eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźpełnienie dyżurów pracowników kierujących zimowym utrzymaniem dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejony w



Ogłoszenie z dnia 2005-09-06

POZYCJA 45965

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: pełnienie dyżurów pracowników kierujących zimowym utrzymaniem dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejony w: Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie i Sieradzu w sezonach 2005/2006, 2006/2007, 2007/2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Ewa Górak tel. 044 649 76 46, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Trybunalskim, Ewa Górak tel. 044 649 76 46, ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Trybnalski, woj. łódzkie, tel. 044 649 76 46, fax 044 649 7647, e-mail: gddkia_pt@interia.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Trybunalskim, Ewa Górak, ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 649 76 46, fax 044 649 76 47, e-mail: gddkia_pt@interia.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Trybunalskim, Ewa Górak, ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Trybnalski, woj. łódzkie, tel. 044 649 7646, fax 044 649 76 47, e-mail: gddkia_pt@interia.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie dyżurów pracowników kierujących zimowym utrzymaniem dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejony w: Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie i Sieradzu w sezonach 2005/2006, 2006/2007, 2007/2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: j.w. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bazy Zimowego Utrzymania Dróg w:Wodzinie, Jakubowie, Kaszewach, Krośniewicach,Dobroniu, Brzeźniu, Poddębicach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.20.00 - Usługi związane z zarządzaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pełnienie dyżurów pracowników kierujących zimowym utrzymaniem dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejony w : Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie i Sieradzu w sezonach 2005/2006, 2006/2007, 2007/2008. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: sezon zimowy 2005/2006, 2006/2007, 2007/2008 - od miesiąca listopada do miesiąca kwietnia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadia: Zadanie Nr 1 Rejon Piotrków Tryb. - 5.000,00 zł; Zadanie Nr 2 Rejon Kutno - 5.000,00 zł; Zadanie Nr 3 Rejon Sieradz - 7.500,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z zapisami SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustaw 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w pełnieniu dyżurów pracowników kierujących akcją zimową w ostatnich trzech latach - Wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na świadczeniu usług w dyżurach pracowników kierujących akcją zimową w standardzie min. 2 z.u.d., 3.W postępowaniu nie mogą brać udział Firmy świadczące usługi sprzętowe w zimowym utrzymaniu dróg dla potrzeb Zamawiającego (właściwego Rejonu). 4. Nie zezwala się na podzlecanie zamówienia 5. Spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy od daty złożenia oferty 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty 4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie, ze Wykonawca spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu określone w SIWZ (art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych) 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat na drogach utrzymywanych w standarcie min. 2 zimowego utrzymania dróg (min. 1 referencja). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.10.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: Kredyt Bank S.A. O/Łódź 2615001546121540013207. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.10.2005, godzina 11:00, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Tryb. ul. Południowa 17/19 - sala konferencyjna, pok. nr 17.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pełnienie dyżurów pracowników kierujących zimowym utrzymaniem dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Piotrkowie Trybunalskim w sezonach 2005/2006, 2006/2007, 2007/2008. 3) Zakres lub wartość: Bazy Zimowego Utrzymania Dróg w: Wodzinie i Jakubowie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pełnienie dyżurów pracowników kierujących zimowym utrzymaniem dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Kutnie w sezonach 2005/2006, 2006/2007, 2007/2008. 3) Zakres lub wartość: Bazy Zimowego Utrzymania Dróg w: Kaszewach, Krośniewicach 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.14.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pełnienie dyżurów pracowników kierujących zimowym utrzymaniem dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Sieradzu w sezonach 2005/2006, 2006/2007, 2007/2008. 3) Zakres lub wartość: Bazy Zimowego Utrzymania Dróg w:Brzeźniu, Dobroniu, Poddębicach 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.11.2005; termin dostawy: 15.04.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.