eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Wieluń: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych
Numer ogłoszenia: 461108 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Wieluń , ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8434322, faks 043 8434322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-mgops.um.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieluniu , o których mowa w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 182 z późniejszymi zmianami, na terenie miasta i gminy Wieluń, w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. Świadczeniem usług opiekuńczych będą objęte osoby, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy w zakresie: -pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, -opieki higieniczno-sanitarnej, -zapewnienia kontaktów z otoczeniem. Usługi opiekuńcze obejmują w szczególności: I. pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych 1.sprzątanie pomieszczenia użytkowanego przez osobę wymagającą opieki: a.kuchnia -mycie naczyń, sprzątanie po czynnościach gospodarczych na bieżąco po osobach wymagających pomocy usługowej, b.pokój i przedpokój - odkurzanie, mycie podłóg, pastowanie 1x w tygodniu, c.pranie firan, mycie okien -2 x w roku, d.gruntowne sprzątanie - 2 x w roku, e.łazienka - mycie wanny, sedesu, podłogi - 1x w tygodniu, f. palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody 2. przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem diety a. przygotowywanie śniadania b. przyniesienie obiadu ze stołówki i podanie,c. w sytuacjach szczególnych np. niemożliwość spożywania posiłków ze stołówki ze względu na dietę -przygotowywanie posiłków w domu chorego d. przygotowywanie kolacji 3.pomoc przy spożywaniu posiłków (karmienie) 4.zakup artykułów spożywczych i innych potrzebnych w gospodarstwie domowym, wykup leków osobie wymagającej pomocy 5. Regulowanie bieżących opłat II. Opieka higieniczno-sanitarna 1. mycie czesanie, kąpiel 2. zmiana bielizny osobistej i pościelowej 3. układanie chorego w łóżku 4. podawanie leków zleconych przez lekarza 5. pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych 6. przesłanie łóżka 7. zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń 8. pranie bielizny osobistej i odzieży - 1 x w tygodniu 9. pranie pościeli w pralce 10. zanoszenie bielizny, odzieży i pościeli do pralni III.organizowanie spacerów Zakres usług dostosowuje się do indywidualnych potrzeb podopiecznych i jest określony przez zamawiającego. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów, od poniedziałku do piątku - w uzasadnionych przypadkach także w soboty, niedziele i święta w godzinach 6.00 - 22.00 Szacunkowa liczba godzin usług w 2014r. wyniesie ogółem 22 700, w tym w dni robocze - 19 300, a w soboty, niedziele i święta - 3 400. Ilość godzin może ulec zmniejszeniu. Szacunkowa liczba osób, na rzecz których będą świadczone usługi opiekuńcze wynosi miesięcznie - 50 osób.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w celu potwierdzenia, że Wykonawca prowadzi zarejestrowaną działalność, której przedmiot pokrywa się z przedmiotem zamówienia wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie świadczenia usług opiekuńczych - należy udokumentować wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na świadczeniu usług opiekuńczych, porównywalnego co do wielkości - ilości godzin - z zastrzeżeniem, że wartość porównywalna to 80 % wielkości niniejszego zamówienia. Należy dołączyć również dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje lub oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca do kontaktów z Zamawiającym w czasie realizacji zamówienia winien dysponować na terenie Wielunia biurem oraz osobą odpowiedzialną za właściwą realizację usług - wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy, a w przypadku wyboru oferty w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokładnego adresu biura i wskazanie osoby odpowiedzialnej za kontakty z Zamawiającym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia. Wykonawca musi zapewnić świadczenie usług opiekuńczych przez osoby posiadające kwalifikacje lub doświadczenie niezbędne do wykonania Zamówienia tj.minimum kurs przygotowujący do wykonywania takiej pracy lub co najmniej 2-letni staż pracy w świadczeniu usług opiekuńczych. W dokumentacji przetargowej należy wskazać minimum 5 osób

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wymagane jest oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-mgops.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 08:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wieluniu, ul. Okólna 7, 98-300 Wieluń, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.