Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-03
Mińsk Mazowiecki: Dostawa materiałów budowlanych - SPRAWA ZP/02/2015
Numer ogłoszenia: 46102 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych - SPRAWA ZP/02/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na potrzeby JW1131 Mińsk Mazowiecki oraz jednostek na jej zaopatrzeniu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań: Zadanie nr 1 - Farby - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2A do SIWZ; Zadanie nr 2 - Farby do nawierzchni lotniskowych - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2B do SIWZ; Zadanie nr 3 - Materiały budowlane - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2C do SIWZ; Zadanie nr 4 - Materiały i akcesoria budowlane metalowe - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2D do SIWZ; Zadanie nr 5 - Wykładziny - w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2E do SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną ilość zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) Dostawę fabrycznie nowych, oryginalnie zapakowanych produktów, określonych szczegółowo w załącznikach nr 2A-2E do SIWZ - formularz cenowy. b) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dwóch dostawach na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia. Ostateczny termin realizacji przedmiotu zamówienia to 30.10.2015r. lub do wyczerpania przedmiotu umowy. c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na teren JW. 1131 Mińsk Mazowiecki, Siedlce ul. Składowa 39 oraz JW. 4228 Skład Życzyn zgodnie z docelowym miejscem dostawy: Zadanie nr 3 poz. 8 (żwir budowlany) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - ilość 7 m3 oraz JW. 1131 Mińsk Mazowiecki - ilość 7m3; Zadanie nr 3 poz. 9 (piasek budowlany) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - ilość 4m3 oraz JW. 1131 Mińsk Mazowiecki - ilość 4m3; Zadanie nr 3 poz. 14 ( obrzeże 8x30x100 cm szare) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - ilość 20 szt. oraz JW. 4228 Skład Życzyn - ilość 20 szt.; Zadanie nr 3 poz. 15 ( kostka brukowa gr. 6 cm szara) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - ilość 60m2 oraz JW. 4228 Skład Życzyn - ilość 60m2; Zadanie nr 3 poz. 16 ( obrzeże 6x20x100 cm szare ) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - ilość 30 szt. oraz JW. 4228 Skład Życzyn - ilość 30 szt. Zadanie nr 3 poz. 19 ( bitumiczna masa uszczelniająca) - dostawa na teren: JW. 4228 Skład Życzyn - ilość 1150 kg; Zadanie nr 3 poz. 21 ( masa asfaltowa do drogi) - dostawa na teren: Siedlce ul. Składowa 39 - 2000 kg oraz JW. 1131 Mińsk Mazowiecki - 3500 kg; Pozostały asortyment - dostawa do JW. 1131 Mińsk Mazowiecki; 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.00.00-7, 14.21.00.00-6, 24.90.00.00-3, 44.11.12.00-3, 44.10.00.00-1, 44.33.00.00-2, 44.52.00.00-1, 44.50.00.00-5, 44.80.00.00-8, 44.90.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty: 3.1. Dla materiałów wymienionych w zadaniu nr 1 dla poz. 1 - 15 - wymagana Karta Charakterystyki niebezpiecznego preparatu w momencie dostawy i na każde żądanie zamawiającego w trakcie oceny ofert; 3.2. Dla materiałów wymienionych w zadaniu nr 2 poz. 1, 2, 3, 4 - wymagana Karta charakterystyki niebezpiecznego preparatu w momencie dostawy i na każde żądanie zamawiającego w trakcie oceny ofert; 3.3 Dla materiałów wymienionych w zadaniu nr 2 poz. 1, 2, 3 Farby do nawierzchni lotniskowych - wymagane orzeczenie Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych (należy załączyć do oferty); 3.4. Dla materiałów wymienionych w zadaniu nr 3: poz. 10-13 oraz 19-22 - wymagana Karta charakterystyki niebezpiecznego preparatu w momencie dostawy i na każde żądanie zamawiającego w trakcie oceny ofert; 4. Inne dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: 4. 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 1. 4. 2. Wypełniony formularz cenowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 2A-2E. 4.4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1131
05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki; (kancelaria jawna) w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Farby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby - zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Farby do nawierzchni lotniskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby do nawierzchni lotniskowych - zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały budowlane - zgodnie z załącznikiem 2C do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3, 14.21.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały i akcesoria budowlane metalowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i akcesoria budowlane metalowe - zgodnie z załącznikiem 2D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.33.00.00-2, 44.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykładziny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładziny - zgodnie z załącznikiem nr 2E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin wykonania zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Mińsk Mazowiecki, gminnych jednostek organizacyjnych oraz Biblioteki Publicznej
- "Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2025 r."
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, w obrębie ogrodzenia stałego, o powierzchni całkowitej 3.725m2
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Sukcesywna dostawa dodatkowego kruszywa na cele utrzymania dróg i składów leśnych na terenie Naśladownictwa Brzesko
- Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkół w Woli Baranowskiej w ramach projektu "Bajkowa Kraina" -IV postępowanie
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Sukcesywne dostawy drutu stalowego miękkiego, wyżarzonego metodą indukcyjną do pras belujących w ZUOK Hryniewicze
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
więcej: Drewno »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.