek Policji województwa śląskiego, w których należy wykonać niniejszy zakres stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Kod CPV: 45.22.31.10-0; 50.33.44.00-9 4. Wykonanie 54 pomiarów stanu uziemień odgromowych masztów i instalacji antenowych. W skład prac wchodzi: badanie i pomiar instalacji piorunochronnej. Zakres prac obejmuje KNR 4-03. Wykaz jednostek Policji województwa śląskiego, w których należy wykonać niniejszy zakres stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Kod CPV: 74.23.14.10-4 5. Wykonanie 3 zabiegów remontowych masztów antenowych. W skład prac wchodzą następujące zabiegi: demontaż odciągów masztu, montaż śrub naciągowych, montaż odciągów, wymiana i montaż uszkodzonych elementów instalacji odgromowej, układanie, łączenie przewodów uziemiających. Zakres prac obejmuje KNR 5-06, 5-08. Wykaz jednostek Policji województwa śląskiego, w których należy wykonać niniejszy zakres stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Kod CPV: 45.22.31.10-0; 50.33.44.00-9 Ponadto Zamawiający wymaga: - wykonania dokumentacji urządzenia piorunochronnego masztu antenowego, jak i protokołów z przeprowadzonych badań w/w urządzeń, zgodnie z PN-86/E-05003/01 , - wykonania dokumentacji fotograficznej masztu antenowego po wykonaniu zabiegów konserwacyjnych. - udzielenia trzyletniej gwarancji na konserwację konstrukcji masztów licząc od dnia odbioru, - udzielenie co najmniej dwuletniej gwarancji na wykonanie instalacji uziemiających licząc od dnia odbioru.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.42.00-4, 50.33.44.00-9, 50.71.10.00-2, 74.23.14.10-4, 45.22.31.10-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia: - do pełnienia samodzielnych funkcji technicznej w budownictwie kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i do projektowania konstrukcji stalowych, - do wykonywania prac na wysokościach, - do wykonania pomiarów rezystancji instalacji odgromowych W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z członków konsorcjum dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia w zakresie jaki przyjmują na siebie za wyjątkiem sytuacji gdy jeden z członków konsorcjum dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania zamówienia w całości. b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Jako usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej umowy na usługę w zakresie technologii wykonawstwa, montażu, napraw i konserwacji konstrukcji masztów i instalacji antenowych na kwotę co najmniej 100.000,00 złotych netto. Wykonana usługa ma zostać potwierdzona dokumentami, np. referencjami, że została wykonana należycie. Każda usługa zostanie uznana jeżeli została wykonana lub jest wykonywana w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dzień wszczęcia postępowania to dzień ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy pzp), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (konsorcjum firm) wystarczającym będzie, że jeden z uczestników konsorcjum wykonał jedną umowę na usługę w zakresie technologii wykonawstwa, montażu, napraw i konserwacji konstrukcji masztów i instalacji antenowych na kwotę co najmniej 100.000,00 złotych netto. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy. a/ Aktualność dokumentów składanych do oferty, a określonych w punkcie IV.A SIWZ - Za aktualny zostanie uznany zarówno dokument wystawiony odpowiednio nie wcześniej niż 3 m-ce i 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli istnienie określonych w nim okoliczności potwierdzone zostanie przez właściwy organ w wymaganym terminie. Adnotacja na odwrocie zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego. Przedłożona przez wykonawcę informacja o aktualności wpisu do ewidencji działalności gospodarczej zawierająca adnotację z nieczytelnym podpisem, bez możliwości jego identyfikacji, nie będzie spełniać wymagań określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 24 maja 2006r. Nr 87 poz 605). Powyższe ma odzwierciedlenie w wyroku Zespołu Arbitrów z 1 lutego 2005r. sygn. akt UZP/ZO/0-102/05. b/ Dokument uprawniający do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. - W jakim zakresie dana osoba zachowuje uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane decyduje treść orzeczenia stwierdzającego nabycie tych uprawnień. Przepis ten wyklucza jakąkolwiek rozszerzającą możliwość interpretacji zakresu posiadanych uprawnień (Wyrok NSA z 11.02.1998r. Nr IV SA 693/96). - Zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika budowy ma wskazywać, iż osoba ta jest członkiem izby i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone punktem III ust. 1 SIWZ na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i do projektowania konstrukcji stalowych posiada uprawnienia wymagane przepisami prawa budowlanego. Należy załączyć do oferty uprawnienia budowlane oraz ważne zaświadczenie na dzień składania ofert z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że osoba jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Oświadczenie wykonawcy, że wszyscy pracownicy, którzy będą wykonywać prace na wysokościach posiadają wymagane do tego uprawnienia, złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie wykonawcy, że pracownicy, którzy będą wykonywać pomiary rezystancji odgromowych posiadają wymagane do tego uprawnienia, złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie III ust. 1 lit. b SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ oraz załączenia dokumentów np. referencji, że usługi te zostały wykonane należycie. 7. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie 1, 2 i /lub 3, 4, 5, 6 zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 8.1/ w ppkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 9. Jeżeli w kraju pochodzenia* osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 8 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Dokumenty, o których mowa w ppkt 8.1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: * kraj pochodzenia - zdefiniowano w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz. 1176 z późn. zm.). Zgodnie z art. 2 pkt. 9 cytowanej ustawy krajem pochodzenia jest państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. Tym samym Zamawiający wymagając złożenia odpowiedniego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia danej osoby, będzie brał pod uwagę państwo, którego obywatelstwo posiada dana osoba. Dopiero wtedy, gdy nie da się ustalić obywatelstwa lub gdy taka osoba nie posiada obywatelstwa żadnego państwa, będzie brane pod uwagę państwo, w którym stale zamieszkuje. B. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymagań zamawiającego na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp. 1. Oświadczenie, wykonawcy o udzieleniu gwarancji na konserwację konstrukcji masztów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie, jednak nie mniej niż 36 miesięcy od dnia odbioru. 2. Oświadczenie, wykonawcy o udzieleniu gwarancji na wykonanie instalacji uziemiających złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie, jednak nie mniej niż 24 miesiące od dnia odbioru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, 40-038 Katowice ul. Lompy 19, pokój 735.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, 40-038 Katowice ul. Lompy 19, pokój 735.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNIOŚCIOWYCH - WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE
- Usługi szkoleniowe z zakresu dostępności dla grupy koordynatorów dostępności w podziale na II Części w ramach projektu pn. "Dostępny samorząd 2.0"
- Świadczenie usług w zakresie wyszukiwania, rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach (przetarg nr 1)
- "Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach Łukasiewicz-EMAG oraz na terenie wokół budynków Zamawiającego"
- ZP/62/24 Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego- apteka
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji w pokojach na III piętrze Hotelu Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w trybie .....
- Przegląd okresowy sieci i instalacji elektrycznych oraz instalacji niskoprądowych na terenie Stadionu Miejskiego im. Floriana Krygiera w Szczecinie w 2025r.
- Modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie usług elektrycznych w obiektach UZ III
- PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE NA BUDOWĘ : DRÓG, OŚWIETLENIA, UZBROJENIA WOD-KAN., CMENTARZA, DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ, SZKÓŁ, OBIEKTÓW SPORTOWYCH.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.