Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Poznań: Zorganizowanie wycieczki turystyczno-krajoznawczej
do Chorwacji.
Numer ogłoszenia: 46105 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Poczta Polska" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury OR w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, faks 0-61/8697134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczki turystyczno-krajoznawczej do Chorwacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na zorganizowaniu wycieczek turystyczno-krajoznawczych do Chorwacji dla około 98 osób. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa odrębne, niezależne od siebie zamówienia częściowe: Część numer 1 - wycieczka do Chorwacji dla około 49 osób - wyjazd z Zielonej Góry przez Żary Część numer 2 - wycieczka do Chorwacji dla około 49 osób - wyjazd z Zielonej Góry przez Nową Sól. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Rozdział III Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają aktualną koncesję organizatora turystyki. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali: co najmniej trzy, minimum pięciodniowe wycieczki zagraniczne, z zastrzeżeniem iż każda z wycieczek zorganizowana została dla co najmniej 40 osób. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po dniu składania ofert, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) odnowionego ubezpieczenia na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia, w terminie 3 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia i złożonych dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. SIWZ na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków będzie skutkowało wykluczeniem z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie, dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2)Aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V. pkt 1 SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V. pkt 2. SIWZ) - Załącznik 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale V. pkt 3 SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska
Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
Dział Zamówień Publicznych (I piętro pokój 128)
ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 12:45, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych (I piętro pokój 128) ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część numer 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wycieczka do Chorwacji dla około 49 osób - wyjazd z Zielonej Góry przez Żary.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Częśc numer 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wycieczka do Chorwacji dla około 49 osób - wyjazd z Zielonej Góry przez Nową Sól.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 9.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont pokrycia dachowego budynku przy Al. K. Marcinkowskiego 32 w Poznaniu
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- Zestawy do oznaczania HbA1c metodą HPLC wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa samochodu osobowego
- Wymiana nawierzchni ulic Domeyki i Lubelskiej w Poznaniu
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 242 odcinek Morakowo - Morakówko - budowa ścieżki pieszo - rowerowej Etap II i III: odcinek od km 64+200,00 do km 66+142,80.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania wycieczek dla pracowników Uniwersytetu Łódzkiego oraz członków ich rodzin w roku 2025, dofinansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Organizacja 3 dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego dla 55 osób w ramach projektu: "Rodzina daje siłę" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim
- Organizacja szkolnych wycieczek językowych do Warszawy i do Krakowa
- Organizacja i realizacja wyjazdów edukacyjnych, wizyt studyjnych oraz wyjazdów na zajęcia na uczelnie wyższe "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- "Wycieczka turystyczno-krajoznawcza na Maltę dla pracowników Nadleśnictwa Gidle - wrzesień 2025"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.