eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, szkolenia z pierwszej pomocy i ratownictwa drogowego, kursu samoobrony dla uczestników projektu pt. EURO-TAKSÓWKARZ - podniesienie kwalifikacji zawodowych warszawskich taksówkarzy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Warszawa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, szkolenia z pierwszej pomocy i ratownictwa drogowego, kursu samoobrony dla uczestników projektu pt. EURO-TAKSÓWKARZ - podniesienie kwalifikacji zawodowych warszawskich taksówkarzy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 46022 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, szkolenia z pierwszej pomocy i ratownictwa drogowego, kursu samoobrony dla uczestników projektu pt. EURO-TAKSÓWKARZ - podniesienie kwalifikacji zawodowych warszawskich taksówkarzy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, szkolenia z pierwszej pomocy i ratownictwa drogowego, kursu samoobrony dla uczestników projektu pt. EURO-TAKSÓWKARZ - podniesienie kwalifikacji zawodowych warszawskich taksówkarzy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia, w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.56.20.00-1, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie przeprowadzili co najmniej 5 szkoleń z profesjonalnej obsługi klienta w ramach odrębnych umów, z których każde szkolenie dotyczyło przeszkolenia co najmniej 10 osób oraz obejmowało co najmniej 8 godz. dydaktycznych programu szkolenia, dla każdej grupy; CZĘŚĆ II wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie przeprowadzili co najmniej 5 szkoleń z pierwszej pomocy i ratownictwa drogowego w ramach odrębnych umów, z których każde szkolenie dotyczyło przeszkolenia co najmniej 10 osób oraz obejmowało co najmniej 7 godz. dydaktycznych programu szkolenia dla każdej grupy; CZĘŚĆ III wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie przeprowadzili co najmniej 5 kursów samoobrony w ramach odrębnych umów, z których każdy kurs dotyczył przeszkolenia co najmniej 10 osób oraz obejmował co najmniej 8 godz. dydaktycznych programu szkolenia, dla każdej grupy;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I wykażą, że dysponują, co najmniej 3 wykwalifikowanymi trenerami, z których każdy posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. CZĘŚĆ II wykażą, że dysponują, co najmniej 3 wykwalifikowanymi trenerami, z których każdy posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu pierwszej pomocy i ratownictwa drogowego. CZĘŚĆ III wykażą, że dysponują, co najmniej 3 wykwalifikowanymi trenerami, z których każdy posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów samoobrony

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; 2. dokument (np. pełnomocnictwo, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykaz usług dla kryterium oceny ofert CZĘŚĆ I - wykaz usług dla kryterium określonego w pkt 26.3.A. SIWZ, tj. wykaz przeprowadzonych szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta zrealizowanych w ramach odrębnych umów, z których każde szkolenie dotyczyło przeszkolenia co najmniej 10 osób oraz obejmowało co najmniej 8 godz. dydaktycznych programu szkolenia dla każdej grupy z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodny z treścią Załącznika nr 6a do SIWZ; Usługi szkolenia wskazane w Załączniku nr 6a muszą zostać potwierdzone dokumentami należytego wykonania (np. referencjami) CZĘŚĆ II - wykaz usług dla kryterium określonego w pkt 26.3.B. SIWZ, tj. wykaz przeprowadzonych szkoleń z zakresu pierwszej pomocy i ratownictwa drogowego realizowanych w ramach odrębnych umów, z których każde szkolenie dotyczyło przeszkolenia co najmniej 10 osób oraz obejmowało co najmniej 7 godz. dydaktycznych programu szkolenia, dla każdej grupy, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodny z treścią Załącznika nr 6b do SIWZ; Usługi szkolenia wskazane w Załączniku nr 6b muszą zostać potwierdzone dokumentami należytego wykonania (np. referencjami) CZĘŚĆ III - wykaz usług dla kryterium określonego w pkt 26.3.C. SIWZ, tj. wykaz przeprowadzonych kursów samoobrony zrealizowanych w ramach odrębnych umów, z których każdy kurs dotyczył przeszkolenia co najmniej 10 osób oraz obejmował co najmniej 8 godz. dydaktycznych programu szkolenia, dla każdej grupy, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodny z treścią Załącznika nr 6c do SIWZ; Usługi szkolenia wskazane w Załączniku nr 6c muszą zostać potwierdzone dokumentami należytego wykonania (np. referencjami) 4. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami seksji III pkt III.3) a w szczególności z zapisem pkt III.6) ppkt 2. ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 60
    • 2 - doświadczenie wykonawcy - 40

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów prawa, wytycznych lub innych regulacji w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowana jest Umowa oraz wniosku o dofinansowanie stanowiącego integralną część umowy o dofinansowanie wskazanej w § 1; c) wystąpienia okoliczności związanych z realizacją Umowy, których Strony nie przewidywały lub nie mogły przewidzieć przy zawieraniu Umowy, uniemożliwiających realizację Umowy zgodnie z pierwotnymi ustaleniami, z zastrzeżeniem, że zmiana końcowego terminu realizacji Umowy będzie dopuszczalna w przypadku jeżeli zostanie uznana jako korzystna dla Zamawiającego; d) przedłużenie terminu szkoleń, w przypadku niemożności zrealizowania przedmiotu umowy w terminie wskazanym w umowie. e) Wykonawca może, za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, powierzyć wykonanie przedmiotowego zamówienia osobom spoza składu Zespołu Wykonawcy, które nie zostały wskazane w złożonej przez Wykonawcę ofercie stanowiącej podstawę zawarcia Umowy. Zamawiający zastrzega jednak, iż Wykonawca zobowiązany będzie w takim przypadku wykazać, iż osoby te posiadają wiedzę i doświadczenie odpowiadającą wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p. 13, piętro IV...

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p. 13, piętro IV...

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez m.st. Warszawa w ramach Poddziałania 8.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Termin realizacji zamówienia CZĘŚĆ I - (profesjonalna obsługa klienta) od dnia podpisania umowy do dnia 19.04.2013 r. CZĘŚĆ II - (pierwsza pomoc i ratownictwo drogowe) od dnia podpisania umowy do dnia 19.04.2013 r. CZĘŚĆ III -(kurs samoobrony) od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2013 r. 2. Termin i miejsce otwarcia ofert 12/02/2013 r. godz. 12:00, Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, sala konferencyjna nr 16, piętro IV.. 3. Osoby do kontaktu - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: imię i nazwisko: Pani Małgorzata Tupin; Biuro Pomocy i Projektów Społecznych tel.: 22 443-07-97 w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Jolanta Kotowicz - Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 22 443-14-13, fax: 22 443-14-02.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta dla uczestników projektu pn. EURO -TAKSÓWKARZ.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta dla uczestników projektu pn. EURO -TAKSÓWKARZ - podniesienie kwalifikacji zawodowych warszawskich taksówkarzy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez m.st. Warszawa w ramach Poddziałania 8.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Grupę docelową projektu stanowią warszawscy taksówkarze, spełniający jednocześnie następujące kryteria: wykształcenie maksymalnie średnie, posiadanie ważnej licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką osobową wydanej przez Prezydenta m.st. Warszawy, zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach, 50% uczestników jest w wieku powyżej 45 roku życia..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.04.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. doświadczenie wykonawcy - 40

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zorganizowaniei przeprowadzenie szkolenia z pierwszej pomocy i ratownictwa drogowego dla uczestników projektu pn. EURO -TAKSÓWKARZ.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia z pierwszej pomocy i ratownictwa drogowego dla uczestników projektu pn. EURO -TAKSÓWKARZ - podniesienie kwalifikacji zawodowych warszawskich taksówkarzy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez m.st. Warszawa w ramach Poddziałania 8.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Grupę docelową projektu stanowią warszawscy taksówkarze, spełniający jednocześnie następujące kryteria: wykształcenie maksymalnie średnie, posiadanie ważnej licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką osobową wydanej przez Prezydenta m.st. Warszawy, zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach, 50% uczestników jest w wieku powyżej 45 roku życia..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.56.20.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.04.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. doświadczenie wykonawcy - 40

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu samoobrony dla uczestników projektu pn. EURO -TAKSÓWKARZ.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu samoobrony dla uczestników projektu pn. EURO -TAKSÓWKARZ - podniesienie kwalifikacji zawodowych warszawskich taksówkarzy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez m.st. Warszawa w ramach Poddziałania 8.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Grupę docelową projektu stanowią warszawscy taksówkarze, spełniający jednocześnie następujące kryteria: wykształcenie maksymalnie średnie, posiadanie ważnej licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką osobową wydanej przez Prezydenta m.st. Warszawy, zatrudnienie w mikroprzedsiębiorstwach, 50% uczestników jest w wieku powyżej 45 roku życia..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 60
      • 2. doświadczenie wykonawcy - 40

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.