To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-17
Ogłoszenie nr 46133 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.
Wrocław: REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 52 W JW 1145 W
BOLESŁAWCU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 17690 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
93010390600000, ul.
ul. Obornicka
126,
50-984
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
261 65 68 01, faks
261 65 68 02, e-mail
rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.rziwroclaw.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 52 W JW 1145 W BOLESŁAWCU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek garażowy nr 52, wybudowany w 1976 roku jest budynkiem parterowym z płaskim dachem. Bramy wyjazdowe z budynku znajdują się od strony północno wschodniej. Cały budynek stanowi jedno pomieszczenie. Budynek wykonany jest w technologii z prefabrykatów, a częściowo w technologii tradycyjnej. Szkielet budynku i przykrycie wykonano z żelbetowych elementów prefabrykowanych systemu FF oraz murowanych ścian osłonowych. Układ konstrukcyjny tworzą dwa rzędy ażurowych słupów wewnętrznych i dwa rzędy słupów zewnętrznych. Na szkielecie ułożone jest przykrycie z dachowych, żelbetowych płyt panwiowych. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, odgromową, grzewczą i sygnalizacyjno-odgromową. Budynek przeznaczony jest do remontu w oparciu o dwie dokumentacje projektowe. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określają: projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót(STWiOR)opracowań: Dokumentacja nr 1 pt.: Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej wymiany instalacji centralnego ogrzewania i docieplenia przegród zewnętrznych w remontowanym budynku garażowym nr 52 w kompleksie nr 3008 JW 1145 w Bolesławcu. Dokumentacja nr 2 pt.: Opracowanie projektu wykonawczego na remont budynku garażowego nr 52 w kompleksie nr 3008 w JW 1145 w Bolesławcu. Dokumentacje dostępne są na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostaną przekazane Wykonawcy robót, po zawarciu umowy. Część ogólna obejmuje: 1. Organizacja terenu robót. Organizacja terenu robót została opisana w projekcie umowy w dziale "Obowiązki Wykonawcy" tj. miejsce robót Wykonawca wygrodzi ogrodzeniem tymczasowym, zapewniając swobodny przejazd i przejście. Ewentualne zaplecze robót należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu robót z udziałem przedstawicieli Inwestora i 43 WOG (SOI Bolesławiec) Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika Wykonawca jest zobowiązany przekazać do Zamawiającego wykaz wszystkich pracowników przewidzianych do wykonywania prac remontowych z podaniem: a) z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem, uzgadniać wszelkie zmiany osobowe, jakie nastąpią w trakcie realizacji zadania oraz uaktualniać wykaz pracowników realizujących zadanie; b) przebywanie na terenie JW. 1145 w Bolesławcu obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Decyzja 21/MON - Dz.U. MON, poz. 33 z 2012 r. rozdz. 6. c) Odmowa wydania zezwolenia przez Szefa SKW nie stanowi podstawy do zmiany terminu wykonania umowy oraz wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie gwarantuje możliwości wstępu obcokrajowcom na teren JW. d) Na terenie JW obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. e) Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu robót przed kradzieżą oraz pod względem BHP i ppoż. Demontaż i utylizacja odpadów. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, papa i śmieci). Kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Odpad stanowiący złom stalowy należy przekazać do magazynów 43 WOG w Świętoszowie (SOI Bolesławiec). ROBOTY DO WYKONANIA 1.Zakres robót wymiany instalacji centralnego ogrzewania: a) demontaż nieczynnej instalacji grzewczej z rurociągami stalowymi grzejnikami z rur stalowych ożebrowanych; b) wywóz zdemontowanych elementów stalowych do magazynu SOI Bolesławiec, a odpadów na składowisko odpadów lub do utylizacji. c) wykonanie nowej instalacji grzewczej, wodnej, pompowej z rurociągami spawanymi z rur stalowych z grzejnikami stalowymi płytowymi; d) przyłączenie instalacji centralnego ogrzewania do istniejącego przyłącza; e) malowanie antykorozyjne rurociągów i elementów stalowych; f) próby instalacji na zimno i gorąco wraz z regulacją instalacji c.o.; g) izolacja termiczna rurociągów przesyłowych; h) montaż systemu sterowania pogodowego; i) roboty towarzyszące. Zakres robót budowlanych: a) remont elewacji b) docieplenie ścian zewnętrznych; c) remont pokrycia dachu z wykonaniem dylatacji i izolacji termicznej; d) remont uszkodzonych wsporników i głowic słupów wewnętrznych wraz z ich wzmocnieniem; e) remont posadzki; f) osuszenie oraz naprawa ścian i tynków wewnętrznych i zewnętrznych g) naprawa bram garażowych. Zakres robót elektrycznych: a) wymiana instalacji odgromowej wraz z uziomem otokowym; b) przebudowa złącza kablowego z zainstalowaniem przeciwpożarowego wyłącznika prądu; c) wymiana rozdzielni głównej RG; d) wymianę wewnętrznej instalacji oświetleniowej; e) zainstalowanie oświetlenia awaryjnego; f) przebudowa oświetlenia zewnętrznego na budynku; g) przebudowa instalacji gniazd wtyczkowych 1-f i 3f; h) wykonanie szyny połączeń wyrównawczych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1252027.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1140000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29-41, we Wrocławiu
- Remont i ocieplenie elewacji budynku przy ul. Jeleniogórskiej 16 we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawy aparatury medycznej: diatermii, aparatu USG, pomp strzykawkowych i pomp objętościowych
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Matematyki i Informatyki.
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Góreckiej 42 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.