Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-13
Kielce: Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego(opałowego)dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy. Znak sprawy:26/PN/2013
Numer ogłoszenia: 460468 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 51, 25-375 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3493500, 3493521, faks 41 3493505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswkielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego(opałowego)dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy. Znak sprawy:26/PN/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego(opałowego) ilości 90000 litrów dla SP ZOZ MSW w Kielcach na okres 12 miesięcy. Dostarczony olej napędowy grzewczy(opałowy) musi posiadać właściwości zgodne z wykazanymi w zał. nr 6 do SIWZ. Dostawa oleju napędowego grzewczego (opałowego) ma się odbywać specjalistycznym transportem i staraniem Wykonawcy na koszt i ryzyko Dostawcy. Dostawa i rozliczenie będzie się odbywało w temperaturze rzeczywistej produktu. Posiadamy pięć zbiorników po 4 tysięcy litrów, jednorazowa dostawa oscyluje w granicach 14 tysięcy litrów. Dostawa powinna następować do 2 dni roboczych( pod pojęciem dni roboczych rozumie się dni przypadające od pon.- piątku oprócz dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy) od złożenia zamówienia, do Szpitala SP MSW w Kielcach ul. Ogrodowa 11, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-14:00. Olej napędowy grzewczy(opałowy) musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 (Dz.U. nr 4 z 2007 poz.30) sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2013 poz.1058 tekst jednolity)jako regulacje określającą parametry jakościowe zamawianego oleju napędowego grzewczego według obowiązującej polskiej Normy PN-C-96024:2011. Fakturowanie odbywać się będzie po cenie z dnia zakupu przez Dostawcę oleju napędowego grzewczego, pomniejszonej o zadeklarowany upust (upust odliczany będzie od ceny netto 1 litra oleju ). Termin płatności za fakturę - 30 dni od daty otrzymania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonych dokumentow i oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz cenowy, wg załącznika nr 1, 5 i 6 do SIWZ Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu wg załącznika nr 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo w przypadku złożenia wspólnej oferty lub podpisania oferty przez osoby nie ujawnione w rejestrze sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy mający siedzibę/ miejsce zamieszkania za granicą składają równorzędne dokumenty i oświadczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Odbiorca zastrzega sobie prawo do zwiększenia dostawy w zakresie ilościowym do 20%, z uwzględnieniem 3ust. 4 Odbiorca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia dostawy w zakresie ilościowym do 30% w uzasadnionych przypadkach, z uwzględnieniem §3ust. 4
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZMSW w Kielcach ul. Wojska Polskiego 51-pokój 223.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 09:00, miejsce: SPZOZMSW w Kielcach ul. Wojska Polskiego 51-pokój 242-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Ciekockiej w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą odczynników do sekwencjonowania DNA metodą Sangera dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Sądów Rejonowych okręgu kieleckiego
- Dostawa urządzeń drukujących z materiałami eksploatacyjnymi
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wizyt edukacyjnych dotyczących obsługi programu MS Excel w ramach KPO
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
- "Dostawa oleju napędowego z systemem bezobsługowego poboru oleju napędowego"
- Dostawa paliwa.
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
- Hurtowa sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego w 2025 roku
- Zakup i dostawa oleju napędowego B-0 dla pojazdów Gminy Bałtów
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.