eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzinusługi opiekuńcze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-20

Będzin: usługi opiekuńcze
Numer ogłoszenia: 460100 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 11 Listopada 1, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674982; 7614760, 61, faks 032 2674982, 7614760, 7614761.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ----------

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi opiekuńcze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania u osób wymagających pomocy ze strony Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie. Przedmiot obejmuje trzy zadania (części) zamówienia, w szczególności: Zadanie 1 - usługi opiekuńczo - gospodarcze dla osób dorosłych, świadczone w miejscu zamieszkania klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie - przewidywana ilość godzin do wykonania - maksymalnie 5500 godzin miesięcznie, tj. 66000 godzin w skali 12 miesięcy. Zadanie 2 - specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, świadczone w miejscu zamieszkania klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie - przewidywana ilość godzin do wykonania - maksymalnie 200 godzin miesięcznie, tj. 2400 godzin w skali 12 miesięcy. Zadanie 3 - specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, świadczone w miejscu zamieszkania klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie - przewidywana ilość godzin do wykonania - maksymalnie 710 godzin miesięcznie, tj. 8520 godzin w skali 12 miesięcy. Ww. usługi świadczone są zgodnie z art. 17, art. 50 ust. 1, 2, 3, 4, 5, 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r. Nr 175, poz. 1362, z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana przez komisję przetargową wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnienie określone w pkt. VII

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za warunek spełniony Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował lub realizuje w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: dla zadania nr 1 - co najmniej jedno zamówienie świadczenia w miejscu zamieszkania usług opiekuńczo-gospodarczych dla osób dorosłych w ilości nie mniejszej niż 66 000 godzin maksymalnie w skali 12 miesięcy. dla zadania nr 2 - co najmniej jedno zamówienie świadczenia w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych w ilości nie mniejszej niż 2400 godzin maksymalnie w skali 12 miesięcy. dla zadania nr 3 - co najmniej jedno zamówienie świadczenia w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi w ilości nie mniejszej niż 8600 godzin maksymalnie w skali 12 miesięcy. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana przez komisję przetargową wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnienie określone w pkt. VII

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana przez komisję przetargową wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnienie określone w pkt. VII

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za warunek spełniony Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: Dla zadania 1 - co najmniej 30 osobami legitymujących się co najmniej ukończonym kursem siostry PCK lub kursem opiekunek osób starszych lub innymi kwalifikacjami do świadczenia usług opiekuńczych; Dla zadania 2 -co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 ze zmianą z dnia 6 lipca 2006 r., Dz. U. Nr 134 poz. 943), w szczególności: a) 1 osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa; b) 1 osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania zawodu pedagoga; c) 1 osoby posiadającej kwalifikacje do wykonywania zawodu specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej. Dla zadania 3 - co najmniej 8 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 189 poz. 1598 ze zmianą z dnia 6 lipca 2006 r., Dz. U. Nr 134 poz. 943), w szczególności: a) 2 osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa, oraz co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek - szpitalu psychiatrycznym lub jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychiatrycznymi lub placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczestniczą dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym lub ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym lub zakładzie rehabilitacji. Ponadto osoba musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie prowadzenia treningów umiejętności społecznych przewidzianych w zakresie specjalistycznych usług; b) 2 osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu pedagoga oraz co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek - szpitalu psychiatrycznym lub jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychiatrycznymi lub placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczestniczą dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym lub ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym lub zakładzie rehabilitacji. Ponadto osoba musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie prowadzenia treningów umiejętności społecznych przewidzianych w zakresie specjalistycznych usług; c) 4 osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki psychiatrycznej oraz co najmniej półroczny staż pracy w jednej z następujących jednostek - szpitalu psychiatrycznym lub jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychiatrycznymi lub placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym lub ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym lub zakładzie rehabilitacji. Ponadto osoba musi posiadać udokumentowane przeszkolenie w zakresie prowadzenia treningów umiejętności społecznych przewidzianych w zakresie specjalistycznych usług. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana przez komisję przetargową wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnienie określone w pkt. VII

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana przez komisję przetargową wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnienie określone w pkt. VII

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kwalifikacje zawodowe - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto (w tym cen jednostkowych), w przypadku zmiany stawek VAT w przepisach dotyczących podatku VAT; 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: -śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie; -niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań; -jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji). Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. 4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu usług, bądź wprowadzenie nowego Podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. 11 Listopada 1 w Będzinie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. 11 Listopada 1 w Będzinie, pokój nr 40 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.