eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZapewnienie całodobowej ochrony fizycznej i mienia Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-06

Warszawa: Zapewnienie całodobowej ochrony fizycznej i mienia Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej
Numer ogłoszenia: 46095 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 25207 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6611100, 6611360,5200544, fax 022 661223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie całodobowej ochrony fizycznej i mienia Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/ fizyczna kompleksowa całodobowa ochrona obiektu: a. zapewnienie bezpieczeństwa budynków i osób w budynkach oraz spokoju na terenie całej posesji, b. ochrona mienia przed kradzieżą na terenie obiektu oraz przed zniszczeniem i uszkodzeniem terenu bezpośrednio przyległego do posesji. 2/ przeciwdziałanie przed: a. naruszeniem przepisów BHP, ppoż. i ochrony środowiska, b. zakłóceniem obowiązującego ładu i porządku, c. dokonaniem szkody majątkowej (włamania, kradzieży, dewastacji itp.) w budynkach i na wewnętrznym dziedzińcu. 3/ wykonywanie czynności portiersko-recepcyjnych: a. kontrola ruchu osobowego, materiałowego i bagaży oraz ruchu kołowego w oparciu o procedury określone przez administrację obiektu (sprawdzanie tożsamości, przepustek i zezwoleń, bagaży wnoszonych do i wynoszonych z budynku itp.), b. obsługa interesantów: - udzielanie informacji, kierowanie ruchem osobowym w budynku itp., c. wydawanie, przyjmowanie i gromadzenie kluczy od pomieszczeń służbowych, ewidencjonowanie kluczy plombowanych oraz ochrona przed dostępem osób nieuprawnionych, d. otwieranie i zamykanie szlabanu umożliwiając wjazd i wyjazd z wewnętrznego dziedzińca samochodom tylko posiadającym ważne uprawnienie lub zezwolenie, e. podejmowanie skutecznych działań i wezwanie odpowiednich służb publicznych (pogotowia ratunkowego, gazowego, wodociągowego i ciepłowniczego oraz policji, straży pożarnej itp.) w razie wystąpienia zagrożenia bezpieczeństwa Urzędu, osób i mienia oraz informowanie administratora obiektu o występujących zagrożeniach, f. dokumentowanie w książce służby: zmiany osobowej na posterunku, daty i godziny dokonania zmiany, oraz zaistniałych istotnych zdarzeń odbiegających od normy, mających wpływ na bezpieczeństwo osób, budynku i mienia, g. obsługa szatni (przyjmowanie i wydawanie okryć i przedmiotów), 4/ metodyczne czuwanie nad bezpieczeństwem budynków oraz osób i mienia ruchomego, 5/ kontrolowanie stanu bezpieczeństwa budynków i mienia, oraz w miarę możliwości usunięcie lub zabezpieczenie stwierdzonych zagrożeń, a w szczególności: a. patrolowanie budynków i ich bezpośredniego otoczenia: co najmniej jeden raz co 3 godz. w godzinach pracy urzędu i jeden raz w ciągu 1 godziny po zakończeniu pracy urzędu oraz w trakcie zmiany obsady posterunków, b. sprawdzanie prawidłowości zamknięć pomieszczeń i zabezpieczeń budynków, głównie miejsc szczególnej ochrony, c. kontrolowanie punktów infrastruktury technicznej budynków, głównie miejsc zagrożenia awaryjnego instalacji wodnych, centralnego ogrzewania, elektrycznych, sygnalizacyjnych itp., 6/ wykonywanie innych prac i czynności istotnych dla ochrony obiektu i mienia oraz wynikających z regulaminów administracji budynków i zasad ogólnych ochrony obiektów biurowych użyteczności publicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 359692,8 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony KOWALCZYK, ul. Tuwima 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 359692.80
  • Oferta z najniższą ceną: 359692.80 / oferta z najwyższą ceną: 415872
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.