Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Łódź: jednorazowa dostawa mykotoksyn
Numer ogłoszenia: 46144 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi, ul. Wodna 40, 90-046 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536240, fax 042 2536249.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pis.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jednorazowa dostawa mykotoksyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa testów i materiałów referencyjnych do oznaczania mykotoksyn do siedziby Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.14.70.00 - Różne organiczne substancje chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 24.32.70.00 - Różne organiczne substancje chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Złożenie w wyznaczonym terminie Formularza Oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w specyfikacji na drukach, które stanowią załącznik do niniejszej Specyfikacji. Zamawiający dopuszcza złożenie Formularza Oferty wraz z załącznikami sporządzony przez Wykonawców ściśle wg wzorów określonych w SIWZ z każdorazowym wpisem znaku: WSSE- 071/PN/ 2300-20/08 2.Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4.Złożenie oświadczeń i dokumentów wskazanych w rozdziale D niniejszej Specyfikacji 5.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony ściśle wg zapisu załącznika nr. 2 do SIWZ . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać wykaz osób uprawnionych do reprezentowania firmy. 3. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną lub konsorcjum obowiązuje załączenie stosownej umowy spółki i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego współwłaściciela spółki. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik załącznik nr. 3 6. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna Oddział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia p.17 ul.Wodna 40 ,Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna Oddział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia p.17 ul.Wodna 40 ,Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
- 30/ZP/2025 "Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego" (2 części)
- Remont pomieszczeń w budynku Zespół Szkół Elektroniczno Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Usługa badawcza "Młodzi ludzie w procesach transformacji energetycznej bełchatowskiego regionu węglowego. Rozpoznanie potencjału kompetencyjnego"
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- Obsługa spotkań i wydarzeń organizowanych przez Kancelarię Marszałka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2025r.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.