eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiDostawa materiałów budowlanych - SPRAWA ZP/02/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Mińsk Mazowiecki: Dostawa materiałów budowlanych - SPRAWA ZP/02/2015
Numer ogłoszenia: 46102 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych - SPRAWA ZP/02/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na potrzeby JW1131 Mińsk Mazowiecki oraz jednostek na jej zaopatrzeniu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań: Zadanie nr 1 - Farby - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2A do SIWZ; Zadanie nr 2 - Farby do nawierzchni lotniskowych - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2B do SIWZ; Zadanie nr 3 - Materiały budowlane - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2C do SIWZ; Zadanie nr 4 - Materiały i akcesoria budowlane metalowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2D do SIWZ; Zadanie nr 5 - Wykładziny - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2E do SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną ilość zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Dostawę fabrycznie nowych, oryginalnie zapakowanych produktów, określonych szczegółowo w załącznikach nr 2A-2E do SIWZ - formularz cenowy. b) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dwóch dostawach na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia. Ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia to 30.10.2015r. lub do wyczerpania przedmiotu umowy. c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na teren JW. 1131 Mińsk Mazowiecki, Siedlce ul. Składowa 39 oraz JW. 4228 Skład Życzyn zgodnie z docelowym miejscem dostawy: Zadanie nr 3 poz. 8 (żwir budowlany) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - ilość 7 m3 oraz JW. 1131 Mińsk Mazowiecki - ilość 7m3; Zadanie nr 3 poz. 9 (piasek budowlany) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - ilość 4m3 oraz JW. 1131 Mińsk Mazowiecki - ilość 4m3; Zadanie nr 3 poz. 14 ( obrzeże 8x30x100 cm szare) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - ilość 20 szt. oraz JW. 4228 Skład Życzyn - ilość 20 szt.; Zadanie nr 3 poz. 15 ( kostka brukowa gr. 6 cm szara) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - ilość 60m2 oraz JW. 4228 Skład Życzyn - ilość 60m2; Zadanie nr 3 poz. 16 ( obrzeże 6x20x100 cm szare ) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - ilość 30 szt. oraz JW. 4228 Skład Życzyn - ilość 30 szt. Zadanie nr 3 poz. 19 ( bitumiczna masa uszczelniająca) - dostawa na teren: JW. 4228 Skład Życzyn - ilość 1150 kg; Zadanie nr 3 poz. 21 ( masa asfaltowa do drogi) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - 2000 kg oraz JW. 1131 Mińsk Mazowiecki - 3500 kg; Pozostały asortyment - dostawa do JW. 1131 Mińsk Mazowiecki; 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.00.00-7, 14.21.00.00-6, 24.90.00.00-3, 44.11.12.00-3, 44.10.00.00-1, 44.33.00.00-2, 44.52.00.00-1, 44.50.00.00-5, 44.80.00.00-8, 44.90.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty: 3.1. Dla materiałów wymienionych w zadaniu nr 1 dla poz. 1 - 15 - wymagana Karta Charakterystyki niebezpiecznego preparatu w momencie dostawy i na każde żądanie zamawiającego w trakcie oceny ofert; 3.2. Dla materiałów wymienionych w zadaniu nr 2 poz. 1, 2, 3, 4 - wymagana Karta charakterystyki niebezpiecznego preparatu w momencie dostawy i na każde żądanie zamawiającego w trakcie oceny ofert; 3.3 Dla materiałów wymienionych w zadaniu nr 2 poz. 1, 2, 3 Farby do nawierzchni lotniskowych - wymagane orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych (należy załączyć do oferty); 3.4. Dla materiałów wymienionych w zadaniu nr 3: poz. 10-13 oraz 19-22 - wymagana Karta charakterystyki niebezpiecznego preparatu w momencie dostawy i na każde żądanie zamawiającego w trakcie oceny ofert; 4. Inne dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: 4. 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 1. 4. 2. Wypełniony formularz cenowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 2A-2E. 4.4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki; (kancelaria jawna) w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Farby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby - zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Farby do nawierzchni lotniskowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby do nawierzchni lotniskowych - zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały budowlane - zgodnie z załącznikiem 2C do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3, 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały i akcesoria budowlane metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i akcesoria budowlane metalowe - zgodnie z załącznikiem 2D do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.33.00.00-2, 44.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykładziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładziny - zgodnie z załącznikiem nr 2E do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.