Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Duszniki-Zdrój: dostawy w ramach realizacji projektu Zielona ścieżka Zdrowia
Numer ogłoszenia: 46080 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263469 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Duszniki Zdrój, ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 869 76 60, faks 74 866 90 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy w ramach realizacji projektu Zielona ścieżka Zdrowia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Wykonanie, dostawa i montaż małych tablic informacyjnych dla każdego urządzenia oddzielnie (wykaz urządzeń w załączniku ), usytuowanych przy stanowiskach małej pętli Zielonej Ścieżki Zdrowia, 1) ilość tablic:10 szt, 2) format tablic: szer. 70 cm x wys. 70 cm, 3) materiał: blacha ocynkowana grubość 1,5 mm, podwójne zaginanie na całym obwodzie, całość malowana proszkowo kolor ciemnozielony, 4) sposób mocowania tablic: do każdej tablicy 2 słupki stalowe ocynkowane o średnicy 60,3 mm, całość malowana proszkowo kolor zielony, 5) sposób montażu: mocowane w ziemi na głębokości 60 cm, w zaprawie gruzowo - cementowej, 6) montaż blachy na wysokości 110 cm od poziomu terenu, 7) treść tablic: - opracowanie opisu dla poszczególnych urządzeń małej pętli Zielonej Ścieżki Zdrowia w tym: nazwa urządzenia do ćwiczenia, kategoria urządzenia, efekt treningu, sposób używania urządzenia, -opracowanie graficzne ( oznaczenie piktogramem) wykonywania zestawu ćwiczenia na poszczególnym urządzeniu małej pętli Zielonej Ścieżki Zdrowia, - zamieszczenie logotypów: UE, EUROREGIONU GLACENSIS, nazwy projektu i programu ( logotypy dostępne na stronie www.cz-pl.eu). - zamieszczenie logotypu Dusznik-Zdroju w ( Zamawiający dostarczy logotyp w programie pdf. lub jpg.) -wykonanie treści opisowej tablic w j. polskim i czeskim. Wykonawca jest zobowiązany stosować zasady w zakresie promocji mikroprojektów finansowych w ramach Programu określone są w Rozporządzeniu Wykonawczym ( dostępne są na stronach internetowych Programu www.cz-pl.eu). Wykonawca musi stosować się do zasad określonych w dokumentach zamieszczonych w zakładce Informacje dla beneficjentów, promocja na stronie internetowej www.cz-pl.eu Kod CPV 30195000-2 tablice Część II 1. Dostawa bluz treningowych typu polarowego (projekt stanowi załącznik do siwz) 1) ilość szt.20, 2) kolor zostanie określony po podpisaniu umowy, 3) wykonanie naszywek metodą sitodruku z logotypami Unii Europejskiej, Euroregionu Glacensis, nazwy projektu oraz logo Dusznik-Zdroju. 4) bluza męska o gramaturze 200 g/m2, 5) skład 100% poliester. 6) rozmiary: S-4szt, M- 5szt, L-5szt, XL-6szt 2.Dostawa koszulek (projekt stanowi załącznik do siwz) 1) ilość szt.20, 2) kolor koszulek zostanie określony po podpisaniu umowy, 3)wykonanie nadruku metodą sitodruku (logotypy Unii Europejskiej, Euroregionu Glacensis, nazwy projektu oraz logo Dusznik-Zdroju. 4)materiał 100% bawełna 5) koszulki męskie o gramaturze 185 g/m2 6) rozmiary:S-4 szt, M- 5szt, L-5 szt, XL-6 szt 3. Dostawa czapek (projekt stanowi załącznik do siwz) 1) ilość szt.20, 2) kolor czapek zostanie określony po podpisaniu umowy, 3) regulacja paskiem z tyłu czapki, 4) materiał 100% bawełna 5) wykonanie nadruku metodą sitodruku. Wykonawca jest zobowiązany stosować zasady w zakresie promocji mikroprojektów finansowych w ramach Programu określone są w Rozporządzeniu Wykonawczym ( dostępne są na stronach internetowych Programu www.cz-pl.eu). Wykonawca musi stosować się do zasad określonych w dokumentach zamieszczonych w zakładce Informacje dla beneficjentów, promocja na stronie internetowej www.cz-pl.eu). Kod CPV 18412100-1 odzież treningowa 18331000-8 koszulki 18443340-1 czapeczki Część III 1. Wykonanie, dostawa i montaż 1 tablicy informacyjnej (pamiątkowej) 1) format tablicy: szer. 90 cm x wys. 70 cm, 2) materiał tablicy: blacha ocynkowana grubość 1,5 mm, podwójne zaginanie na całym obwodzie, całość malowana proszkowo, kolor biały, 3) sposób mocowania tablic: do tablicy 1 słupek stalowy ocynkowany o średnicy 60,3 mm, 4) sposób montażu: mocowane w ziemi na głębokości 80 cm, w zaprawie gruzowo - cementowej, 5) treść: - logotypy UE, EUROREGIONU GLACENSIS zgodnie z wytycznymi zasad promocji mikroprojektów finansowych w ramach Programu określonych w Rozporządzeniu Wykonawczym dostępnym są na stronach internetowych Programu www.cz-pl.eu. Wykonawca musi stosować się do zasad określonych w dokumentach zamieszczonych w zakładce Informacje dla beneficjentów, promocja na stronie internetowej www.cz-pl.eu. - nazwa projektu i programu: ZIELONA ŚCIEŻKA ZDROWIA Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013 oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis Przekraczamy granice Kod CPV 30195000-2 tablice.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZIELONA ŚCIEŻKA ZDROWIA Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007-2013 oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis Przekraczamy granice.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa tablic informacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REKLAMOWY ZNAKI PL KRZYSZTOF GABORY
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REKLAMOWY ZNAKI PL KRZYSZTOF GABORY
- Zakład Reklamowy Znaki Pl, Krzysztof Gabory, ul. Nyska 22, Otmuchów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 530,00
Oferta z najniższą ceną: 530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 530,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa tablicy pamiątkowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REKLAMOWY ZNAKI PL KRZYSZTOF GABORY
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REKLAMOWY ZNAKI PL KRZYSZTOF GABORY
- Zakład Reklamowy Znaki Pl. Krzysztof Gabory, ul. Nyska 22, Otmuchów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5430,00
Oferta z najniższą ceną: 5430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5430,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI DUSZNIKI-ZDRÓJ
- Roboty budowlane polegające na remoncie sanitariatów w budynku wraz z wymianą instalacji CO i wodociągowej
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów wejściowych do budynku
więcej: przetargi DUSZNIKI-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Sanoku.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- "Oznakowanie obszarów Natura 2000 na terenie województwa zachodniopomorskiego"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 101264L w miejscowości Curyn i budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dubica- z podziałem na dwie części.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.