Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-10
Nowy Dwór Mazowiecki: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Nowodworskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Numer ogłoszenia: 46100 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowodworski , ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 32 90, faks 22 765 32 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Nowodworskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Nowodworskiego z siedzibą w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z jednostkami organizacyjnymi. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych; na wszystkie trzy niżej wskazane części zamówienia lub na wybrane przez Wykonawcę części lub część zamówienia, wg następującego podziału: 2.1. Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nowodworskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) Ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 5) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej 2.2. Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych posiadanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Nowodworskiego. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i kradzieży - AUTO CASCO 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów 4) ubezpieczenie Assistance. 2.3. Część III: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych w stosunku, do których orzeczono przepadek na rzecz Powiatu Nowodworskiego. Zakres zamówienia obejmuje obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. Zamawiający zastrzega, że na jedną część zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 3.1. Załącznik nr 1: Postanowienia ogólne dotyczące wszystkich części zamówienia, stanowiące integralną część załączników nr 1a, 1b, 1c. 3.2. Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nowodworskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi, dotyczący części I zamówienia 3.3. Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych posiadanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Nowodworskiego, dotyczący części II zamówienia 3.4. Załącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych w stosunku, do których orzeczono przepadek na rzecz Powiatu Nowodworskiego, dotyczący części III zamówienia 3.3. Załącznik nr 4: Warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II i III zamówienia 3.4. Załącznik nr 5: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I zamówienia 3.5. Załącznik nr 7: Wykaz pojazdów mechanicznych, dotyczący części II zamówienia 3.6. Załącznik nr 8:Wykaz zabezpieczeń przeciwkradzieżowych i przeciwpożarowych 3.7. Załącznik nr 9: Przebieg ubezpieczeń (wypłacone odszkodowania, ustanowione rezerwy). 4. Wykonawca, wykonując usługę, będzie udzielał ochrony ubezpieczeniowej i obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyka wskazane w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, tj. w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia. 5. W załącznikach nr 1a, 1b oraz nr 7 do SIWZ został przedstawiony majątek wg stanu na dzień 31.12.2013r. Wykonawca jest zobowiązany do objęcia ochroną ubezpieczeniową od dnia 01.03.2014 r. mienia i osób wg stanu na dzień 28.02.2014 r., w tym nowo zakupionego i wcześniej nie wykazanych, wg stawek jednostkowych i składek zgodnych ze złożoną ofertą. Zaktualizowaną ilość i wartość przedmiotu ubezpieczenia zawierać będą wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych złożone po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania. 6. W trakcie trwania okresu wykonywania zamówienia Wykonawca wystawia polisy na 12-miesięczne okresy ochrony ubezpieczeniowej, a w przypadku ryzyk określonych w pkt 2.2 oraz 2.3 i opisanych w załączniku nr 1b oraz 1c do SIWZ obejmuje je ochroną ubezpieczeniową, tj. wystawia polisy na 12-miesięczne okresy ubezpieczenia, gdzie data początkowa okresu ubezpieczenia będzie mieścić się w okresie wykonywania zamówienia. 7. Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej i obejmuje ochroną ubezpieczeniowa na warunkach SIWZ i w ofercie. 8. Wykonawca musi posiadać ogólne/szczególne warunki ubezpieczenia wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. Warunki te - obowiązujące na dzień składania ofert - będą miały zastosowanie wyłącznie w sprawach nieuregulowanych przez niniejszą specyfikację, przez cały okres realizacji zamówienia. 9. Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego, Inter-Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Żeglarskiej 31, który jako pośrednik ubezpieczeniowy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Po rozstrzygnięciu postępowania i zawarciu umowy na wykonanie zamówienia broker będzie nadzorował jej realizację. 10. Wykonawca zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dla każdej z części zamówienia, zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do wykonywania działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz.U. z 2013, poz. 950 z późn. zm.) tj. że posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganym oświadczeniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganym oświadczeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganym oświadczeniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganym oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) dokument - w szczególności pisemne zobowiązanie - potwierdzający oddanie przez podmioty trzecie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych (jeśli dotyczy); 2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie części I zamówienia Zamawiający przewiduje następujące dopuszczalne zmiany postanowień umowy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. zmiany warunków stanowiących podstawę udzielanej ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności kodeksu cywilnego, w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ; 1.2. zmiany podmiotowego zakresu zamówienia w przypadku utworzenia nowej jednostki organizacyjnej lub instytucji kultury, albo rozwiązania jednostki organizacyjnej lub instytucji kultury objętej zamówieniem; warunkiem dokonania zmiany jest złożenie pisemnego wniosku przez Zamawiającego i obliczenie kosztów zmiany (dopłata składki z uwzględnieniem postanowień klauzuli automatycznego pokrycia lub zwrot składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia), zgodnie z zasadami określonymi w § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy; 1.3. zmiany formy prawnej jednostek organizacyjnych lub instytucji kultury objętych zamówieniem, w przypadku ich przekształcenia w spółkę prawa handlowego; nowopowstały podmiot lub upoważniony przez niego Zamawiający winien wyrazić pisemnie wolę kontynuacji umów ubezpieczenia w ciągu 30 dni, a Wykonawca wyrazi zgodę na przeniesienie praw z umów na nowy podmiot, pod warunkiem, że nowy podmiot będzie posiadał analogiczny profil działalności, jak przed zmianą i nie ulegną zmianie zabezpieczenia przeciwpożarowe i przeciwkradzieżowe; w przypadku braku pisemnego potwierdzenia woli kontynuacji ubezpieczeń uważa się, że umowa wygasła z dniem zmiany formy prawnej, a Wykonawca dokona zwrotu składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia zgodnie z kodeksem cywilnym i zasadami określonymi w § 10 wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącego załącznik do SIWZ; 1.4. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) zmian opisanych w pkt 1.1 i 1.2, jeżeli będą one związane ze wzrostem albo spadkiem sumy ubezpieczenia przedmiotu ubezpieczenia, b) wzrostu albo spadku ilości lub wartości przedmiotu ubezpieczenia ubezpieczonego systemem sum stałych (odpowiednio proporcjonalne zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy z uwzględnieniem postanowień klauzuli automatycznego pokrycia lub zwrot przez Wykonawcę składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia, zgodnie z zasadami określonymi w § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ), c) wyczerpania sumy ubezpieczenia w objętym zakresem zamówienia ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka, wyczerpania sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej (zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku uzgodnienia z Wykonawcą uzupełnienia sumy ubezpieczenia w ubezpieczeniu systemem pierwszego ryzyka lub sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i jego kosztu), 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 1.1 - 1.4, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę, lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1.1 - 1.4, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W zakresie części II zamówienia Zamawiający przewiduje następujące dopuszczalne zmiany postanowień umowy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. zmiany warunków stanowiących podstawę udzielanej ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych, w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ; 1.2. zmiany podmiotowego zakresu zamówienia w przypadku utworzenia nowej jednostki organizacyjnej lub instytucji kultury, albo rozwiązania jednostki organizacyjnej lub instytucji kultury objętej zamówieniem; warunkiem dokonania zmiany jest złożenie pisemnego wniosku przez Zamawiającego i obliczenie kosztów zmiany (dopłata składki z uwzględnieniem postanowień klauzuli automatycznego pokrycia lub zwrot składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia), zgodnie z zasadami określonymi w § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy; 1.3. zmiany formy prawnej jednostek organizacyjnych lub instytucji kultury objętych zamówieniem, w przypadku ich przekształcenia w spółkę prawa handlowego; nowopowstały podmiot lub upoważniony przez niego Zamawiający winien wyrazić pisemnie wolę kontynuacji umów ubezpieczenia w ciągu 30 dni, a Wykonawca wyrazi zgodę na przeniesienie praw z umów na nowy podmiot, pod warunkiem, że nowy podmiot będzie posiadał analogiczny profil działalności, jak przed zmianą i nie ulegną zmianie zabezpieczenia przeciwpożarowe i przeciwkradzieżowe; w przypadku braku pisemnego potwierdzenia woli kontynuacji ubezpieczeń uważa się, że umowa wygasła z dniem zmiany formy prawnej, a Wykonawca dokona zwrotu składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia zgodnie z kodeksem cywilnym i zasadami określonymi w § 10 wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącego załącznik do SIWZ; 1.4. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) zmian opisanych w pkt 1.1 i 1.2, jeżeli będą one związane ze wzrostem albo spadkiem sumy ubezpieczenia przedmiotu ubezpieczenia lub sumy gwarancyjnej w obowiązkowym ubezpieczeniu OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) wzrostu albo spadku ilości lub wartości ubezpieczonych pojazdów mechanicznych (odpowiednio proporcjonalne zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy lub zwrot przez Wykonawcę składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia, zgodnie z zasadami określonymi w § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ). 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 1.1 - 1.4, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę, lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1.1 - 1.4, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W zakresie części III zamówienia Zamawiający przewiduje następujące dopuszczalne zmiany postanowień umowy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. zmiany warunków stanowiących podstawę udzielanej ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ; 1.2. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) zmian opisanych w pkt 1., jeżeli będą one związane ze wzrostem albo spadkiem sumy ubezpieczenia przedmiotu ubezpieczenia lub sumy gwarancyjnej w obowiązkowym ubezpieczeniu OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, b) wzrostu albo spadku ilości ubezpieczonych pojazdów mechanicznych (odpowiednio proporcjonalne zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy lub zwrot przez Wykonawcę składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia, zgodnie z zasadami określonymi w § 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ). 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 1.1 - 1.2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę, lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1.1 - 1.2, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowodworski.pl - zakładka: Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim; 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B; pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim; 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B; pok. 106 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nowodworskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia w części I obejmuje: 1) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) Ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 5) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych posiadanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Nowodworskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dla części II obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i kradzieży - AUTO CASCO 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów 4) ubezpieczenie Assistance..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych w stosunku, do których orzeczono przepadek na rzecz Powiatu Nowodworskiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dla części III obejmuje obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.61.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- "Centrum konsultacyjno-wspierające dla mieszkańców gminy Nowy Dwór Mazowiecki."
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- SVA/U/4620-144/2024 Budowa doziemnej instalacji gazowej średniego ciśnienia wraz z punktami gazowymi na terenie kompleksu wojskowego w m. Kutno.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Usługa ubezpieczenia SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie (2 części)
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Puckiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA GORLICE
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY CZAJKÓW
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.