Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Rybnik: Roboty remontowe i modernizacyjne ogólnobudowlane w Miejskim Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żużlowej 25 w dzielnicy Rybnik-Północ, z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Wymiana wykładziny rulonowej PCV na korytarzu III piętra w segmencie B.
Zadanie 2: Modernizacja ogrodzenia zewnętrznego z robotami towarzyszącymi
Numer ogłoszenia: 461324 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe i modernizacyjne ogólnobudowlane w Miejskim Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żużlowej 25 w dzielnicy Rybnik-Północ, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Wymiana wykładziny rulonowej PCV na korytarzu III piętra w segmencie B. Zadanie 2: Modernizacja ogrodzenia zewnętrznego z robotami towarzyszącymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i modernizacyjne ogólnobudowlane w Miejskim Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żużlowej 25 w dzielnicy Rybnik-Północ, z podziałem na zadania: Zadanie 1: Wymiana wykładziny rulonowej PCV na korytarzu III piętra w segmencie B. Zakres robót: - zerwanie zużytej posadzki rulonowej PCV, skucie nierównego i spękanego cokolika przyściennego z wyrównaniem tynków i odtworzeniem wymalowania do wysokości skucia, naprawa istniejącego podłoża lastrykowego z uzupełnieniem ubytków i z oczyszczeniem (przeszlifowaniem), wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą, ułożenie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV - homogenicznej (jednowarstwowej) gr. 2mm z wywinięciem na ściany (10cm) i wyokrągleniem profilem przypodłogowym , zabezpieczenie styków starej wykładziny z nową listwą dociskową metalową w progach drzwiowych przekrycie szczeliny dylatacyjnej w podłożu blachą stalową (pomiędzy częściami segmentu B: B1/B2). Zadanie 2: Modernizacja ogrodzenia zewnętrznego z robotami towarzyszącymi Zakres robót: - rozbiórka istniejącego ogrodzenia zewnętrznego obiektu - skorodowanego i zużytego technicznie, od strony: zachodniej, południowej(frontowej), wschodniej i częściowo północnej (pomiędzy kuchnią, starą kotłownią i wschodnim odcinkiem ogrodzenia), - rozbiórka zdewastowanych bram wjazdowych: frontowej(główny wjazd gospodarczy), przy kuchni (wjazd na teren rekreacyjny) i na dojeździe do terenu treningowego MOSiR, - wykonanie nowego ogrodzenia o wysokości 2,0m na słupkach stalowych w gruncie z deską cokołową (podwaliną żelbetową) dołem i z wypełnieniem: siatką stalową od strony zachodniej, oraz panelem z prętów zgrzewanych ze wzmocnieniem poziomym na pozostałych odcinkach (jw.), - zabudowanie nowych bram wjazdowych z wypełnieniem panelem z prętów zgrzewanych-jak ogrodzenie, w tym: 1 przesuwnej (brama frontowa z napędem elektrycznym i z wideo- domofonem, obsługiwana z portierni MDPS) i 2 bram rozwieranych (przy kuchni i na wjeździe na teren MOSiR), -roboty towarzyszące, w tym: odtworzenie czasowo rozebranych nawierzchni z kostki brukowej, trylinki i płyt chodnikowych; remont schodów zewnętrznych na parter segmentu B (od strony wjazdu głównego), uporządkowanie terenu (w tym humusowanie) w pasie robót; obsługa geodezyjna - w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza nowego ogrodzenia. Szczegółowy zakres robót precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.21.11-5, 45.34.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, ze wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane, każda o wartości minimum: 10.000 PLN brutto - w przypadku składania oferty tylko na zadanie 1, 40.000 PLN brutto - w przypadku składania oferty tylko na zadanie 2, 50.000 PLN brutto - w przypadku składania oferty na obydwa zadania. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana wykładziny rulonowej PCV na korytarzu III piętra w segmencie B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana wykładziny rulonowej PCV na korytarzu III piętra w segmencie B. Zakres robót: - zerwanie zużytej posadzki rulonowej PCV, skucie nierównego i spękanego cokolika przyściennego z wyrównaniem tynków i odtworzeniem wymalowania do wysokości skucia, naprawa istniejącego podłoża lastrykowego z uzupełnieniem ubytków i z oczyszczeniem (przeszlifowaniem), wyrównanie podłoża wylewką samopoziomującą, ułożenie nowej posadzki z wykładziny rulonowej PCV - homogenicznej (jednowarstwowej) gr. 2mm z wywinięciem na ściany (10cm) i wyokrągleniem profilem przypodłogowym , zabezpieczenie styków starej wykładziny z nową listwą dociskową metalową w progach drzwiowych przekrycie szczeliny dylatacyjnej w podłożu blachą stalową (pomiędzy częściami segmentu B: B1/B2). Szczegółowy zakres robót precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.21.11-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ogrodzenia zewnętrznego z robotami towarzyszącymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ogrodzenia zewnętrznego z robotami towarzyszącymi. Zakres robót: - rozbiórka istniejącego ogrodzenia zewnętrznego obiektu - skorodowanego i zużytego technicznie, od strony: zachodniej, południowej(frontowej), wschodniej i częściowo północnej (pomiędzy kuchnią, starą kotłownią i wschodnim odcinkiem ogrodzenia), - rozbiórka zdewastowanych bram wjazdowych: frontowej(główny wjazd gospodarczy), przy kuchni (wjazd na teren rekreacyjny) i na dojeździe do terenu treningowego MOSiR, - wykonanie nowego ogrodzenia o wysokości 2,0m na słupkach stalowych w gruncie z deską cokołową (podwaliną żelbetową) dołem i z wypełnieniem: siatką stalową od strony zachodniej, oraz panelem z prętów zgrzewanych ze wzmocnieniem poziomym na pozostałych odcinkach (jw.), - zabudowanie nowych bram wjazdowych z wypełnieniem panelem z prętów zgrzewanych-jak ogrodzenie, w tym: 1 przesuwnej (brama frontowa z napędem elektrycznym i z wideo- domofonem, obsługiwana z portierni MDPS) i 2 bram rozwieranych (przy kuchni i na wjeździe na teren MOSiR), -roboty towarzyszące, w tym: odtworzenie czasowo rozebranych nawierzchni z kostki brukowej, trylinki i płyt chodnikowych; remont schodów zewnętrznych na parter segmentu B (od strony wjazdu głównego), uporządkowanie terenu (w tym humusowanie) w pasie robót; obsługa geodezyjna - w tym inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza nowego ogrodzenia. Szczegółowy zakres robót precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.34.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 11 wydań miesięcznika społeczno-kulturalnego "Gazeta Rybnicka" o numerze ISSN 1232-437X
- Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 11 wydań miesięcznika społeczno-kulturalnego "Gazeta Rybnicka" o numerze ISSN 1232-437X
- "Usługi ratownictwa wodnego na obiektach MOSiR w Rybniku: pływalni krytej "Yntka" oraz pływalni krytej "Akwarium".
- " Usługi utrzymania czystości na obiektach MOSiR Rybnik".
- Dostawa sprzętu z oprogramowaniem i wdrożeniem systemu VMS dla Centrum Monitoringu Wizyjnego PGG S.A. wraz z implementacją inteligentnej analizy obrazu.
- Dostawa 4 szt. przenośników taśmowych specjalnych o szer. taśmy 1000mm wraz z układem zasilania i sterowania dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty awaryjne na terenie Miasta Jastrzębia-Zdroju
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Maniowach
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - roboty budowlane
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (8 pustostanów - 8 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.2.2025
- Wykonanie II etapu remontu podwórka z drogą dojazdową przy ul. Przemysłowej 34, 36, 38, Rozbrat 10/14 w Warszawie
- Stadion Sportowy Zakrzów - zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Niepodległości 6 we Wrocławiu
więcej: Wznoszenie ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.