eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągZakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2013 roku II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Elbląg: Zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2013 roku II
Numer ogłoszenia: 462058 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowy Oddział Gospodarczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2013 roku II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostarczenie pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2013 roku z podziałem na 4 części zamówienia. Część zamówienia nr 1 - Garnizon Elbląg; Część zamówienia nr 2- Garnizon Braniewo; Część zamówienia nr 3 - Garnizon Bartoszyce; Część zamówienia nr 4 - Garnizon Morąg. Informacje dotyczące ilości przedmiotu zamówienia dla każdej części określone są w załączniku I.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.61.25.00-6, 15.81.22.00-5, 15.81.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. Wykonawca posiada wdrożony system HACCP lub wdrożone zasady Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP - dokumenty GMP dotyczą producentów na etapie produkcji pierwotnej) - zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera c) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) Wykonawca składa dokument poświadczający wprowadzenie systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju lub dokument np.: zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożony dokument winien potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w Sekcji III 4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 12:30, miejsce: ofertę należy złożyć w kancelarii 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, budynek nr 2, pokój nr 206, ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Garnizon Elbląg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostarczenie pieczywa i wyrobów ciastkarskich w ilościach: Bułka pszenna zwykła w ilości - 1129 kg; Bułka graham w ilości - 513 kg; Chałka w ilości - 194 kg; Rogal pszenny w ilości - 946 kg; Bułka tarta w ilości - 420 kg; Chleb żytni razowy w ilości - 226 kg; Chleb baltonowski w ilości - 1230 kg; Chleb pszenny krojony w foli w ilości - 226 kg; Chleb zwykły krojony w foli w ilości - 9219 kg; Chleb mieszany słonecznikowy w ilości - 52 kg; Chleb mieszany z soją w ilości - 52 kg; Chleb zwykły w ilości - 513 kg; Drożdżówka z nadzieniem w ilości - 350 kg; Placek drożdżowy w ilości -67 kg; Pączek w ilości - 103 kg; Makowiec w ilości - 217 kg; Mazurek w ilości - 13 kg; Serniki w ilości - 226 kg; Babka w polewie w ilości - 200 kg; Jabłecznik w ilości - 231 kg; Piernik w ilości - 124 kg; Piernik w polewie w ilości - 226 kg; Keks w ilości - 210 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.61.25.00-6, 15.81.22.00-5, 15.81.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Garnizon Braniewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostarczenie pieczywa i wyrobów ciastkarskich w ilościach: Bułka pszenna zwykła w ilości - 941 kg; Bułka graham w ilości - 424 kg; Chałka w ilości - 157 kg; Rogal pszenny w ilości - 774 kg; Bułka tarta w ilości - 360 kg; Chleb żytni razowy w ilości - 243 kg; Chleb baltonowski w ilości - 1193 kg; Chleb pszenny krojony w foli w ilości - 383 kg; Chleb zwykły krojony w foli w ilości - 7448 kg; Chleb mieszany słonecznikowy w ilości - 112 kg; Chleb mieszany z soją w ilości - 112 kg; Chleb zwykły w ilości - 414 kg; Drożdżówka z nadzieniem w ilości - 311 kg; Placek drożdżowy w ilości -82 kg; Pączek w ilości - 83 kg; Makowiec w ilości - 176 kg; Mazurek w ilości - 10 kg; Serniki w ilości - 184 kg; Babka w polewie w ilości - 171 kg; Jabłecznik w ilości - 187 kg; Piernik w ilości - 109 kg; Piernik w polewie w ilości - 183 kg; Keks w ilości - 170 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.61.25.00-6, 15.81.22.00-5, 15.81.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Garnizon Bartoszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostarczenie pieczywa i wyrobów ciastkarskich w ilościach: Bułka pszenna zwykła w ilości - 789 kg; Bułka graham w ilości - 358 kg; Chałka w ilości - 135 kg; Rogal pszenny w ilości - 661 kg; Bułka tarta w ilości - 294 kg; Chleb żytni razowy w ilości - 157 kg; Chleb baltonowski w ilości - 860 kg; Chleb pszenny krojony w foli w ilości - 157 kg; Chleb zwykły krojony w foli w ilości - 6456 kg; Chleb mieszany słonecznikowy w ilości - 35 kg; Chleb mieszany z soją w ilości - 35 kg; Chleb zwykły w ilości - 358 kg; Drożdżówka z nadzieniem w ilości - 245 kg; Placek drożdżowy w ilości -46 kg; Pączek w ilości - 71 kg; Makowiec w ilości - 151 kg; Mazurek w ilości - 8 kg; Serniki w ilości - 157 kg; Babka w polewie w ilości - 139 kg; Jabłecznik w ilości - 161 kg; Piernik w ilości - 86 kg; Piernik w polewie w ilości - 157 kg; Keks w ilości - 147 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.61.25.00-6, 15.81.22.00-5, 15.81.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Garnizon Morąg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostarczenie pieczywa i wyrobów ciastkarskich w ilościach: Bułka pszenna zwykła w ilości - 394 kg; Bułka graham w ilości - 179 kg; Chałka w ilości - 67 kg; Rogal pszenny w ilości - 330 kg; Bułka tarta w ilości - 147 kg; Chleb żytni razowy w ilości - 78 kg; Chleb baltonowski w ilości - 430 kg; Chleb pszenny krojony w foli w ilości - 78 kg; Chleb zwykły krojony w foli w ilości - 3228 kg; Chleb mieszany słonecznikowy w ilości - 17 kg; Chleb mieszany z soją w ilości - 17 kg; Chleb zwykły w ilości - 179 kg; Drożdżówka z nadzieniem w ilości - 122 kg; Placek drożdżowy w ilości -23 kg; Pączek w ilości - 35 kg; Makowiec w ilości -75 kg; Mazurek w ilości - 4 kg; Serniki w ilości - 78 kg; Babka w polewie w ilości - 69 kg; Jabłecznik w ilości - 80 kg; Piernik w ilości - 43 kg; Piernik w polewie w ilości - 78 kg; Keks w ilości - 73 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.61.25.00-6, 15.81.22.00-5, 15.81.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.