Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Aleksandrów Kujawski: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim
Numer ogłoszenia: 46168 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV 30190000-7, 30192113-6 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Urzędu Gminy w Aleksandrowie Kujawskim według załączonego do siwz formularza cenowego - załącznik nr 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres rzeczowy zgodny z załącznikiem nr 7 - formularz cenowy. Formularz cenowy oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia są integralną częścią umowy. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku gdzie wskazano lub użyto w niniejszej specyfikacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych tj. spełniających taką samą funkcję użytkową oraz minimalne wymagania techniczne o parametrach nie gorszych niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 Prawo zamówień publicznych, ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FH "MIŚ" MAREK FLORCZAK, LIDIA FLORCZAK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FH "MIŚ" MAREK FLORCZAK, LIDIA FLORCZAK S.C.
- F.H. MIŚ Marek Florczak, Lidia Florczak S.C., ul. Chopina 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124401,83
Oferta z najniższą ceną: 124401,83 / Oferta z najwyższą ceną: 133019,56
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 70 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Zgodnie z cytowanymi przepisami powodem zastosowania zapytania o cenę jest zakres przedmiotu zamówienia, który obejmuje dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Budowa ulicy M. Konopnickiej w miejscowości Rudunki wraz z oświetleniem oraz odwodnieniem i budową drogi gminnej ulicy Storczykowej w miejscowości Rożno-Parcele i Rudunki (...)
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2608C Konradowo- Siniarzewo - etap I odcinek o długości 2,036 km od km 13+264 do km 15+300 w miejscowości Siniarzewo, Sinki gmina Zakrzewo
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa artykułów biurowych dla USDK
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.