To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-03
Warszawa: Sukcesywne dostawy terminali VoIP w ramach projektu Wdrożenie telefonii IP (VoIP) na Uniwersytecie Warszawskim
Numer ogłoszenia: 46078 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14842 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy terminali VoIP w ramach projektu Wdrożenie telefonii IP (VoIP) na Uniwersytecie Warszawskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy terminali VoIP na potrzeby projektu Wdrożenie telefonii IP (VoIP) na Uniwersytecie Warszawskim realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Wykonawca będzie wykonywał sukcesywne dostawy na podstawie zamówienia przesłanego przez zamawiającego drogą elektroniczną (na adres e-mail wykonawcy) lub faxem (na numer sprzedawcy) w terminie maksymalnie do 10 tygodni od daty złożenia zamówienia. 3. Wykonawca urządzenia będzie dostarczać w oryginalnych opakowaniach producenta. 4. Wszystkie elementy sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane). 5. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje. 6. Urządzenia/sprzęt mają być dostarczone do siedziby zamawiającego i uruchomione w miejscu wskazanym przez użytkownika. 7. Wymagania ogólne dotyczące terminali VoIP: 7.1. Wykonawca udzieli bezpłatnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres: minimum 12 miesięcy, liczony od daty protokolarnego odbioru zamówienia przez obydwie strony. 7.2. Urządzenia muszą w współpracować z posiadaną przez zamawiającego centralą telefoniczną Unify OpenScape Voice. 7.3. Dostarczone muszą zostać wszystkie niezbędne do poprawnego działania licencje. 7.4. Wykonawca zobowiązany jest do skonfigurowania oraz instalacji i uruchomienia terminali w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 7.5. Wykonawca w trakcie prowadzonych prac wdrożeniowych nie może zdegradować aktualnie działającej funkcjonalności posiadanej przez zamawiającego centrali telefonicznej oraz terminali VoIP. 7.6. Wykonawca zobowiązany jest okleić dostarczone terminale VoIP nalepkami z logo projektowym dostarczonym przez zamawiającego. 8. Zestawienie ilościowe zamawianych aparatów VoIP: 8.1. Telefon VoIP - sztuk: 3000 8.2. Wideofon VoIP - sztuk: 20 8.3. Bramka VoIP 24FXS - sztuk: 40 8.4. Bramka VoIP 48FXS - sztuk: 20 8.5. Zasilacz PoE - sztuk: 300. 9. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ - stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy (rozdział III SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
- INTEGRATED SOLUTION Sp. z o. o., ul. Skierniewicka 10a, 01-230 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 863864,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1038112,37
Oferta z najniższą ceną: 911061,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1045500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.