To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Łapsze Niżne: Wymiana części stolarki w budynku remizy OSP w Kacwinie
Numer ogłoszenia: 460206 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 445126 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie, tel. 18 2659310, faks 18 2659315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części stolarki w budynku remizy OSP w Kacwinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej zewnętrznej o pow.39,9m2 w budynku remizy OSP w Kacwinie oraz wykończenie ościeży murów po wymianie tejże stolarki. 2.W zakres robót wchodzą: 1)roboty rozbiórkowe stolarki okiennej, 2)montaż stolarki okiennej 3)roboty tynkarskie wewnętrzne, 4)roboty fliziarskie, 5)roboty malarskie. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określają Przedmiar robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcji, Usług Wielobranżowych i Handlu Robert Szczepaniak
- Zakład Produkcji, Usług wielobranżowych i Handlu Robert Szczepaniak, ul. Skotnicka 51, 34-460 Szczawnica, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24689,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28507,22
Oferta z najniższą ceną: 28507,22 / Oferta z najwyższą ceną: 28507,22
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Modernizacja budynku remizy OSP w Kacwinie - II postępowanie przewidziane zostało udzielenie zamówień uzupełniających - rozdział VII Specyfikacji istotnych warunków zamówienia znak ZIB.271.20.1.2012 z dnia 25 lipca 2012r. i pkt.VI Ogłoszenia o zamówieniu znak ZIB.271.20.2.2012 z dnia 25 lipca 2012r. cyt.: 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy, Wykonawcy niniejszego zamówienia. 2.Zamówienia uzupełniające, o których mowa w ust.1 stanowić będą nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia. 3.Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 4.Zamówienia uzupełniające mogą być udzielane jeden raz lub kilkakrotnie, w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia. Przepis ust.2 stosuje się odpowiednio. Również w Ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25 lipca 2012r. pod numerem: 162263 - 2012 w sekcji II.1.4 zawarto informację o możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. W dniu 05 września 2012r. udzielono wybranemu w trybie przetargu nieograniczonego Wykonawcy - Zakład Produkcji, Usług wielobranżowych i Handlu Robert Szczepaniak zamówienia pn. Modernizacja budynku remizy OSP w Kacwinie - II postępowanie. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05 września 2012r. pod numerem: 332176 - 2012.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Modernizacja AOS w Bychawie poprzez remont łazienek i wygłuszanie drzwi.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej szkoły podstawowej i przedszkola w Serocku
- Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową szkoły na Urząd Miejski w Wojniczu - etap 2
- Remont dachu pawilonu D w Zakładzie Karnym w Koronowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.