eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojkowiceUtrzymanie zimowe dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie 2012/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Wojkowice: Utrzymanie zimowe dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie 2012/2013
Numer ogłoszenia: 459924 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391250 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zimowe dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie 2012/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice w sezonie zimowym 2012/2013 polegające na: odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi oraz usuwaniu pryzm śniegowych na drogach w przypadku zaistnienia takiej konieczności. 2. Zimowe utrzymanie ma zapewnić ciągłą, całodobową przejezdność dróg objętych niniejszym zamówieniem i polega na odśnieżaniu jezdni dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni oraz zwalczanie śliskości zimowej poprzez zapobieganie śliskości i jej usuwanie za pomocą materiału uszorstniającego. 3. Przez zwalczanie śliskości zimowej należy rozumieć usuwanie z nawierzchni drogi lodu lub zlodowaciałego śniegu przez posypanie drogi środkami chemicznymi lub materiałami szorstkimi. 4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje ponadto załadunek i wywóz śniegu z dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice. 5. Wykonawca w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek zapewnienia: a)odpowiedniego sprzętu w ilości zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego, b)całodobowej niezbędnej gotowości sprzętu oraz dyspozycyjności osób prowadzących akcję zimowego utrzymania, c)zabezpieczenia niezbędnych środków i materiałów do zwalczania śliskości zimowej, d)prawidłowej organizacji pracy w celu uniknięcia zakłóceń w ruchu drogowym, aby odgarnięty śnieg nie powodował utrudnień w komunikacji pieszych oraz nie utrudniał wjazdów i wyjazdów. 6. Z chwilą rozpoczęcia zimowego utrzymania dróg, wykonawca jest zobowiązany do podawania szczegółowych meldunków o stanie dróg oraz ilości pracującego sprzętu w godzinach ustalonych przez Urząd Miasta w Wojkowicach tj. od 7:00 do 8:00 oraz od 14:00 do 15:00 pod numerem tel. (032) 769-50-66 wew. 13. 7. Zakres usługi obejmuje: - odśnieżanie jezdni na całej szerokości, - posypywanie jezdni na odcinkach decydujących o ruchu, a w szczególności odcinkach położonych o pochyleniu powyżej 4%, skrzyżowań, obiektów mostowych, przystanków komunikacji zbiorowej, niebezpieczne łuki poziome, - w przypadku wystąpienia lodowicy spowodowanej opadami marznącej mżawki posypywanie dróg całej długości, - materiał do posypywania zabezpiecza na koszt własny Zleceniobiorca (Wykonawca) Usługi należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w szczegółowej specyfikacji technicznej ZUD - załącznik nr 3 SIWZ Do rozliczenia usługi Wykonawca zastosuje : a) wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Wojkowice w warunkach atmosferycznych wymagających użycia sprzętu i środków chemicznych, b) wynagrodzenie ryczałtowe - dobowe utrzymanie pogotowia zimowego - gotowości ludzi i sprzętu do wyjazdu w razie potrzeby działania. Wynagrodzenie ryczałtowe powinny uwzględniać następujący zakres usług i wymagania konieczne przy ich realizacji : 1. Wykonawca będzie prowadził dyżury w czasie trwania umowy. Dyżurny będzie w razie konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymienione w umowie jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest w ramach prowadzonego dyżuru, do prowadzenia monitoringu stanu pogodowego na terenie gminy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wykonywania usługi utrzymania zimowego oraz wywiązywania się wykonawcy z obowiązku pełnienia dyżurów. 3.W przypadku nie wywiązania się z prac objętych zamówieniem Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody poniesione przez użytkowników dróg gminnych. 4. Prowadzenie akcji zimowej obejmuje również prowadzenie dyżurów dyspozytorskich przy uwzględnieniu warunku: dostępności telefonicznej, Wykonawca winien mieć zapewnioną łączność bezprzewodową z każdą jednostką sprzętową, 5. Uruchomienie pogotowia zimowego z dniem 15 listopada 2012r. 6. Utrzymanie nawierzchni jezdni dróg w stanie zapewniającym bezpieczeństwo ruchu drogowego - zapobieganie i likwidacja gołoledzi, szronu, lodowicy, usuwanie śniegu i błota pośniegowego zgodnie z określonymi w załączniku nr 4 SIWZ - standardami. 7. stosowanie środków chemicznych po uprzednim usunięciu śniegu sprzętem mechanicznym Zestawienie dróg g m i n n y c h przeznaczonych do odśnieżania - stanowi Załącznik nr 1 SIWZ. Długość ogółem - 23,50 km Powierzchnia ogółem - 125273,30 m2 Plan dróg gminnych - stanowi Załącznik nr 2 SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych - Bartłomiej Kotuła, ul. Wolności 28, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166667,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191807,46

  • Oferta z najniższą ceną: 191807,46 / Oferta z najwyższą ceną: 207225,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.