eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskZorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych i szkoleniowych dla wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat, wychowanków rodzin zastępczych w wieku 17 - 21 lat oraz rodziców zastępczych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. WySsze kwalifikacje zawodowe-większe możliwości na rynku pracy realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Słupsk: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych i szkoleniowych dla wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat, wychowanków rodzin zastępczych w wieku 17 - 21 lat oraz rodziców zastępczych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. WySsze kwalifikacje zawodowe-większe możliwości na rynku pracy realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 460062 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382462 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8414311, faks 59 841 0196.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć warsztatowych i szkoleniowych dla wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat, wychowanków rodzin zastępczych w wieku 17 - 21 lat oraz rodziców zastępczych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. WySsze kwalifikacje zawodowe-większe możliwości na rynku pracy realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych: Część I - Warsztat aktywnego poruszania się po rynku pracy Warsztat jest skierowany do 12 wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat. Celem warsztatu jest wzrost umiejętności poruszania się po rynku pracy, autoprezentacji, wzrost wiedzy z zakresu zasad komunikowania się z potencjalnym pracodawcą przed zatrudnieniem i w trakcie zatrudnienia, poznanie zasad sporządzania dokumentów aplikacyjnych, analiza rynku pracy pod kątem umiejętności i predyspozycji uczestników do wykonywania określonego zawodu oraz promowanie aktywnej postawy wobec życia. Zamówienie realizowane będzie w ilości 12 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 3 godziny dydaktyczne), w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: dyskusja, ćwiczenia itp. Termin realizacji części I - do 15 grudnia 2012 r. spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, 4 spotkania po 3 godziny dydaktyczne, nie częściej niż 2 razy w tygodniu (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy). Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku, poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania, leży po stronie Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej), - zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, - przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część II - Warsztat aktywizujący Warsztat jest skierowany do 8 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 17-21 lat oraz osób z ich najbliższego otoczenia: rodzice zastępczy, rodzeństwo, itd. Celem warsztatu jest stworzenie sytuacji pozwalającej na integrację uczestników projektu z otoczeniem i wymianę doświadczeń. Działanie to ma pomóc w przygotowaniu uczestników do aktywnego wejścia w życie społeczne Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 18 godzin dydaktycznych (6 spotkań po 3 godziny dydaktyczne), w tym min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: ćwiczenia twórcze, scenki rodzajowe, dyskusja na temat usamodzielnienia i problemów z nim związanych. Udział w zajęciach warsztatowych weźmie 8 uczestników projektu i ich najbliższe otoczenie (maks. 8 osób, jeżeli będzie taka potrzeba ze strony uczestników projektu). Termin realizacji części II - do 30 listopada 2012 r. spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, nie częściej niż 3 razy w tygodniu (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy). Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 8 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej - zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, - przygotowania konspektów zajęć warsztatowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część III - Szkolenie pierwszej pomocy Szkolenie jest skierowane do 20 rodziców zastępczych i ich wychowanków. Celem szkolenia jest wzrost kompetencji wychowawczych uczestników poprzez poszerzenie wiedzy z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej w nagłych wypadkach. Udział wychowanków rodzin zastępczych w szkoleniu dodatkowo wpłynie na ich wzajemna integrację i pogłębienie więzi emocjonalnych. Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 6 godzin dydaktycznych (2 spotkania po 3 godziny dydaktyczne). Rodzice zastępczy będą mogli uczestniczyć w szkoleniu wspólnie z wychowankami, jeśli będzie taka potrzeba (maks. 10 dzieci). Termin realizacji części III - do 30 listopada 2012 r. spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, 2 spotkania po 3 godziny dydaktyczne (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy). Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia, poczęstunku oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 20 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, - zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, - przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013. Część IV - Warsztat usamodzielniający Warsztat jest skierowany do 12 wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat. Celem warsztatów jest kształtowanie postaw samodzielności uczestników, wzrost umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji życiowych i inicjatyw, wzrost wiary w siebie i swoje możliwości, rozwianie obaw uczestników związanych z wejściem w dorosłe życie oraz wzmocnienie w uczestnikach wiary we własne możliwości, a także wyposażenie uczestników w wiedzę na temat różnych instytucji świadczących pomoc, np. w uzyskaniu zatrudnienia, mieszkania itp. Ogólny zakres tematyczny: tworzenie planu usamodzielnienia, rodzaje świadczeń na rzecz osób usamodzielnianych, do jakich instytucji państwowych zgłaszać się o pomoc i jak się w nich poruszać. Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 6 godzin dydaktycznych (2 spotkania po 3 godziny dydaktyczne), w tym min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: ćwiczenia twórcze, scenki rodzajowe, gry. Termin realizacji części IV - do 30 listopada 2012r. , spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, 2 spotkania po 3 godziny dydaktyczne (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy). Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 12 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej, - zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, - przygotowania konspektów zajęć szkoleniowych, prowadzenia dziennika zajęć wraz z listą obecności, - oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy, jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji. Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Warsztat aktywnego poruszania się po rynku pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI s.c. Alicja Marmołowska Ewa Marmołowska, ul. Listopada 1, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1440,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1188,00

  • Oferta z najniższą ceną: 963,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Warsztat aktywizujący

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI s.c. Alicja Marmołowska Ewa Marmołowska, ul. Listopada 1, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2160,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1530,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1444,68 / Oferta z najwyższą ceną: 2750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Szkolenie pierwszej pomocy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI s.c. Alicja Marmołowska Ewa Marmołowska, ul. Listopada 1, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 790,00

  • Oferta z najniższą ceną: 481,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1870,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Warsztat usamodzielniający

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI s.c. Alicja Marmołowska Ewa Marmołowska, ul. Listopada 1, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 530,00

  • Oferta z najniższą ceną: 481,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1060,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.