eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MroczaBieżące tankowanie na stacji paliw oddalonych do 8 km od siedziby Zamawiającego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Mrocza: Bieżące tankowanie na stacji paliw oddalonych do 8 km od siedziby Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 459610 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Mrocza , Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867410, 3867420, faks 052 3856241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące tankowanie na stacji paliw oddalonych do 8 km od siedziby Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące tankowanie paliwa: Oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (E-95), do pojazdów Zamawiającego. Wykonawca zapewnia właściwą jakość paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). Parametry paliw nie ujęte w rozporządzeniu muszą być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje zakup paliwa do pojazdów Zamawiającego. 2) Zamawiający wymaga posiadania, co najmniej jednej stacji (w odległości nie większej niż 8 km od siedziby Zamawiającego, tj. Pl. 1 Maja 20 w Mroczy). 3) Położenie stacji powinno umożliwiać swobodny dojazd i tankowanie pojazdów osobowych i dostawczych. 4) Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw o szacunkowej ilości: olej napędowy ON - około 16.780 litrów; benzyna bezołowiowa Eurosuper 95 - około 3.500 litrów. W/w liczby zostały oszacowane na podstawie dotychczasowego zużycia paliwa przez samochody i sprzęty Zamawiającego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich nabycia. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane dostawy. Zapłata za zakupione dostawy będzie dokonywana w oparciu o cenę dzienną na stacji paliw (cena z dystrybutora). Cena podana w formularzu ofertowym przez Wykonawcę będzie mieć jedynie charakter deklaratywny i służyć do oceny złożonych ofert. W zależności od potrzeb, Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć szacunkowe ilości każdej z podanych wyżej pozycji asortymentowych. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie wybrane paliwo. Zakupy paliwa rozliczane będą przez Wykonawcę po cenach detalicznych obowiązujących w dniu ich zakupu, pomniejszonych o stałe upusty cenowe określone w formularzu cenowym. Rozliczenia z tytułu zawartej umowy następować będą w terminach ustalonych na warunkach określonych przez Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. Zakupy paliwa rozliczane będą dwa razy w miesiącu - w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca - na podstawie wcześniej dostarczonych zestawień transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym okresie rozliczeniowym. Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje: miejsce i data tankowania; rodzaj i ilość pobranego paliwa; numer rejestracyjny tankującego pojazdu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, poprzez wykazanie że posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 624 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną stacją paliw, (w odległości nie większej niż 8 km od siedziby Zamawiającego, tj. Pl. 1 Maja 20 w Mroczy)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru Zamawiającego) 2) Zaakceptowane Istotne postanowienia umowy 3) odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy 4) Dokument potwierdzający cenę detaliczną (brutto) 1 litra oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB 95 na dystrybutorze Wykonawcy, wystawiony na dzień 23-11-2012 r. (np. paragon fiskalny). Cena na dokumencie musi odpowiadać cenie za 1 litr paliwa podanej w ofercie cenowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Palc 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, pok. nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Palc 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, sekretariat - pok. nr 207.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju napędowego (ON).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące tankowanie paliwa: Oleju napędowego (ON) do pojazdów Zamawiającego. Wykonawca zapewnia właściwą jakość paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). Parametry paliw nie ujęte w rozporządzeniu muszą być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje zakup paliwa do pojazdów Zamawiającego. 2) Zamawiający wymaga posiadania, co najmniej jednej stacji (w odległości nie większej niż 8 km od siedziby Zamawiającego, tj. Pl. 1 Maja 20 w Mroczy). 3) Położenie stacji powinno umożliwiać swobodny dojazd i tankowanie pojazdów osobowych i dostawczych. 4) Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw o szacunkowej ilości: olej napędowy ON - około 16.780 litrów. W/w liczby zostały oszacowane na podstawie dotychczasowego zużycia paliwa przez samochody i sprzęty Zamawiającego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich nabycia. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane dostawy. Zapłata za zakupione dostawy będzie dokonywana w oparciu o cenę dzienną na stacji paliw (cena z dystrybutora). Cena podana w formularzu ofertowym przez Wykonawcę będzie mieć jedynie charakter deklaratywny i służyć do oceny złożonych ofert. W zależności od potrzeb, Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć szacunkowe ilości. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie wybrane paliwo. Zakupy paliwa rozliczane będą przez Wykonawcę po cenach detalicznych obowiązujących w dniu ich zakupu, pomniejszonych o stałe upusty cenowe określone w formularzu cenowym. Rozliczenia z tytułu zawartej umowy następować będą w terminach ustalonych na warunkach określonych przez Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. Zakupy paliwa rozliczane będą dwa razy w miesiącu - w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca - na podstawie wcześniej dostarczonych zestawień transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym okresie rozliczeniowym. Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje: miejsce i data tankowania; rodzaj i ilość pobranego paliwa; numer rejestracyjny tankującego pojazdu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (E-95).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole Przedmiotem zamówienia jest bieżące tankowanie paliwa: benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (E-95) do pojazdów Zamawiającego. Wykonawca zapewnia właściwą jakość paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). Parametry paliw nie ujęte w rozporządzeniu muszą być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje zakup paliwa do pojazdów Zamawiającego. 2) Zamawiający wymaga posiadania, co najmniej jednej stacji (w odległości nie większej niż 8 km od siedziby Zamawiającego, tj. Pl. 1 Maja 20 w Mroczy). 3) Położenie stacji powinno umożliwiać swobodny dojazd i tankowanie pojazdów osobowych i dostawczych. 4) Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw o szacunkowej ilości: benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (E-95) - około 3.500 litrów. W/w liczby zostały oszacowane na podstawie dotychczasowego zużycia paliwa przez samochody i sprzęty Zamawiającego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich nabycia. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane dostawy. Zapłata za zakupione dostawy będzie dokonywana w oparciu o cenę dzienną na stacji paliw (cena z dystrybutora). Cena podana w formularzu ofertowym przez Wykonawcę będzie mieć jedynie charakter deklaratywny i służyć do oceny złożonych ofert. W zależności od potrzeb, Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć szacunkowe ilości. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie wybrane paliwo. Zakupy paliwa rozliczane będą przez Wykonawcę po cenach detalicznych obowiązujących w dniu ich zakupu, pomniejszonych o stałe upusty cenowe określone w formularzu cenowym. Rozliczenia z tytułu zawartej umowy następować będą w terminach ustalonych na warunkach określonych przez Zamawiającego. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. Zakupy paliwa rozliczane będą dwa razy w miesiącu - w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca - na podstawie wcześniej dostarczonych zestawień transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym okresie rozliczeniowym. Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje: miejsce i data tankowania; rodzaj i ilość pobranego paliwa; numer rejestracyjny tankującego pojazdu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.