Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-20
Wrocław: Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej dla Jednostki Wojskowej 4213 oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu. Nr sprawy: FIN/368/2012
Numer ogłoszenia: 461442 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213 , ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej dla Jednostki Wojskowej 4213 oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu. Nr sprawy: FIN/368/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 130 000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 tj. że nie zachodzi w stosunku do nich przesłanka wykluczenia określona w tym artykule - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 2 (wg wzoru zawartego w załączniku nr 3 do SIWZ). Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego); 3. Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 4. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej (wg wzoru zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ); 5. Oświadczenie, o posiadaniu wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów prawnych, t.j. w szczególności przepisów dotyczących obronności, służby wojskowej, ochrony informacji niejawnych, ustaw o finansach publicznych i odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz prawa zamówień publicznych, kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego (wg wzoru zawartego w załączniku nr 7 do SIWZ); 6. Wykaz radców prawnych/adwokatów (minimum 6 osób), z których: - co najmniej 1 osoba posiada minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe, liczone od daty wpisu na listę radców prawnych/adwokatów, - co najmniej 5 osób posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, liczone od daty wpisu na listę radców prawnych/adwokatów; wraz z podaniem imienia, nazwiska, kwalifikacji zawodowych oraz podstawy dysponowania tymi osobami (wg wzoru zawartego w załączniku nr 8 do SIWZ); 7. Wykaz minimum trzech wykonanych lub wykonywanych usług prawniczych o wartości co najmniej 50 000,00 zł, świadczonych w dowolnej formie w jednostkach sektora finansów publicznych przez okres co najmniej jednego roku każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru zawartego w załączniku nr 9 do SIWZ); 8. Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej radców prawnych z minimalną sumą gwarancyjną ubezpieczenia OC w wysokości 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: a) W zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek od towarów i usług VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy; b) W zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych przez Wykonawcę. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wskazanej w ofercie osobie wykonywanie czynności wynikających z zawartej umowy lub nastąpiła utrata uprawnień do wykonywania takich czynności, czego strony nie mogły przewidzieć przed podpisaniem umowy. W powyższym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną, nie wymienioną w ofercie osobę zdolną wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia, o kwalifikacjach i doświadczeniu wynikających z przedmiotu zamówienia. c) Zamawiający wprowadza warunek zawieszający, zgodnie z którym realizacja umowy uzależniona będzie od zapewnienia (przydzielenia) w planie finansowym środków finansowych na realizację zadań stanowiących przedmiot umowy oraz do wysokości znajdującej pokrycie w planie finansowym. Dopuszczalne zmiany muszą być dokonane w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W-w, ul.Obornicka 100-102,bud.2,pok. 101 lub pocztą po dokonaniu przelewu. Opł. 9,99 zł, prośby na fax: 71/7656228, przelew: 62 1010 1674 0001 2722 3100 0000, tyt. FIN/368/2012.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NAWILŻACZY POWIETRZA DLA SOI JASTRZĘBIE (3 ZADANIA)
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- "Usługa wsparcia dla oprogramowania Kaseya VSA."
- TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- Świadczenie usługi dla jednostek oświatowych Gminy Miasto Szczecin polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Ochrony Danych oraz w zakresie KRI
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU PRZY REALIZACJI ZADANIA "ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I WYPOSAŻENIEM"
- Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.