eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrzeszówZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2014, miasto Ostrzeszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Ostrzeszów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2014, miasto Ostrzeszów
Numer ogłoszenia: 461028 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Ostrzeszów , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7320600, faks 62 7320601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów - akcja zimowa 2014, miasto Ostrzeszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miasta Ostrzeszów w zakresie jezdni, placów, parkingów, stanowisk postojowych, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych. Zimowe utrzymanie dróg będzie wykonywane zgodnie z Zasadami zimowego utrzymania dróg gminnych obowiązujących na terenie miasta Ostrzeszów, stanowiących załącznik do umowy z wykonawcą i na warunkach określonych w tej umowie ( wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji zwanej dalej równiez specyfikacją). Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Szacunkowa ilość prac została określona w Wykazach rodzaju usług dla CZĘŚCI Nr 1, tj: Miasto Ostrzeszów - ulice i dla CZĘŚCI NR 2, tj: Miasto Ostrzeszów - chodniki i ścieżki pieszo-rowerowe. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3. do specyfikacji)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3. do specyfikacji)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3. do specyfikacji)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3. do specyfikacji)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3. do specyfikacji)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z nich. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2. Jeżeli oferta zostanie podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub umocowanie prawne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 3. 3. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w szczególności w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmiany przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, c) z powodu okoliczności siły wyższej, np: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożących powstaniem szkody o znacznych rozmiarach; 2) wystąpienia konieczności zmiany osoby lub osób wymienionych w niniejszej umowie, w szczególności: a) z powodu zdarzeń losowych wywołanych okolicznościami niemożliwymi do przewidzenia przed zawarciem umowy, b) z powodu zmian kadrowych niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy; 3) wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub adresu siedziby strony umowy; 4) wystąpienia okoliczności powodujących zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy z powodu ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 5) wystąpienia zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze sposobu rozliczenia opisanego w § 4 umowy; 6) wystąpienia okoliczności skutkujących całkowitą rezygnacją z podwykonawstwa. 4. Zmiany umowy, o których mowa w pkt.3 mogą być wprowadzone z zachowaniem następujących warunków: 1) wniosek o dokonanie zmiany umowy, zawierający uzasadnienie zmiany należy złożyć w formie pisemnej, 2) ocenę zasadności zmiany należy dokonać po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy, 3) wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane z zachowaniem warunku, o którym mowa w pkt.1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, tj: Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów, ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, tj: Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów Biuro Obsługi Interesanta (Kancelaria Ogólna)- pokój nr 13 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: a) Daniel Wieczorek - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, b) Marek Kurzawa, Ewa Tomczak - w sprawach dotyczących procedury przetargowej. 2. Termin rozpoczęcia wykonywania zamówienia: 01.01.2014 rok.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Miasto Ostrzeszów - ulice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miasta Ostrzeszów w zakresie jezdni, placów, parkingów, stanowisk postojowych. Zimowe utrzymanie dróg będzie wykonywane zgodnie z Zasadami zimowego utrzymania dróg gminnych obowiązujących na terenie miasta Ostrzeszów, stanowiących załącznik do umowy z wykonawcą i na warunkach określonych w tej umowie (zał. nr 5 do specyfikacji). Szacunkowa ilość prac została określona w Wykazie rodzaju usług dla CZĘŚCI Nr 1 ( zał. nr 4.1 do specyfikacji), tj: Miasto Ostrzeszów - ulice. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie jezdni, placów, parkingów i stanowisk postojowych, 2) posypywanie mieszanką piasku i soli jezdni, placów, parkingów i stanowisk postojowych w wyznaczonych miejscach, 3) zwalczanie śliskości przez rozpryskiwanie roztworu chlorku sodu (NaCl),wapnia (CaCl2) lub magnezu (MgCl2) tzw. solanki, w razie potrzeby, 4) usuwanie gołoledzi na całej szerokości jezdni, placów , parkingów i stanowisk postojowych w razie potrzeby, 5) załadunek i wywóz śniegu z jezdni, placów, parkingów i stanowisk postojowych w razie potrzeby. Wykaz ulic, placów, parkingów i stanowisk postojowych objętych zimowym utrzymaniem został określony w załączniku do Zasad zimowego utrzymania dróg gminnych obowiązujących na terenie miasta Ostrzeszów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Miasto Ostrzeszów - chodniki i ścieżki pieszo-rowerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miasta Ostrzeszów w zakresie chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych. Zimowe utrzymanie dróg będzie wykonywane zgodnie z Zasadami zimowego utrzymania dróg gminnych obowiązujących na terenie miasta Ostrzeszów, stanowiących załącznik do umowy z wykonawcą i na warunkach określonych w tej umowie (zał. nr 5 do specyfikacji). Szacunkowa ilość prac została określona w Wykazie rodzaju usług dla CZĘŚCI Nr 2( zał. nr 4.2 do specyfikacji), tj: Miasto Ostrzeszów - chodniki i ścieżki pieszo-rowerowe. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie chodników, przejść dla pieszych i ścieżek pieszo-rowerowych, 2) posypywanie mieszanką piasku i soli chodników, przejść dla pieszych i ścieżek pieszo-rowerowych w wyznaczonych miejscach, 3) usuwanie gołoledzi na całej szerokości chodników, przejść dla pieszych i ścieżek pieszo-rowerowych w razie potrzeby, 4) załadunek i wywóz śniegu z chodników, przejść dla pieszych oraz ścieżek pieszo-rowerowych w razie potrzeby. Wykaz chodników, ścieżek pieszo-rowerowych i przejść dla pieszych objętych zimowym utrzymaniem został określony w załączniku do Zasad zimowego utrzymania dróg gminnych obowiązujących na terenie miasta Ostrzeszów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.