Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Lublin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. ks. Jana Twardowskiego w Lublinie na rok 2014 w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 459850 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 7 w Lublinie im. ks. Jana Twardowskiego , ul. Plażowa 9, 20-620 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5377600, 4664600, 5251044, faks 81 5377601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp7.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. ks. Jana Twardowskiego w Lublinie na rok 2014 w podziale na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. ks. Jana Twardowskiego w Lublinie na rok 2014 w podziale na zadania: 3.1.1 . Zadanie nr 1 - Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych - kod CPV 15.81.10.00-6 3.1.2 . Zadanie nr 2 - Dostawa mleka i przetworów mlecznych - kod CPV 15.50.00.00-3 3.1.3 . Zadanie nr 3 - Dostawa warzyw świeżych i przetworzonych kod CPV 03.22.10.00-6 i 15.33.10.00-7 3.1.4 . Zadanie nr 4 - Dostawa owoców krajowych i zagranicznych kod CPV 03.22.20.00-3 3.1.5 . Zadanie nr 5 - Dostawa mięsa i wyrobów wieprzowych i wołowych kod CPV 15.10.00.00-9 3.1.6 . Zadanie nr 6 - Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych kod CPV 15.10.00.00-9 3.1.7 . Zadanie nr 7 - Dostawa wyrobów garmażeryjnych świeżych kod CPV 15.00.00.00-8 3.1.8 . Zadanie nr 8 - Dostawa mrożonek kod CPV 15.89.60.00-5 3.1.9 . Zadanie nr 9 - Dostawa jaj kod CPV 03.14.25.00 3.1.10 . Zadanie nr 10 - Dostawa różnych artykułów spożywczych kod CPV 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 3.1.11 . Zadanie nr 11 - Dostawa różnych artykułów spożywczych kod CPV 15.80.00.00-6.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, według zasady SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, według zasady SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień oraz umowy oraz określenie warunków zmian. Każda zmiana podatku VAT uprawna Wykonawcę do zmiany ceny po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o mającej nastąpić zmianie cen, przy czym podwyżka cen nie może być wyższa niż współczynnik wzrostu VAT. Strony dopuszczają możliwość obniżenia cen dostarczonych artykułów żywnościowych w przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących takim obniżeniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp7.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 7 w Lublinie im. ks. Jana Twardowskiego
ul. Plażowa 9, 20-620 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 7 w Lublinie im. ks. Jana Twardowskiego ul. Plażowa 9, 20-620 Lublin pokój numer 51.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. "Budowa obwodnicy miasta Tarnogród w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835
- Przebudowa drogi wojewódzkiej dawna DK19 w zakresie drogi dla pieszych w m. Lasy od zatoki przystankowej do istniejącego chodnika od km 353+435 do km 353+672 strona lewa o dł. 0,237 km
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku - Część I.
- Kompleksowa usługa organizacji okręgowych zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025r
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
- Dostawa produktów suchych spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 29 w Chorzowie, ul. Lwowska 36 - I/2025
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej od 1 maja 2025 do 31 sierpnia 2025
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.