To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Krasnystaw: Obsługa prawna projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Numer ogłoszenia: 460760 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 423368 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211...13, 5767278, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 1. Obsługa prawna projektu obejmować będzie w szczególności: 1)bieżące doradztwo prawne w zakresie wszelkich zagadnień prawnych wynikłych w trakcie przygotowania, realizacji i rozliczenia projektu, w tym wsparcie w merytorycznej i formalnej analizie aktów i przepisów prawnych obowiązujących w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki i wytycznymi UE w zakresie realizacji projektów EFS; 2)sporządzanie opinii prawnych; 3)zagadnienia związane z obsługa prawną realizowanych zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w tym w szczególności weryfikacja pod kątem zgodności z ustawą PZP oraz stosownymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego opisów przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert itp. 4)zagadnienia związane z realizacją zamówień publicznych realizowanych na podstawie wewnętrznych procedur (poniżej progów wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych); 5)konsultacje treści umów i dokumentów, tj. opiniowanie i akceptowanie treści umów z wykonawcami (w tym w zakresie zamówień publicznych zarówno do, jak i powyżej 14 000 EURO), 6)opiekę prawną w kontaktach zewnętrznych; 7)reprezentowanie prawne i procesowe Zamawiającego wobec osób trzecich i sądów w zakresie powierzonych spraw związanych z projektem. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia koordynatora obsługi prawnej Zamawiającego (radcy prawnego, adwokata) - przy czym koordynatorem może być osobiście Wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości świadczenia obsługi prawnej przez radcę prawnego (adwokata) w wymiarze: 2 godzin zegarowych dziennie, przez 2 dni w tygodniu w całym okresie obowiązywania umowy, w siedzibie Zamawiającego. W pozostałe dni robocze Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości konsultacji prawnej drogą telefoniczną bądź korespondencją elektroniczną w całym okresie trwania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO-MACIEJ RAJCH
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO-MACIEJ RAJCH
- Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Rajch, Ul. Łabędzia 1/12, 20-335 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9600,00
Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76875,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Przebudowa drogi gminnej nr 109743L w msc. Zakręcie, gmina Krasnystaw
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2128L Pilaszkowice - Zygmuntów - Antoniówka - Czysta Dębina od km 4+653 do km 6+053"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Remont drogi powiatowej nr 3127L Wola Żulińska - Józefów - Kasjan o dł. 1,486 km"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU PRZY REALIZACJI ZADANIA "ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I WYPOSAŻENIEM"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.