Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-27
Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 20 ORAZ 30 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4226 SKŁAD W SZEROKIM BORZE
Numer ogłoszenia: 46121 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU NR 20 ORAZ 30 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4226 SKŁAD W SZEROKIM BORZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa konserwacyjna - w zakresie wymiany pokrycia papowego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, wymianie okien i drzwi, krat okiennych, drzwiowych i wentylacyjnych na budynku nr 20 oraz wymiana rur spustowych na budynku nr 30 w Szerokim Borze na terenie JW. 4226. Budynek nr 20 Budynek konstrukcji murowanej, parterowy. Konstrukcja dachu drewniana, poszycie dachu - kryty papą asfaltową. Stolarka okienna drewniana. Obiekty wyposażone w urządzenie piorunochronne, wentylację grawitacyjną, rampę kolejową i samochodową. Dojazd do budynku drogą żużlową, podjazdy do ramp samochodowych betonowe. Budynek nr 30 Budynek konstrukcji murowanej, parterowy. Konstrukcja dachu drewniana, poszycie dachu - kryty papą asfaltową. Stolarka okienna drewniana. Obiekty wyposażone w urządzenie piorunochronne, wentylację grawitacyjną, rampę kolejową i samochodową. Dojazd do budynku drogą żużlową, podjazdy do ramp samochodowych betonowe. 2 Zakres robót budowlanych obejmuje: 2.1 MAGAZYN NR 20 Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych - pierwsza warstwa. Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych - następna warstwa. Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku. Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych z blachy nie nadającej się do użytku. Rozebranie obróbek blacharskich kołnierzy z blachy nie nadającej się do użytku. Rozebranie obróbek blacharskich nie nadających się do użytku - pasy nadrynnowe. Uzupełnienie gładzi cementowej na rolkach z cegieł o szerokości 1cegły pochyłych. Izolacje z papy asfaltowej na sucho poziome - jedna warstwa. Obróbki przy szerokości w rozw. ponad 25cm - z blachy ocynkowanej pasy nadrynnowe. Obróbki przy szerokości w rozw. ponad 25cm - z blachy ocynkowanej kołnierze murów i wywietrzników. Obróbki przy szerokości w rozw. ponad 25cm - z blachy ocynkowanej mury ogniowe. Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15cm - z blachy ocynkowanej. Rury spustowe okrągłe o śr. 12cm - z blachy ocynkowanej. Mechaniczne wykonanie otworów na przelot fi13cm w betonie (w rampie w celu przeprowadzenia rur spustowych poprzez płytę rampy do poziomu terenu). Przecinanie poprzeczne palnikiem prętów okrągłych o śr. do 20mm. Miski odpływowe pod rury spustowe. Wymiana deskowania dachu (dach + dźwigar). Impregnacja ogniochronna desek. Pokrycie dachów papa termozgrzewalną dwuwarstwowe. Wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z płaskownika o przekroju do 120mm2 w ciągu poziomym. Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z pręta o przekroju do 120mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie w ciągu pionowym. Demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych z płaskownika lub pręta mocowanych na dachu płaskim. Demontaż złączy rynnowych instalacji odgromowej na dachu płaskim. Demontaż zacisków krzyżowych i uniwersalnych odstępowych instalacji odgromowej dachu płaskim, złącz kontrolnych. Montaż wsporników przelotowych pośredniczących na ścianie z cegły (uchwyt odgromowy do muru). Montaż zwodów poziomych naprężanych z pręta o śr. 8mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim. Montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach na cegle z wykonaniem otworu mechanicznie - pręt o śr.8mm. Łączenie pręta o śr. 8mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych. Montaż złączy do rynny okapowej na dachu, okratowanie okien, kratek wentylacyjnych i pozostałych części metalowych instalacji uziemiającej i odgromowej. Montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji uziemiającej i odgromowej. Montaż na gotowym podłożu konstrukcji wsporczych przykręcanych do 2kg na stropie. Pierwszy pomiar instalacji odgromowej - ciągłość połączeń. Następny pomiar instalacji odgromowej. Wykucie z muru skorodowanych kratek wentylacyjnych w istniejących otworach nawiewu powietrza do pomieszczeń magazynowych. Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych, ościeżnic krat stalowych wewnętrznych oraz demontaż drzwi stalowych i krat drzwiowych. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych okiennych. Powiększenie otworów drzwiowych ( poszerzenie i podwyższenie). Wykucie z muru krat okiennych. Montaż nadproży drzwiowych. Montaż nowych stalowych drzwi dwuskrzydłowych (po 3 zawiasy na skrzydle) w poszerzonych otworach drzwiowych, o łącznej gr. blachy 5 mm, zaopatrzonych w dwa zamki certyfikowane klasy C, sztabę stalową z płaskownika 45x6mm, zamykana na kłódkę atestowaną klasy C oraz blokadę antywyważeniową zawiasów. Montaż nowych wewnętrznych stalowych krat drzwiowych, dwuskrzydłowych w poszerzonych otworach drzwiowych, zaopatrzonych w kłódkę atestowaną oraz blokadę antywyważeniową zawiasów. Kraty wykonać z prętów stalowych okrągłych o średnicy min. 12,0 mm w obramowaniu z kątownika 45x45x6 mm, wypełnionych siatką o oczku max. 25x25 mm i średnicy druta min. 1,5 mm ( oczka w siatce przeplatane). Montaż nowych ościeżnic stalowych w otworach drzwiowych. Montaż stalowych krat okiennych, stałych od strony zewnętrznej, w istniejących otworach okiennych z prętów stalowych okrągłych o średnicy min. 12,0 mm, oczku 80 mm w poziomie i 240 mm w pionie, w obramowaniu z kątownika 35x35x6 mm, wypełnionych siatką o oczku max. 25x25 mm i średnicy druta min. 1,5 mm ( oczka w siatce przeplatane) i 3 krat otwieranych przystosowanych do zamykania na kłódkę atestowaną klasy C. Montaż stolarki okiennej PCV z szybami matowymi . Obróbki przy szer. w rozw. do 25cm - z blachy ocynkowanej - parapety. Zabezpieczenie otworów wentylacji nawiewu powietrza kratkami z prętów stalowych gładkich o śr. 12 mm w obramowaniu z kątownika, wypełnionej siatką stalową z drutu o śr. min. 1,5 mm i oczku nie większym niż 25x25 mm (oczka w siatce przeplatane). Zabezpieczenie otworów wentylacji wywiewu powietrza (wywietrzaki dachowe) kratkami z prętów stalowych gładkich o śr. 12 mm w obramowaniu z kątownika, wypełnionej siatką stalową z drutu o śr. min. 1,5 mm i oczku nie większym niż 25x25mm (oczka w siatce przeplatane). Rozebranie i wykonanie nowych filarków podtrzymujących rampę kolejową. Wywiezienie i utylizacja papy samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km. Wywiezienie i utylizacja papy samochodami skrzyniowymi - dopłata za każdy następny 1 kilometr. Wywiezienie gruzu i złomu na odległość do 1 km. Wywiezienie gruzu i złomu - za każdy następny 1 km. 2.2 MAGAZYN NR 30 Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku. Rury spustowe okrągłe o śr.12cm - z blachy ocynkowanej. Mechaniczne wykonanie otworów na przelot (w rampie w celu przeprowadzenia rur spustowych poprzez płytę rampy do poziomu terenu). Przecinanie poprzeczne palnikiem prętów okrągłych o śr. do 20mm. Miski odpływowe pod rury spustowe. 3 Warunki realizacji zadania: 3.1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 02.04.2013r. do 05.04.2013r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Jerzym GONTOWSKIM tel. 87437 22 20 bądź z Z-cą Panem Janem SULŻYCKIM tel. 87 437 22 21. 3.2 Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.3 Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 10 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załączniki do umowy. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 3.4 Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia; 3.5 Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 3.6 Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład). 3.7 Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.8 W terenie administracyjnym wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.9 W terenie technicznym objętym szczególnymi warunkami ochrony Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy źródło poboru: energii elektrycznej np. agregat prądotwórczy, wody do celów socjalnych, technologicznych, urządzenie do celów socjalno - bytowych - kabiny toaletowe. 3.10 Na terenie technicznym objętym niniejszym postepowaniem występuje zakaz palenia papierosów, używania telefonów komórkowych oraz używania innych urządzeń służących do rejestrowania dźwięku i wideo etc. 3.11 Utylizację materiałów pochodzących z budowy należy ująć w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonanie utylizacji należy dołączyć do dokumentów najpóźniej w dniu odbioru robót. 3.12 Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót. 3.13 Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.14 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3.15 Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3.17 W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującą Normą Obronną NO-04-A004-8:2006. 3.18 Uwaga: Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie objęte niniejszą procedurą zobowiązuje się poddać przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnej przeprowadzone przez pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych JW. 4352 w Giżycku. Termin przeszkolenia zostanie ustalony w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia do wykonania prac w pomieszczeniach objętych klauzulą Niejawne osoby przeszkolone przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych lub posiadające UPOWAŻNIENIA lub poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE. 4 Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym, w Jednostce Wojskowej Nr 4226 Skład w Szerokim Borze. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4226 (w składzie Szeroki Bór) ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. 5 Podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy podwykonawcy z dalszym podwykonawcą..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 28/2013 na roboty budowlane na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4226 Skład Szeroki Bór Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem Zwrot i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli przedłoży w ofercie wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót - co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie remontu budynków obejmującej prace budowlane, na kwotę, co najmniej 100 tys. zł. brutto - określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie remontu budynków obejmującej prace budowlane, na kwotę, co najmniej 100 tys. zł. brutto - określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
FORMULARZ OFERTOWY wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). WZÓR UMOWY - podpisany (załącznik nr 8 do SIWZ ). DOWÓD WNIESIENIA WADIUM PEŁNOMOCNICTWO złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku: wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2013r. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU,
Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO,
budynek sztabu - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 08:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, budynek sztabu - kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- USŁUGA PRANIA WODNEGO, CHEMICZNEGO I DEZYNFEKCJI OBUWIA ŚWIADCZONA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, W 2025 ROKU.
- Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Giżycku w latach 2025-2026.
- Powiat Giżycki. Kompleksowa Dostawa energii elektrycznej grupa taryfowa G.
- Przegląd, konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego znajdującego się w stołówkach wojskowych, magazynach żywnościowych i samochodach będących na zaopatrzeniu 24 WOG w 2025 r
- USŁUGA SYSTEMATYCZNEGO OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH, PRZYJĘCIA NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH ORAZ WYWOZU NIECZYSTOŚCI DO STACJI ZLEWNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOG, W 2025 R.
- Budowa dźwigu osobowego przy budynku ul. Olsztyńska 29 Wilkasy - Program wyrównywania różnic miedzy regionami III
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dwóch budynków gospodarczych dla sezonowej pracowni pszczelarskiej w Puławach
- Budowa drogi wewnętrznej 1KDW wraz z budową sieci elektroenergetycznej na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w miejscowości Świlcza
- Maluch +: Adaptacja pomieszczeń przedszkola przy ul. Kwiatkowskiego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Filii Żłobka Miejskiego w Pułtusku
- Modernizacja bazy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Sosnowcu
- Renowacja Sali Balowej w Muzeum Pałac Herbsta - Sufit
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Ryn, na działce numer 90/30 i 90/32, obręb 0001 Miasto Ryn, gmina Ryn"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.