Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Lubin: Dozorowanie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lubinie przy ulicy Odrodzenia 28b
Numer ogłoszenia: 46006 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubinie, ul. Odrodzenia 28B, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8460828, fax 0-76 8460828.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirlubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lubinie przy ulicy Odrodzenia 28b.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lubinie tj.całości kompleksu obiektów przy ulicy Odrodzenia 28 b,Sikorskiego 1,Komisji Edukacji Narodowej 17 b w Lubinie.Wykonawca zobowiązuje się do ochrony mienia przed kradzieżą,włamaniem,dewastacją i zniszczeniem oraz do utrzymania i przestrzegania ładu oraz spokoju na dozorowanym terenie i obiektach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy,którzy spełnią następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie usług objętych zamówieniem,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis oceny spełniania warunków: 1.Wykonawca przedstawi minimum 3 usługi ochrony w okresie 3 lat przed wszczęciem postanowienia o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -3 usług ochrony w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości,dat, i miejsca wykonywania. 2.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 3.Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez Wykonawcę.Z treści musi wynikać jednoznacznie ,iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć: 1.Wypełniony Formularz ofertowy -stanowiący załącznik nr 1 do oferty. 2.Oświadczenie Wykonawcy ,że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.25 Ustawy Pzp i art 22 ust.1-3 ustawy Pzp zawartych w załączniku nr 2 do oferty. 3.Wykaz zrealizowanych minimum 3 usług ochrony w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy minimum 3 usług ochrony odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości,dat i miejsca wykonania stanowiacym załącznik do oferty nr 3 oraz o dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,potwierdzającego odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,lub zaświadczeń,że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składana ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust1 pkt 4-9 ustawy ,wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 7.Koncesję na wykonywanie usług stanowiacych przedmiot zamówienia. 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 10.W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki cywilnej oraz dokument stwierdzający ustanowienie przez wspólników pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11.Podmioty składające ofertę wspólnie zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w punktach 2, 4 powinny być złożone przez każdy podmiot. 12.Wykonawca przedłoży po 1 egz. każdego dokumentu w formie orginału lub kserokopi dokumentu poświadczonego za zgodność z orginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirlubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubinie 59-300 Lubin ulica Odrodzenia 28b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lubinie 59-300 Lubin ulica Odrodzenia 28b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- Budowa infrastruktury "Park&Ride" w Raszówce, Gmina Lubin (przebudowa drogi powiatowej nr 1233D w Raszówce, w rejonie dworca PKP).
- Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygn. świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem, instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie m. Lubina.
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitorowanie obiektów Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
- DK71 - Aleksandrów Łódzki,projekt rozbudowy sygnalizacji świetlnej wraz z korektą skrzyżowania, Plac Kościuszki - Warszawska.
- Usługi dozoru i ochrony mienia w budynku Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Zielonej Górze oraz w budynkach Rejonu GDDKiA (podział zamówienia na 8 części).
- Usługa sprzątania i dozoru obiektów Pomorskiej Akademii Pedagogicznej.
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.