To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Nisko: Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 459736 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436146 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański, Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Część 1 Zorganizowanie 5 stanowisk 3 osobowych i 1 stanowisko 2 osobowe (łącznie grupa do 17 osób) do odbycia praktyki pod nadzorem opiekuna w branży mechatronicznej: zgodnie z programem, który stanowi załącznik. 1. Przyjęcie do zakładu pracy przedsiębiorstwa grupy do 17 praktykantów wraz z opiekunem ze strony szkoły. 2. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 3. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 4 dni po 6,5godziny i jeden dzień 6 godzin (łącznie 32 godziny) w piątki 8, 15, 22, 29 listopada i 6 grudnia 2013r. Czas rozpoczęcia i zakończenia pracy w danym dniu zgodnie z godzinami pracy zakładu (rozpoczęcie nie wczesnej niż o godzinie 845). 4. Termin realizacji praktyk: 1) rozpoczęcie i zakończenie praktyki w miesiącu - listopad - grudzień 2013 r., zgodnie z umową. 2) termin obowiązywania umowy do 13 grudnia 2013 r. Część 2 Zorganizowanie 1 stanowiska 3 osobowego i 1 stanowiska 2 osobowe (łącznie grupa do 5 osób) do odbycia praktyki pod nadzorem opiekuna w branży mechatronicznej: zgodnie z programem, który stanowi załącznik. 1. Przyjęcie do zakładu pracy przedsiębiorstwa grupy do 5 praktykantów wraz z opiekunem ze strony szkoły. 2. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 3. Praktyki odbywać się będą w zakładach pracy na terenie miasta Niska, 4 dni po 6,5 godziny i jeden dzień 6 godzin (łącznie 32 godziny) w piątki 8, 15, 22, 29 listopada i 6 grudnia 2013r. Czas rozpoczęcia i zakończenia pracy w danym dniu zgodnie z godzinami pracy zakładu (rozpoczęcie nie wczesnej niż o godzinie 845). 4. Termin realizacji praktyk: 1) rozpoczęcie i zakończenie praktyki w miesiącu - listopad - grudzień 2013 r., zgodnie z umową. 2) termin obowiązywania umowy do 13 grudnia 2013 r. Projekt ma charakter edukacyjny i skierowany jest do trzech szkół ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Niżański. Świadczenia usług odbywać się będą na podstawie umowy - zlecenia (odrębne umowy dla każdej z części zamówienia). Informacje dotyczące części 1 i 2 zamówienia: Praktykę odbywać będą uczniowie klasy 3 - zawód technik mechatronik zgodnie z harmonogramem. 1. Podmioty przyjmujące uczniów zapewniają warunki materialne do realizacji praktyki, a w szczególności: 1) przygotowanie i wyposażenie stanowiska odbywania praktyki zgodnie z branżą, w niezbędne urządzenia, sprzęt, narzędzia, materiały i dokumentację techniczną, uwzględniające wymagania bhp i ppoż., 2) odzież, obuwie robocze i środki ochrony indywidualnej oraz środki higieny osobistej przysługujące pracownikom na danym stanowisku pracy, 3) pomieszczenia do przechowywania odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej, 4) nieodpłatne posiłki profilaktyczne i napoje przysługujące na danym stanowisku pracy, zgodnie z przepisami w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów, 5) dostęp do urządzeń higieniczno-sanitarnych oraz pomieszczeń socjalno - bytowych, 6) wyznaczenie przedstawiciela zakładu pracy na czas odbywania praktyki (opiekun praktyki ze strony zakładu pracy), który będzie bezpośrednio uczestniczył w realizacji programu praktyki i współdziałał ze szkolnym opiekunem praktyki 7) przeszkolenie praktykantów pod względem bhp i ppoż., 8) dowóz uczniów z zakładu macierzystego do miejsc faktycznego odbywania praktyki (jeśli dotyczy), 2. W ramach realizacji zadania przewiduje się monitorowanie przebiegu praktyk w zakładach pracy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty wystawione przez Wykonawcę wynikające z realizacji zamówienia zawierały logo projektu zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (załącznik nr 4). W przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia (NSRO), Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i udostępniania Zamawiającemu - w okresie realizacji zadań w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców - ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, w której Wykonawca jest zaangażowany. Ewidencja powinna być prowadzona miesięcznie i przekazywana Zamawiającemu w terminie do 5 dni kalendarzowych od ostatniego dnia poprzedniego miesiąca Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie, W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łącznie zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.10.00 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.21.20.00 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Organizacja praktyk zawodowych dla uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku w ramach projektu pn.: Podkarpacie stawia na zawodowców, którego Partnerem jest Powiat Niżański, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie 5 stanowisk 3 osobowych i 1 stanowisko 2 osobowe (łącznie grupa do 17 osób) do odbycia praktyki pod nadzorem opiekuna w branży mechatronicznej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ARTYKUŁÓW ŚCIERNYCH "ARMES" SŁAWOMIR ZADRUŻNIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ARTYKUŁÓW ŚCIERNYCH "ARMES" SŁAWOMIR ZADRUŻNIAK
- Zakład Artykułów Ściernych ARMES Sławomir Zadrużniak, ul. Nowa boczna 4, 37-400 Nisko, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4800,00
Oferta z najniższą ceną: 4800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie 1 stanowiska 3 osobowego i 1 stanowiska 2 osobowe (łącznie grupa do 5 osób) do odbycia praktyki pod nadzorem opiekuna w branży mechatronicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZPUH Elektronic Zbigniew Kucia, ul. Nowa 32a, 37-400 Nisko, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1600,00
Oferta z najniższą ceną: 1600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Wymiana urządzeń na placu zabaw przy Wiejskim Domu Ludowym w Nowosielcu oraz doposażenie placu zabaw przy ulicy Sopockiej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Budowa drogi gminnej publicznej będącej kontynuacją drogi nr 102464R w msc. Nowosielec, w km 1+137,00 do km 1+682,00 oraz w km 2+827,29 do km 4+288,29.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty dla uczniów w ramach projektu "Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu".
- Warsztaty w ramach projektu: "KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
- Organizacja kształcenia praktycznego i usług z tym związanych w Hiszpanii dla Zespołu Szkół Samorządowych im. Wł. St. Reymonta w Zawidzu Kościelnym, ul. Mazowiecka 47B, 09-226 Zawidz Kościelny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.