Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-12
Katowice: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 460178 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Katowicach , ul. Józefowska 102, 40-145 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 01 00, 207 01 23, faks 32 207 01 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w postaci: - 18 sztuk komputerów stacjonarnych; - 12 sztuk komputerów przenośnych; - 6 sztuk monitorów LCD 24`` oraz 15 sztuk monitorów LCD 18,5``; - 3 sztuki skanerów biurkowych A3, 4 sztuki skanerów biurkowych A4 oraz 3 sztuki skanerów przenośnych; - 1 drukarkę atramentową kolorową, 2 sztuki faksu laserowego, 12 sztuk klawiatur i myszy oraz 5 sztuk serwerów wydruku; - 4 sztuki macierzy 16x2TB oraz 66 sztuk dysków 2TB; - 10 sztuk dysków twardych 500GB, 5 sztuk dysków twardych 1TB oraz 5 sztuk dysków twardych 2TB; - 1 kserokopiarka kolorowa A3; - 30 sztuk pakietów biurowych oprogramowania; - 4 sztuki oprogramowania do obróbki zdjęć oraz 2 sztuki oprogramowania do tworzenia multimedialnych dokumentów; - oprogramowanie backupowe..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.62.00-4, 30.23.40.00-8, 30.23.72.00-1, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.12.14.10-0, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących ww warunku. Wykonawca w celu potwierdzenia jego spełnienia składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących ww warunku. Wykonawca w celu potwierdzenia jego spełnienia składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących ww warunku. Wykonawca w celu potwierdzenia jego spełnienia składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących ww warunku. Wykonawca w celu potwierdzenia jego spełnienia składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań dotyczących ww warunku. Wykonawca w celu potwierdzenia jego spełnienia składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian zawartej umowy: 1) W zakresie adresu Zamawiającego albo adresu dostawy - w sytuacji zmiany siedziby przez Zamawiającego; 2) W zakresie osób odpowiedzialnych za realizację umowy, w przypadku zaistnienia przy-czyn uniemożliwiających dalsze pełnienie nadzoru nad realizacją umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ipn.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Katowicach z siedzibą w Katowicach (40-145) przy ul. Józefowskiej 102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2013 godzina 12:30, miejsce: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Katowicach z siedzibą w Katowicach (40-145) przy ul. Józefowskiej 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 18 sztuk komputerów stacjonarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 18 sztuk komputerów stacjonarnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 12 sztuk komputerów przenośnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 sztuk komputerów przenośnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 6 sztuk monitorów LCD 24`` oraz 15 sztuk monitorów LCD 18,5``.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 sztuk monitorów LCD 24`` oraz 15 sztuk monitorów LCD 18,5``.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 3 sztuki skanerów biurkowych A3, 4 sztuki skanerów biurkowych A4 oraz 3 sztuki skanerów przenośnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 sztuki skanerów biurkowych A3, 4 sztuki skanerów biurkowych A4 oraz 3 sztuki skanerów przenośnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 1 drukarka atramentowa kolorowa, 2 sztuki faksu laserowego, 12 sztuk klawiatur i myszy oraz 5 sztuk serwerów wydruku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 drukarkę atramentową kolorową, 2 sztuki faksu laserowego, 12 sztuk klawiatur i myszy oraz 5 sztuk serwerów wydruku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 4 sztuki macierzy 16x2TB oraz 66 sztuk dysków 2TB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 sztuki macierzy 16x2TB oraz 66 sztuk dysków 2TB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 10 sztuk dysków twardych 500GB, 5 sztuk dysków twardych 1TB oraz 5 sztuk dysków twardych 2TB.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 sztuk dysków twardych 500GB, 5 sztuk dysków twardych 1TB oraz 5 sztuk dysków twardych 2TB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.62.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 1 kserokopiarka kolorowa A3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kserokopiarka kolorowa A3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 30 sztuk pakietów biurowych oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 sztuk pakietów biurowych oprogramowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 4 sztuki oprogramowania do obróbki zdjęć oraz 2 sztuki oprogramowania do tworzenia multimedialnych dokumentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 sztuki oprogramowania do obróbki zdjęć oraz 2 sztuki oprogramowania do tworzenia multimedialnych dokumentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: oprogramowanie backupowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oprogramowanie backupowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Zakup umundurowania dla pracowników Służby Ochrony Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do pracowni transportu drogowego w postaci symulatora jazdy ciężarówką wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start"
- Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia
- ZAKUP 4 SZTUK KAMIZELEK KULOODPORNYCH DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ STRAŻY ŁOWIECKIEJ W KATOWICACH ORAZ 8 SZTUK KAMIZELEK TAKTYCZNYCH WRAZ Z WKŁADAMI BALISTYCZNYMI KLASY ODPORNOŚCI III+.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.