Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-17
Ogłoszenie nr 46141 - 2017 z dnia 2017-03-17 r.
Jasło: usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Jasielski, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Rynek
18,
38200
Jasło, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 483 410, e-mail
inwestycje@powiat.jasło.pl, faks
134 463 189.
Adres strony internetowej (URL): https://powiat.jaslo.pl/zamowienia/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
https://powiat.jaslo.pl/zamowienia/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Starostwo Powiatowe w Jaśle, Rynek 18, 38-200 Jasło, w Sekretariacie Starosty (pokój nr 314)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
Numer referencyjny: IN-II.272.16.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pomiary geodezyjne w ramach następujących części: a) CZĘŚĆ I: Pomiary geodezyjne - obręb Kąty gm. Nowy Żmigród o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 670) dla obrębu Kąty gmina Nowy Żmigród. o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 1517/6, 1517/5 w Kątach stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (48 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. b) CZĘŚĆ II: Pomiary geodezyjne - obręby Łubno Szlacheckie i Łubienko gm. Tarnowiec o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 390) dla obrębu Łubno Szlacheckie gmina Tarnowiec. o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 652 w Łubnie Szlacheckim stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (44 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. o Wykonanie na terenie obrębu Łubno Szlacheckie inwentaryzacji 10 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 7 punktów i wysokościowej osnowy 3 punktów. o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 360) dla obrębu Łubienko gmina Tarnowiec. o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 139 i 360 w Łubienku stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (71 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. o Wykonanie na terenie obrębu Łubienko inwentaryzacji 11 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 6 punktów i wysokościowej osnowy 5 punktów. c) CZĘŚĆ III: Pomiary geodezyjne - obręb Zawadka Osiecka gm. Osiek Jasielski o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 420) dla obrębu Zawadka Osiecka gmina Osiek Jasielski. o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 597 i 423/1 w Zawadce Osieckiej stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (66 działek) oraz ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 813 w Zawadce Osieckiej z działkami sąsiednimi 277, 897, 899, 904, 900, 891, 890 i 889 wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków o Wykonanie na terenie obrębu Zawadka Osiecka inwentaryzacji 12 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 9 punktów i wysokościowej osnowy 3 punktów. d) CZĘŚĆ IV: Pomiary geodezyjne - obręby Skołyszyn i Lisów gm. Skołyszyn o Wykonanie na terenie obrębu Skołyszyn inwentaryzacji 54 punktów geodezyjnej osnowy. o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 489/6 w Skołyszynie stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (80 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. o Wykonanie na terenie obrębu Lisów gmina Skołyszyn inwentaryzacji 26 punktów geodezyjnej osnowy. e) CZĘŚĆ V: Pomiary geodezyjne - obręb Myscowa gm. Krempna i obręb Dobrucowa gm. Tarnowiec o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 220) dla obrębu Myscowa gmina Krempna. o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 892/2 i 907/2 w Myscowej stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (41 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. o Wykonanie na terenie obrębu Myscowa inwentaryzacji 85 punktów osnowy geodezyjnej. o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 220) dla obrębu Dobrucowa gmina Tarnowiec. o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 7 i 391/1 w Dobrucowej stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (71 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Wykonanie na terenie obrębu Dobrucowa inwentaryzacji 6 punktów osnowy geodezyjnej.
II.5) Główny kod CPV: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 70
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: Część 1: do 56 dni od podpisania umowy. Część 2: do 56 dni od podpisania umowy. Część 3: do 70 dni od podpisania umowy. Część 4: do 56 dni od podpisania umowy. Część 5: do 70 dni od podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik -pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
Część 1 Pomiary geodezyjne - obręb Kąty gm. Nowy Żmigród - kwota 800,00 PLN
Część 2 Pomiary geodezyjne - obręby Łubno Szlacheckie i Łubienko gm. Tarnowiec - kwota 1000,00 PLN
Część 3 Pomiary geodezyjne - obręb Zawadka Osiecka gm. Osiek Jasielski - kwota 600,00 PLN
Część 4 Pomiary geodezyjne - obręby Skołyszyn i Lisów gm. Skołyszyn - kwota 500,00 PLN
Częśc 5 Pomiary geodezyjne - obręb Myscowa gm. Krempna i obręb Dobrucowa gm. Tarnowiec - kwota 1000,00 PLN
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Uwaga:
W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
3. Zamawiający zaleca, by w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został dołączony do oferty;
b) innej niż pieniądz - oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Rymanowie Nr 53 8636 0005 2001 0004 5740 0009.
Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić: 1) w okoliczności zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) którego nie można przypisać drugiej stronie. 2) Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. powodzie, huragany, wykopaliska archeologiczne itp.). Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w ciągu 5 dni roboczych, pod rygorem braku możliwości powoływania się na klauzulę siły wyższej. Opóźnienia muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 3) Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/03/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Pomiary geodezyjne - obręb Kąty gm. Nowy Żmigród
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 670) dla obrębu Kąty gmina Nowy Żmigród.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Kąty. Operat techniczny wraz ze zdjęciami poszczególnych budynków (płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami.
(ilość budynków dla obrębu Kąty została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym).
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 1517/6, 1517/5 w Kątach stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (48 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Pomiary geodezyjne - obręby Łubno Szlacheckie i Łubienko gm.Tarnowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 390) dla obrębu Łubno Szlacheckie gmina Tarnowiec.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Łubno Szlacheckie. Operat techniczny wraz ze zdjęciami poszczególnych budynków (płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami.
(ilość budynków dla obrębu Łubno Szlacheckie została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym)
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 652 w Łubnie Szlacheckim stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (44 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
o Wykonanie na terenie obrębu Łubno Szlacheckie inwentaryzacji 10 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 7 punktów i wysokościowej osnowy 3 punktów.
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 360) dla obrębu Łubienko gmina Tarnowiec.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Łubienko. Operat techniczny wraz ze zdjęciami poszczególnych budynków(płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami.
(ilość budynków dla obrębu Łubienko została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym)
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 139 i 360 w Łubienku stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (71 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
o Wykonanie na terenie obrębu Łubienko inwentaryzacji 11 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 6 punktów i wysokościowej osnowy 5 punktów.
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Pomiary geodezyjne - obręb Zawadka Osiecka gm. Osiek Jasielski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 420) dla obrębu Zawadka Osiecka gmina Osiek Jasielski.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Zawadka Osiecka. Operat techniczny wraz ze zdjęciami poszczególnych budynków(płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami.
(ilość budynków dla obrębu Zawadka Osiecka została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym)
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 597 i 423/1 w Zawadce Osieckiej stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (66 działek) oraz ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 813 w Zawadce Osieckiej z działkami sąsiednimi 277, 897, 899, 904, 900, 891, 890 i 889 wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków
o Wykonanie na terenie obrębu Zawadka Osiecka inwentaryzacji 12 punktów geodezyjnej osnowy w tym poziomej osnowy 9 punktów i wysokościowej osnowy 3 punktów.
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 70
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Pomiary geodezyjne - obręby Skołyszyn i Lisów gm. Skołyszyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:o Wykonanie na terenie obrębu Skołyszyn inwentaryzacji 54 punktów geodezyjnej osnowy.
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 489/6 w Skołyszynie stanowiącej drogę z działkami sąsiednimi (80 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
o Wykonanie na terenie obrębu Lisów gmina Skołyszyn inwentaryzacji 26 punktów geodezyjnej osnowy.
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 464/1 i 380 w Lisowie stanowiących drogi z działkami sąsiednimi (50 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 56
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Pomiary geodezyjne - obręb Myscowa gm. Krempna i obręb Dobrucowa gm. Tarnowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 220) dla obrębu Myscowa gmina Krempna.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Myscowa. Operat techniczny wraz ze zdjęciami poszczególnych budynków (płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami.
(ilość budynków dla obrębu Myscowa została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym)
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działki nr ewid. 892/2 i 907/2 w Myscowej stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (41 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
o Wykonanie na terenie obrębu Myscowa inwentaryzacji 85 punktów osnowy geodezyjnej.
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
o Opracowanie danych do uzupełnienia ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków (liczba szacunkowa 220) dla obrębu Dobrucowa gmina Tarnowiec.
Dokonanie analizy danych rejestru ewidencji gruntów i budynków w zakresie zgodności z modelem pojęciowym określonym w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. 2016r poz. 1034).
Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla powiatu jasielskiego i dostosowanie ich do wymagań w/w rozporządzenia.
Dane do wprowadzenia należy pozyskać z pomiaru terenowego budynków uzupełnionego wywiadem w zakresie funkcji i atrybutów budynków, danych adresowych oraz operatów technicznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
W ramach prac należy opracować dokumentację z pomiaru i analizy, dla wszystkich budynków wraz z elementami przynależnymi w obrębie Dobrucowa. Operat techniczny wraz ze zdjęciami poszczególnych budynków (płyta CD) należy przedłożyć do PODGiK w Jaśle oraz dokonać uzupełnienia baz geodezyjnych dotyczącą danych budynkowych w programie TurboEWID w zakresie pełnych danych wymaganych przepisami.
(ilość budynków dla obrębu Dobrucowa została podana szacunkowo na postawie danych powiatowych baz prowadzonych w systemie teleinformatycznym)
W zakresie opracowywania danych i zasilenia powiatowych geodezyjnych baz danych należy dokonać ustaleń z Geodetą Powiatowym.
o Wykonanie prac geodezyjnych ustalenia, przyjęcia i pomiaru granic działek nr ewid. 7 i 391/1 w Dobrucowej stanowiących drogę z działkami sąsiednimi (71 działek) wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej i danych niezbędnych do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Wykonanie na terenie obrębu Dobrucowa inwentaryzacji 6 punktów osnowy geodezyjnej.
Dla podanych punktów należy dokonać sprawdzenia stanu technicznego, wykonać pomiar kontrolny, uaktualnić opisy topograficzne, wykonać dokumentację fotograficzną, a w razie stwierdzenia zniszczenia sporządzić protokół.
Z wykonanej inwentaryzacji punktów geodezyjnej osnowy należy sporządzić odpowiednią dokumentacje operatu technicznego, która stanowić będzie podstawę wprowadzenia danych do bazy osnów geodezyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 70
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia | 40 |
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jasło(Sobniów) - Łaski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Jaśle - "Zadanie 4 - Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego w narzędzia ręczne"
- Dostawa materiałów na przepusty drogowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Wykonanie dokumentacji projekt-kosztorys. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla "Budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem drogi, budową sieci kanaliz. sanit. oraz sieci wodociąg. w m. Łebcz".
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT III
- Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków 8 obrębów na terenie powiatu pińczowskiego
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.