To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Zubrzyca Górna: Dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej
Numer ogłoszenia: 460534 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 427796 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Zubrzycy Górnej, Zubrzyca Górna 482, 34-484 Zubrzyca Górna, woj. małopolskie, tel. 18 28 527 16, faks 18 527 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zubrzycy Górnej 2. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż następujących elementów wyposażenia: - termosy (10 szt.) - podstawa pod garnki (3 szt.) - wózek 3-półkowy (1 szt.) - regał magazynowy (4 szt.) - stół przyścienny z szufladami (1 szt.) Uwagi końcowe: - Minimalny okres gwarancji 24 miesiące - Przyjęte w niniejszym opracowaniu materiały konkretnych firm nie są obligatoryjne, Wykonawca może zastosować inne, lecz o nie gorszych parametrach i właściwościach od zaproponowanych. - Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - dostarczyć na własny koszt przedmiot niniejszego zamówienia do miejsca przeznaczenia (Zespół Szkół w Zubrzycy Górnej), przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, - dokonać przekazania przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi dokumentami w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, - wszelkie prace i naprawy muszą odbywać się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym tak by nie kolidowały z bieżącą działalnością stołówki szkolnej, 3. Nazwy i kody stosowane we wspólnym Słowniku Zamówień - CPV: 39.00.00.00-2 Meble, wyposażenie, urządzenia domowe i środki czyszczące 39.15.00.00-8 Różne meble i wyposażenia 4. Miejsce realizacji zamówienia (lokalizacja) - Zespół Szkół w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna 482 5. Rodzaj zamówienia: Dostawa 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy wykonaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na Jego koszt. Wykonawca będzie zobowiązany do ochrony mienia, przestrzegania przepisów BHP i ppoż., zabezpieczenia pomieszczeń we własnym zakresie, utrzymania porządku w trakcie realizacji zadania oraz po jego zakończeniu. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania regulaminu wewnętrznego obowiązującego na terenie Zamawiającego oraz uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu godzin pracy w obiekcie. Prace powinny przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Zamawiającego. Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek wykonywania prac o dużym stopniu uciążliwości (np.: odłączenie zasilania energetycznego, duży hałas itp.), zgodnie z ustalonym wcześniej przez strony harmonogramem prac. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.15.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DANUTA ROBACZEWSKA "ROBIN" HURTOWNIA
jakie przetargi wygrała firma
DANUTA ROBACZEWSKA "ROBIN" HURTOWNIA
- Hurtownia Robin Danuta Robaczewska, ul. Łączna 39, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6178,12
Oferta z najniższą ceną: 6178,12 / Oferta z najwyższą ceną: 9114,30
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- wyposażenie lokali mieszkalnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.