Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU
ASK/DZZ/PN-50/2008
Numer ogłoszenia: 46122 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, fax 071 733 11 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU ASK/DZZ/PN-50/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO WIELORAZOWEGO UŻYTKU ASK/DZZ/PN-50/2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 28.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 2.389,47 zł słownie: (dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt dziewięć zł 46/100) Wadium dla ofert częściowych przedstawia się następująco: Pakiet nr 1 poz. 1 - 65,42 Pakiet nr 1 poz. 2 - 25,23 Pakiet nr 1 poz. 3 - 9,81 Pakiet nr 1 poz. 4 - 64,20 Pakiet nr 1 poz. 5 - 12,02 Pakiet nr 1 poz. 6 - 2,38 Pakiet nr 1 poz. 7 - 15,90 Pakiet nr 1 poz. 8 - 6,36 Pakiet nr 1 poz. 9 - 4,31 Pakiet nr 1 poz. 10 - 4,98 Pakiet nr 1 poz. 11 - 27,90 Pakiet nr 1 poz. 12 - 3,61 Pakiet nr 1 poz. 13 - 11,58 Pakiet nr 1 poz. 14 - 27,00 Pakiet nr 1 poz. 15 - 23,74 Pakiet nr 1 poz. 16 - 2,57 Pakiet nr 1 poz. 17 - 18,46 Pakiet nr 1 poz. 18 - 205,60 Pakiet nr 1 poz. 19 - 31,25 Pakiet nr 1 poz. 20 - 1 339,20 Pakiet nr 1 poz. 21 - 158,40 Pakiet nr 1 poz. 22 - 111,60 Pakiet nr 1 poz. 23 - 22,09 Pakiet nr 1 poz. 24 - 148,80 Pakiet nr 1 poz. 25 - 0,85 Pakiet nr 1 poz. 26 - 0,85 Pakiet nr 1 poz. 27 - 0,73 Pakiet nr 1 poz. 28 - 44,64.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP oraz musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 PZP. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, za spełnienie wymogu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 2 dostaw na sprzęt medyczny o zakresie i wartości odpowiadającej 50% wartości zadania/zadań, na które składa ofertę Wykonawca, 3. Wykonawca musi posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę w zależności od zadania/ń (pakietów), na które składa ofertę, tj.: Pakiet nr 1 poz. 1 - 5 233,60 Pakiet nr 1 poz. 2 - 2 018,64 Pakiet nr 1 poz. 3 - 785,04 Pakiet nr 1 poz. 4 - 5 136,00 Pakiet nr 1 poz. 5 - 961,92 Pakiet nr 1 poz. 6 - 190,27 Pakiet nr 1 poz. 7 - 1 272,00 Pakiet nr 1 poz. 8 - 508,80 Pakiet nr 1 poz. 9 - 344,96 Pakiet nr 1 poz. 10 - 398,40 Pakiet nr 1 poz. 11 - 2 232,00 Pakiet nr 1 poz. 12 - 288,80 Pakiet nr 1 poz. 13 - 926,40 Pakiet nr 1 poz. 14 - 2 160,00 Pakiet nr 1 poz. 15 - 1 899,20 Pakiet nr 1 poz. 16 - 205,60 Pakiet nr 1 poz. 17 - 1 476,80 Pakiet nr 1 poz. 18 - 16 448,00 Pakiet nr 1 poz. 19 - 2 499,84 Pakiet nr 1 poz. 20 - 107 136,00 Pakiet nr 1 poz. 21 - 12 672,00 Pakiet nr 1 poz. 22 - 8 928,00 Pakiet nr 1 poz. 23 - 1 767,00 Pakiet nr 1 poz. 24 - 11 904,00 Pakiet nr 1 poz. 25 - 67,60 Pakiet nr 1 poz. 26 - 67,60 Pakiet nr 1 poz. 27 - 58,00 Pakiet nr 1 poz. 28 - 3 571,20 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1 Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP 4.2 Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie, 4.3 Warunki określone w niniejszym dziale SIWZ pkt 4.2 i 4.3 musi spełniać przynajmniej jeden z tych podmiotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty podmiotowe: 1. Oświadczenie (wg załączonego wzoru) przewidziane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. nr 164, poz. 1163 z dnia 21.08.2006r. ze zm.) stwierdzające, że Wykonawca : a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru na str. 23 SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje). (Dział Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełniania pkt 4.2). 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (Dział Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełniania pkt 4.3). Wymagane dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty - Rozdział II SIWZ. 2. Wypełniony formularz cenowy - pakiet nr 1 (poz. 1-28) 3. Dowód wniesienia wadium 4. Zaparafowany wzór umowy, znajdujący się w Rozdziale III SIWZ z adnotacją: akceptuję i nie wnoszę zastrzeżeń. 5. Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub inne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 93, poz. 896). Dokumenty niniejsze muszą być oznaczone, którego pakietu i której pozycji dotyczą. Oznaczenie - w prawym górnym rogu strony. 6. Oświadczenie, że Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, próbki zaoferowanego asortymentu sprzętu medycznego w ilości nie większej niż 3 szt. do każdej pozycji, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia określone w niniejszej SIWZ parametry. 7. Kopie stron z katalogów producenta oferowanego asortymentu z zaznaczonym w widoczny sposób (np. zakreślaczem) miejscem opisu oferowanego asortymentu z podaniem konkretnego pakietu lub pakietu i pozycji poświadczone za zgodność z oryginałem. 8. Oświadczenie, że Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, oryginalne katalogi producenta do wglądu, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia określone w niniejszej SIWZ parametry.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aszk.wroc.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2008 godzina 12:00, miejsce: ul. Borowska 213, Wrocław, pokój 2.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat zegarowy do pomiaru ciśnienia ze słuchawkami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat elektroniczny do pomiaru ciśnienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zegarowy aparat pediatryczny do pomiaru ciśnienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słuchawki lekarskie z tworzywa trwałego i elastycznego, zakończone wymiennymi oliwkami oraz membraną - internistyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słuchawki lekarskie z tworzywa trwałego i elastycznego, zakończone wymiennymi oliwkami oraz membraną - pediatryczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słuchawki lekarskie z tworzywa trwałego i elastycznego, zakończone wymiennymi oliwkami oraz membraną - neonatologiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Basen z tworzywa sztucznego, z rączką, koloru białego, z pokrywką szczelnie zamykającą, bez ostrych krawędzi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaczka z tworzywa sztucznego, z mocowaną zakładaną zatyczką, z tworzywa półprzeźroczystego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nocniki z tworzywa sztucznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wanienki z tworzywa sztucznego do kąpieli niemowląt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miski do mycia chorych z tworzywa sztucznego bez ostrych krawędzi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miska nerkowa z tworzywa sztucznego, koloru białego, bez ostrych krawędzi, dł.20 cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miska nerkowa z tworzywa sztucznego, koloru białego, bez ostrych krawędzi, dł.28 cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska uciskowa do pobierania krwi z tkaniny elastycznej, z zapięciem zatrzaskowym z tworzywa sztucznego, zakończona osłonką z tworzywa na końcu taśmy uciskowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Higrometr zawieszany na ścianie w obudowie z tworzywa sztucznego, analogowy, wskazówkowy o wymiarach nie większych niż 10-20 cm..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometry do lodówek, z tworzywa sztucznego o gładkich powierzchniach, skali przedstawiającej co pół stopnia C, o wymiarach nie większych niż 5-20 cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki transportowe z tworzywa sztucznego, szczelnie zamykane o wymiarach 40x20x20 cm., łatwe do dezynfekcji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty AMBU dla dorosłych-1700ml, wielorazowego użytku, silikonowy, z ograniczeniem ciśnienia do 40 mbar, rezerwuar tlenu, maska silikonowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 19.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty AMBU dla dzieci-470ml, wielorazowego użytku, silikonowy, z maską, z otwartym kołnierzem, rezerwuar tlenu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki tlenowe z nawilżaczem, z tulejką i nakrętką, kompatybilne z systemem Drager medical.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 21.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelki wymienne do dozowników tlenowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 22.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Manometr do pomiaru ciśnienia w mankiecie rurki intubacyjnej/ tracheostomijnej, skala miernika kalibrowana w cm H2O, elementy urządzenia łatwe do montażu, demontażu, aparat wyposażony w długie elastyczne przewody w komplecie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 23.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnica do trudnej intubacji, skalowana o długości 600 mm. Lub 800 mm, średnica 5,0; 3,3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 24.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat (mankiet) do podaży płynów pod ciśnieniem z precyzyjnym manometrem zegarowym, wyskalowanym w zakresie 0 - 300 mmHg., przeznaczony dla pojemnkiów worków o poj. 500 ml, przednia ściana mankietu zapewniająca dobrą widoczność poziomu płynów, wieszak do zawieszania mankietu na statywie, wieszak zapobiegający wysunięciu worka z płynem z mankietu w czasie przetaczania płynów, pokrowiec zdejmowany z pompowanego balonu, nadający się do dezynfekcji i czyszczenia dostępne pojedyncze elementy składowe mankietu w okresie eksploatacji: manometr, gruszka do pompowania, wężyk, pokrowiec, balon ciśnieniowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 25.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiadra z tworzywa sztucznego prostokątne, o wymiarach 45 x 30 x 40 cm- wysokość 30 cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 26.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiadra z tworzywa sztucznego okrągłe, o pojemności 15 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 27.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miski z tworzywa sztucznego , kwadratowe o wymiarach 40 x 35 x 20 cm wysokość 35 cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 1 pozycja 28.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty AMBU dla noworodków-300ml, wielorazowego użytku, silikonowy, z maską, z otwartym kołnierzem, rezerwuar tlenu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (zmiana systemu ogrzewania) przy ul. Jeździeckiej 18 we Wrocławiu.
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU -POWTÓRKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu oraz wykonanie ekspertyzy ppoż. w budynku B8 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Smoluchowskiego 48
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Działu Sterylizacji
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej nr 382 na odcinku od skrzyżowania z DW 297 k m. Bolesławiec do skrzyżowania z DW 364 k m. Złotoryja z podziałem na zadania.
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95-oktanowej E95 dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych Obwodu Drogowego w Mirosławicach poprzez tankowanie na stacji/-ach paliw
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego 2025
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Dostawa aparatów USG do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szastarce w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Modliborzycach w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa aparatu USG dla Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Strzelinie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.