To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Warszawa: Wykonanie i dostawa metriałów promocyjnych oraz materiałów promocyjnych z nadrukiem (różne druki) na potrzeby ministerstwa
Numer ogłoszenia: 460684 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319198 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa metriałów promocyjnych oraz materiałów promocyjnych z nadrukiem (różne druki) na potrzeby ministerstwa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I 1). smycz - 5000 szt. 2). zestaw (notes z kolorowymi kartkami do zaznaczania) - 1000 szt. 3). długopis - 10 000 szt. 4). ołówek - 5 000 szt. 5). wskaźnik laserowy - 500 szt. 6). pendrive gumowy - 2 000 szt. 7). pendrive gumowy w kształcie logotypu Ready, Study, Go Poland - 500 szt. 8). magnetyczna zakładka do książki z logotypem MNiSW - 10 000 szt. 9). magnetyczna zakładka do książki z logotypami MNiSW i Ready, Study, Go Poland - 10 000 szt. (5 x 2000 szt.) 10). miętowe cukierki w okrągłym pudełeczku - 1 000 szt. 11). brelok (kulka z poliestrową torbą) - 1 000 szt. 12). parasol - 300 szt. 13). notatnik z imitacji skóry - 500 szt. (2 x 250 szt) 14). kubek w kartonowym opakowaniu - 300 szt. 15). filiżanka ze spodkiem - 300 szt. 16). chromowana podstawka na kartki z kartkami - 200 szt. 17). ładowarka solarna - 300 szt. 18). długopis ekskluzywny w etui - 200 szt. 19). pendrive ludzik/robot - 500 szt. 20). zestaw długopis + pióro - 300 szt. 21). pióro ekskluzywne w etui - 200 szt. 22). koszulka polo - 100 szt. Część II 1). teczka (format na A4) - 6 100 szt. 2). teczka z klipsem - 1 500 szt. 3). torba papierowa - 4 000 szt. 4). koperta z logotypem - 4 000 szt. 5). bloczek (notes) z logotypem - 5 000 szt. 6). bloczek (notes) z nazwiskiem lub nazwą departamentu - 160 szt. 7). segregator A4 - 500 szt. 8). kartonowa teczka na dokumenty - 1500 szt. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części. 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolnie wybrane części przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu musi złożyć ofertę na wszystkie wymienione przez Zamawiającego pozycje w danej części. 3) Zamawiający będzie oceniał oferty dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wyboru oferty na każdą część przedmiotu zamówienia osobno - najkorzystniejsza oferta spośród złożonych na daną część zamówienia - oceniona na podstawie kryterium oceny ofert. 5) W przypadku okoliczności unieważnienia postępowania Zamawiający unieważni postępowanie tylko w danej części. 6) Egzemplarz okazowy (próbka) a) zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą egzemplarza okazowego każdego z artykułu, określonego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, b) W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada w odpowiednim kolorze z nadrukiem w odpowiedniej technice Zamawiający dopuszcza złożenie dwóch tożsamych próbek (jedna z naniesionym nadrukiem, a druga w oferowanym kolorze) (np. jeżeli Wykonawca nie posiada długopisu w wymaganym kolorze z odpowiednim nadrukiem może przedstawić Zamawiającemu długopis w wymaganym kolorze oraz taki sam długopis w innym kolorze z ale odpowiednim nadrukiem). Naniesiony nadruk musi być wykonany metodą wymaganą przez Zamawiającego. c) każdy egzemplarz okazowy ma posiadać przykładowy nadruk. Treść nadruku nie musi odpowiadać treści nadruków wymaganych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1, natomiast wykonany ma być metodą wymaganą przez Zamawiającego, d) niezgodność egzemplarza okazowego z wymaganiami podanymi w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, e) egzemplarze okazowe muszą znajdować się w osobnych opakowaniach (dla każdej części przedmiotu zamówienia osobno), każde opakowanie musi być oznakowane jak podano w rozdziale XII pkt 10, z dopiskiem egzemplarze okazowe do części przedmiotu zamówienia, f) koszt egzemplarzy okazowych Wykonawcy wliczą w cenę oferty, g) po zakończeniu postępowania Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich pisemny wniosek, złożone przez nich egzemplarze okazowe (odbiór w siedzibie Zamawiającego lub wysyłka na koszt Wykonawcy)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.90.00.00 - Różne druki 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
- Pracownia Reklamy AD Halina Zaleńska, Myśliwska 68, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26854,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 338680,50
Oferta z najniższą ceną: 338680,50 / Oferta z najwyższą ceną: 476661,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH Zapol Dmochowski Sobczyk Sp. J., Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63007,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75927,00
Oferta z najniższą ceną: 75927,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75927,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 154/NZ/2025 - Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Łozinowej 3 m. 1 i ul. Drozdowej 5a m. 3 w Warszawie.
- "Kompleksowa usługa serwisowa obejmująca przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń wchodzących w skład systemu AGFA NV".
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego 28. Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 580 od km 21+780 do km 25+020" - nr postępowania 036/25
- "Usunięcie usterek stw. podczas przeglądu gwarancyjnego z dn. 20.06.2023 dla "Remont drogi wojewódzkiej nr 627 Ostrołęka - Ostrów Maz. od km 10+020 do km 20+700 L=10,680 km" - nr postępowania 037/25
- Konserwacja i naprawa samochodów służbowych w OReg AMW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-świadomościowych służących promocji rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- U/05/2025 Opracowanie graficzne, druk i dostawa ulotek informacyjno-promocyjnych - 1000 szt.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice"
- Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby WUP w Lublinie
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.