To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Koło: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ SKRZYNKOWEJ W PAŁACU W KOŚCIELCU ADAPTOWANYM NA SIEDZIBĘ ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE - ETAP I
Numer ogłoszenia: 462050 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 402860 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych w Kole, ul. Powstańców Wielkopolskich 4, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 63 26 22 900, faks 63 26 22 906.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ SKRZYNKOWEJ W PAŁACU W KOŚCIELCU ADAPTOWANYM NA SIEDZIBĘ ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE - ETAP I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji kolejnego etapu adaptacji zabytkowego zespołu pałacowo - parkowego w Kościelcu (ul. Długa 1) na siedzibę Zespołu Szkół Plastycznych w Kole. Prace będące przedmiotem zamówienia dotyczą wymiany stolarki okiennej skrzynkowej w budynku (grubość skrzynki ca 16 cm). Do wymiany przeznaczone są następujące okna: a. okna o wymiarach 135 cm x 255 cm - szt. 17 (oznaczenie w wykazie okien - rys. A-16 - O1), b. okna o wymiarach 125 cm x 235 cm - szt. 7 (oznaczenie w wykazie okien - rys. A-16 - O2), c. okna o wymiarach 140 cm x 235 cm - szt. 4 (oznaczenie w wykazie okien - rys. A-16 - O3), d. okna o wymiarach 100 cm x 260 cm - szt. 1 (oznaczenie w wykazie okien - rys. A-16 - O6), e. okna o wymiarach 135 cm x 225 cm - szt. 14 (oznaczenie w wykazie okien - rys. A-16 - O8), f. okna o wymiarach 93 cm x 220 cm - szt. 1 (oznaczenie w wykazie okien - rys. A-16 - O10). Łącznie 44 szt. Charakterystyka okien i parapetów wewnętrznych oraz zewnętrznych: g. ramy z drewna klejonego sosnowego, h. szyby podwójne od wewnątrz oraz trzecia szyba od zewnątrz o współczynniku przenikania ciepła K=1,0 W/m2K, i. okucia G-U standard, j. listwy frezowane, ozdobne głowice wykonane według zachowanych wzorów), k. wymiana stolarki obejmuje również montaż nowych wewnętrznych parapetów frezowanych z drewna klejonego sosnowego oraz zewnętrznych z blachy tytanowo - cynkowej o grubości 0,7 mm, l. ramy stolarki okiennej oraz parapety wewnętrzne w kolorze białym. 2. Zakres prac szczegółowo określają: a. Wielobranżowy projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Kościelec, ul. Długa 1 4. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowane specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentację techniczną budowlaną na mocy której Zamawiający dysponuje prawomocnymi decyzjami pozwolenia na budowę nr: a) 672/2009 z dnia 15.12.2009 roku wraz z decyzją nr 409-2012 z dnia 27.07.2012 roku, b) 85/2011 z dnia 10.03.2011 roku. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również przed samą fizyczną realizacją prac budowlano - instalacyjnych dokonywanie miejscowych odkrywek pod kątem wykonania badań konserwatorskich występowania tkanki konserwatorskiej. W tym celu Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia konserwatorskie (dyplomowanego konserwatora dzieł sztuki) Wynagrodzenie z tego tytułu Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w ogólną cenę oferty. Prace będą prowadzone w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, a szczegółowy ich zakres prac został określony w kosztorysie nakładczym (przedmiarze). 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: od momentu zawarcia umowy (około 08.11.2012 roku) do 27.12.2012 roku 8. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót, b. dopuszczalne jest rozliczenie etapowe na podstawie protokołów odbioru częściowego, nie częściej niż jeden raz w miesiącu c. wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d. podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 9. Kody CPV: - 45.21.23.53-5 - roboty budowlane w zakresie pałaców, - 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne, - 45.42.11.30-4 - instalowanie drewnianych framug i ram okiennych. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.53-5, 45.45.30.00-7, 45.42.11.30-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA OKIEN I DRZWI "BAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA OKIEN I DRZWI "BAS" SP. Z O.O.
- Fabryka Okien i Drzwi BAS Spółka z o. o., ul. Smoluchowskiego 1, 20-474 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430688,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 192120,72
Oferta z najniższą ceną: 192120,72 / Oferta z najwyższą ceną: 397250,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- Oznakowanie poziome polegające na wykonaniu lub odnowieniu istniejącego oznakowania poziomego na ulicach i drogach powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2025 roku z podziałem na 2 części
- REMONT UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W KOLE.
- BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 497579P - UL.KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOLE.
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynkach Zespołu Przedszkoli nr 3 w Białymstoku
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Kompleksowa modernizacja sal dydaktycznych oraz korytarza w Przedszkolu Nr 1 w Radzyminie
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian piwnic w budynku położonym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
- Dostosowanie budynku MPP Nr 4 w zakresie przepisów przeciwpożarowych
- Budowa windy w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Konopczyńskiego 4 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2025)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.