Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-03
Siemianowice Śląskie: Zakup usługi: Przeprowadzenie warsztatów dla nauczycieli uczestniczących w projekcie pn. Motywacja - Edukacja - Kariera - wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych gimnazjów w Siemianowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 46048 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi: Przeprowadzenie warsztatów dla nauczycieli uczestniczących w projekcie pn. Motywacja - Edukacja - Kariera - wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych gimnazjów w Siemianowicach Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia będzie przeprowadzenie warsztatów dla nauczycieli w ośmiu gimnazjach w Siemianowicach Śląskich tj. w: a) Gimnazjum Nr 1 w Zespole Szkół Sportowych; ul. Mikołaja 3 (G01), b) Gimnazjum Nr 2 im. Powstańców Śląskich, ul. Przyjaźni 28 (G02), c) Gimnazjum Nr 3 im. Wojciecha Korfantego, ul. Korfantego 18 (G03), d) Gimnazjum Nr 4, ul. Chopina 4a (G04), e) Gimnazjum Nr 5 w Zespole Szkół Nr 1, ul. Szymanowskiego 11 (G05), f) Gimnazjum Nr 6 w Zespole Szkół Specjalnych, ul. Myśliwiecka 6 (G06), g) Gimnazjum Nr 7 im. Antoniego Halora w Zespole Szkół Nr 4, ul. Dąbrowskiej 10 (G07), h) Gimnazjum Nr 8 w Zespole Szkół Integracyjnych, ul. Lipowa 3 (G08) w związku z realizacją projektu pn.: Motywacja - Edukacja - Kariera - wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych gimnazjów w Siemianowicach Śląskich realizowanego w ramach Priorytetu IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach konkursu nr 1/POKL/9.1.2/2014. 2. Cele realizacji projektu: Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych i zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów oraz podniesienie jakości oferty edukacyjnej w ośmiu gimnazjach w Siemianowicach Śląskich poprzez wdrożenie ośmiu kompleksowych programów rozwojowych szkół w Siemianowicach Śląskich. Cele szczegółowe projektu: a) podniesienie wiedzy i świadomości w zakresie motywacji do nauki uczenia się i wyboru kariery zawodowej uczniów poprzez realizację zajęć motywacyjno - edukacyjno - zawodowych (doradztwo zawodowe), b) podniesienie kompetencji i wyrównanie szans edukacyjnych odpowiednio z matematyki, przyrody, języków obcych uczniów słabych w gimnazjach poprzez realizacje zajęć wyrównawczych, c) podniesienie kompetencji i wyrównanie szans edukacyjnych odpowiednio z matematyki, przyrody, języków obcych uczniów zdolnych w gimnazjach poprzez realizacje zajęć dodatkowych, d) podniesienie jakości nauczania, motywacji i kompetencji zawodowych, stopnia wykorzystania technik IT i nowoczesnych metod nauczania w procesie edukacji. 3. Termin przeprowadzenia warsztatów: Terminy przeprowadzenia poszczególnych spotkań dla każdej grupy zostaną określone przez Wykonawcę w Harmonogramie Form Wsparcia, podlegającym zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 4. Organizacja warsztatów: a) warsztaty zostaną przeprowadzone dla 90 nauczycieli zatrudnionych w ośmiu gimnazjach w Siemianowicach Śląskich (nauczyciele z ośmiu gimnazjów tworzą 8 grup), uczestnicy warsztatów zostaną wybrani w drodze rekrutacji do projektu, którą przeprowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników. Wykonawca winien zapewnić warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy (wymóg dotyczy w szczególności wykorzystywanego sprzętu), b) miejsce przeprowadzenia warsztatów: szkoły, w których są zatrudnieni nauczyciele, c) warsztaty będą odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy szkoły, d) liczba godzin warsztatów dla 1 grupy: 36 godz (1 godz. = 45 min) e) łączna liczba godzin: 288 godz. tj.: 36 godz x 8 grup. 5. Tematyka warsztatów: a) wykorzystanie IT w procesie nauczania i oceniania, b) ocenianie kształtujące, c) wykorzystanie neuropedagogiki w pracy nauczyciela. 6. Zakres czynności: Wykonawca w zakresie realizacji zadania zobowiązany będzie do: a) przygotowania i przeprowadzenia badania - analizy potrzeb danego warsztatu, b) sporządzenie raportu z analizy potrzeb warsztatu, c) opracowanie autorskiego programu warsztatu (odrębnie dla każdej tematyki warsztatu) i dedykowanego dla danej grupy, d) opracowanie autorskich materiałów z warsztatu opracowanych dla danej grupy, e) zapewnienie wykładowcy posiadającego wiedzę i doświadczenie w zakresie tematu danych warsztatów; f) przeprowadzenie warsztatów dla 90 nauczycieli podzielonych na 8 grup odpowiadających liczbie szkół uczestniczących w projekcie, g) przeprowadzenie warsztatów - spotkań dla każdej grupy - zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem warsztatów (Harmonogramem Form Wsparcia), h) opracowanie, przeprowadzenie na początku i na końcu badania kwalifikacji uczestników - (test kompetencji), i) opracowanie i przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej - odrębnie dla danej tematyki warsztatów, j) sporządzenie i przedstawienie w formie raportu wyników analizy dotyczącej wpływu warsztatu na poziom kompetencji uczestników, k) zapewnienia niezbędnego sprzętu w tym sprzętu informatycznego do przeprowadzenia warsztatu, l) wydania każdemu uczestnikowi warsztatów zaświadczenia o ukończeniu warsztatów, m) prowadzenie warsztatów zgodnie z polityką równych szans, w tym równości płci, n) wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. 7. Program: Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia autorskie programy warsztatów - odrębnie dla każdej grupy - opracowane w oparciu o przeprowadzoną analizę potrzeb oraz uwzględniające tematykę i zakres warsztatów. 8. Materiały szkoleniowe: Wykonawca opracuje autorskie materiały do warsztatów w oparciu o zatwierdzone autorskie programy warsztatów obejmujące tematykę i zakres warsztatów. Materiały do warsztatów będą podlegały zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. Inne informacje przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający udostępni listę uczestników - nauczycieli projektu w podziale na grupy, b) Zamawiający wymaga, by: 1) w terminie do 14 dni roboczych od podpisania umowy, Wykonawca przedłożył Zamawiającemu autorskie programy warsztatów zgodne z celami projektu - odrębnie dla każdej tematyki. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie każdego programu przez koordynatora projektu w danej szkole, akceptację programu przez dyrektora danej szkoły i zatwierdzenia przez Kierownika Referatu Edukacji w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Autorski program warsztatów musi zawierać projekt testu - odrębnie dla każdej tematyki. 2) w terminie do 14 dni roboczych od podpisania umowy, Wykonawca przedłożył Zamawiającemu harmonogram warsztatów (Harmonogram Form Wsparcia) - odrębnie dla każdej grupy, który uzyskał pozytywną opinię koordynatora projektu w danej szkole, akceptację dyrektora poszczególnej szkoły oraz zatwierdzenie przez Kierownika Referatu Edukacji w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. c) Wszystkie materiały związane z warsztatami tj. materiały do warsztatów, testy kompetencji, zaświadczenia o ukończeniu warsztatów, listy obecności itp., które zostaną przygotowane przez Wykonawcę, muszą być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) Jednostka 1-godziny warsztatów odpowiada czasowo 45 minutom.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. w odniesieniu do warsztatów o tematyce wykorzystanie IT w procesie nauczania i oceniania Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą - Wykładowcą, który przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 stacjonarne szkolenia/warsztaty o w/w tematyce, gdzie każde szkolenie/warsztat trwało nie mniej niż 8 godzin (1 godz.= 45 minut); UWAGA Przez warsztaty o tematyce wykorzystanie IT w procesie nauczania i oceniania Zamawiający rozumie wykorzystanie przez nauczycieli nowych narzędzi oraz technologii (informacyjno - komunikacyjnych) w procesie edukacji uczniów. 2. w odniesieniu do warsztatów o tematyce ocenianie kształtujące Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą - Wykładowcą, który przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 stacjonarne szkolenia/warsztaty o w/w tematyce, gdzie każde szkolenie/warsztat trwało nie mniej niż 8 godzin (1 godz.= 45 minut); UWAGA: Przez ocenianie kształtujące Zamawiający rozumie rodzaj oceniania szkolnego, które pozwoli nabyć nauczycielowi umiejętność modyfikowania procesu nauczania oraz przekazywania uczniom informacji zwrotnej, jak doskonalić proces uczenia się. 3 w odniesieniu do warsztatów o tematyce wykorzystanie neuropedagogiki w pracy nauczyciela Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą - Wykładowcą, który przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 stacjonarne szkolenia/warsztaty o w/w tematyce, gdzie każde szkolenie/warsztat trwało nie mniej niż 8 godzin (1 godz.= 45 minut); 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 5. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod kątem potwierdzania przez informacje w nich zawarte spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 6. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 91
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 9
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie, b) zmiany wykładowców, w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę wykładowcy w następujących przypadkach: -śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych wykładowcy, -nie wywiązywania się wykładowcy z obowiązków wynikających z Umowy, 2) zmiana wykładowcy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja). 3) Wykonawca, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokona zmiany wykładowcy na żądanie Zamawiającego, który uzna, że wykładowca nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy. Zmiana wykładowcy może nastąpić jedynie pod warunkiem wyrażenia uprzedniej pisemnej zgody przez Zamawiającego, akceptującego nowego wykładowcę. Brak akceptacji Zamawiającego, stanowi podstawę odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. W przypadku zmiany wykładowcy, nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego wykładowcy. 2. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. 3. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień niniejszej umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę. 4. Przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne) winno nastąpić w formie aneksu do umowy. 5. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności (z wyjątkami określonymi w SIWZ i umowie).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie Referat Edukacji ul.1-go Maja 1A pok.2 lub za zaliczeniem pocztowym po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 15,30zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Podawczej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. 1 Maja 1A, 41-100 Siemianowice Śląskie, (I Piętro, pok. Nr 6).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach konkursu nr 1/POKL/9.1.2/2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Zakup licencji oprogramowania biurowego
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu rozwoju kompetencji zarządczych dla kadry menedżerskiej Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 448.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 447.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Biologiczne metody oczyszczania ścieków"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.