eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RuszówUsługi ochrony mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-14

Ruszów: Usługi ochrony mienia
Numer ogłoszenia: 4599 - 2016; data zamieszczenia: 14.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352936 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruszów, ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony mienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: W zakresie ochrony mienia: 1. Jednoosobowa ochrona zaplecza magazynowo - warsztatowego położonego w Ruszowie przy ul. Koszarowej 2 zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, tj.: - dyżury w dniach od poniedziałku do piątku rozpoczynają się od godziny 19:00 i trwają do dnia następnego do godziny 7:00, - dyżury w piątek rozpoczynają się od godziny 19:00 w piątek do godziny 7:00w sobotę; - dyżury w sobotę rozpoczynają się od godziny 19:00 w sobotę i trwają do godziny 10:00 w niedzielę; - dyżury w niedziele rozpoczynają się od godzinie 16:00 i trwają do godziny 7:00 w poniedziałek, - dyżury w pozostałe dni wolne od pracy podlegają wcześniejszemu ustaleniu z Zamawiającym. Ochrona obejmuje: ochronę obiektów, sprzętu, urządzeń oraz terenu przed dostępem osób nieuprawnionych, poprzez ciągłe monitorowanie terenu, w tym: przeprowadzanie kontroli pomieszczeń i otoczenia nie rzadziej niż co 1 godzinę. 2. Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na teren objęty ochroną. 3. W przypadku stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie objętym ochroną natychmiastowe zawiadomienie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby - straży pożarnej i pogotowia ratunkowego. 4. Włączanie i wyłączanie oświetlenia terenu objętego ochroną. 5. Ochrona całości mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie objętym ochroną przed kradzieżą, zniszczeniem, uszkodzeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi. 6. Postępowanie zgodnie z instrukcją p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi. 7. Ochrona obiektów i terenu przed dostępem osób nieuprawnionych. 8. Zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym. 9. Sporządzanie pisemnego meldunku w Książce zdarzeń stałego dyżuru przed zakończeniem dyżuru. 10. Wykonawca jest zobowiązany do patrolowania terenu objętego przedmiotem zamówienia. 11. Utrzymanie porządku w pomieszczeniu portierni. 12. Utrzymanie porządku na placu objętym ochroną. Poprzez utrzymanie porządku należy rozumieć działania mające na celu utrzymanie ciągłej czystości i porządku. 13. Bezzwłoczne informowanie osób wyznaczonych do kontaktu, ze strony Zamawiającego, w przypadku zauważenia sytuacji mogących spowodować szkody w mieniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do: 14. Przedłożenia do akceptacji imiennego wykazu osób wykonujących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące bezpośrednio w wykonywaniu usługi nie były karane. 15. Zapewnienia odpowiedniej ilość osób do wykonania przedmiotu zamówienia. 16. Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 17. Prowadzenia książki dyżurów, do której osoby sprawujące bezpośrednią ochronę zobowiązane są do wpisywania wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony, a także wykonanych połączeń telefonicznych. 18. Składania do pierwszego dnia roboczego po upływie miesiąca, w którym była wykonywana usługa (lub na każde żądanie Zamawiającego), książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym. 19. Zgłaszania usterek, awarii oraz wszelkich nieprawidłowości zauważonych podczas wykonywania usługi. 20. Ścisłej współpracy z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym za realizację przedmiotu zamówienia. 21. Zapewnienia nadzoru i kontroli kierowniczej nad pracownikami wykonującymi przedmiot zamówienia. 22. Utrzymania czystości i porządku na terenie objętym ochroną. 23. W przypadku stwierdzenia faktu kradzieży z włamaniem - zawiadomienia Zamawiającego. 24. Przeprowadzenia wspólnie z Zamawiającym wstępnego dochodzenia oraz inwentaryzacji pokradzieżowej. 25. Zapewnienia jednolitego umundurowania pracownikom wykonującym usługę będącą przedmiotem zamówienia. 26. Świadczenia wszystkich usług będących przedmiotem zamówienia przy zapewnieniu osobom wykonującym własnej odzieży roboczej, środków, sprzętu, urządzeń oraz innych elementów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 27. Zorganizowania stanowisk pracy i przeszkolenia osób zatrudnionych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 28. Zagwarantowania w sytuacjach wymagających szybkiej interwencji zarówno w dni robocze, jak i wolne, wykonania przedmiotu zamówienia. 29. Codziennego informowania Zamawiającego o wszelkich zauważonych usterkach i uszkodzeniach w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. 30. Odsunięcia, na żądanie Zamawiającego, od wykonywania przedmiotu zamówienia osób, które według Zamawiającego nie wykonują należycie przedmiotu zamówienia. 31. Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego, obejmujących między innymi: systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach Zamawiającego oraz pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi mógł się zetknąć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 32. Złożenia, przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia, przez osoby, które będą wykonywać przedmiot zamówienia, oświadczenia o zachowaniu tajemnicy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia tego oświadczenia przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek zachowania tajemnicy spoczywa na Wykonawcy oraz osobach wykonujących przedmiot zamówienia bezterminowo. 33. Ponoszenia wobec Zamawiającego odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody osobiste i majątkowe wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia. 34. Pokrycia roszczeń w przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z roszczeniami wobec Zamawiającego związanymi z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 35. Ponoszenia odpowiedzialności za skutki działań osób wykonujących w imieniu Wykonawcy usługi będące przedmiotem zamówienia. 36. Ponoszenia odpowiedzialności za szkody wynikłe w wyniku niewłaściwego realizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalne w miejscu wykonywania usługi oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości i porządku w udostępnionym przez Zamawiającego pomieszczeniu socjalnym oraz terenu wokół niego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ciągłego nadzoru nad prawidłowością wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do używania własnych urządzeń i sprzętu wykorzystywanych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia powinny posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie bhp oraz ochrony p.poż. Zabrania się osobom wykonujący przedmiot zamówienia wprowadzania na teren objęty ochroną osób postronnych oraz członków rodziny. Wykonawca i osoby wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązane są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi sprzątania. Wszystkie prace dodatkowe wykonywane będą w okresie pełnienia usługi ochrony mienia. Orientacyjna ilość godzin usługi ochrony mienia - do 3000 godzin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Hammer Sp. z o. o., ul. Wolności 31, 58-260 Bielawa, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21402,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21402,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35534,70

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.