Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-13
Świdwin: Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego wyposażonego w urządzenie hakowe HDS oraz urządzenie dźwigowe- żuraw dla Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie
Numer ogłoszenia: 462142 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie , ul. Armii Krajowej 21, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652356 wew. 40, faks 094 3652356.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-swidwin.com.pl, www.bip.zuk-swidwin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego wyposażonego w urządzenie hakowe HDS oraz urządzenie dźwigowe- żuraw dla Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego wyposażonego w urządzenie hakowe HDS oraz urządzenie dźwigowe- żuraw dla Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zawarty został w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w siwz- rozdział 10..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w ramach niniejszego postępowania nie stawia szczegółowego warunku we wskazanym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia nr 3.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w ramach niniejszego postępowania nie stawia szczegółowego warunku we wskazanym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia nr 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w ramach niniejszego postępowania nie stawia szczegółowego warunku we wskazanym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia nr 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: Dysponuje minimum jedną osobą posiadającą odpowiednie przeszkolenie stanowiskowe umożliwiające niezakłóconą dostawę przedmiotu zamówienia w stanie odpowiadającym opisowi przedmiotu zamówienia tj. transport pojazdu specjalistycznego stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca do oferty winien załączyć podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w ramach niniejszego postępowania nie stawia szczegółowego warunku we wskazanym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia nr 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w oryginale (w przypadku składania oferty wspólnej). Oświadczenie podmiotu trzeciego o oddaniu do dyspozycji (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 7 Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną główny formularz oferty według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: a) przedłużenie terminu dostawy przedmiotu zamówienia w sytuacjach: Siły wyższej, klęski żywiołowej. Siła wyższa obejmuje w szczególności następujące zdarzenia: Wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; Terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; Skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę; Klęski żywiołowe jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi; Bunty, niepokoje, strajki, okupacje przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców; Inne wydarzenia losowe. Wstrzymanie dostawy przez zamawiającego z tytułu stwierdzenia rażących nieprawidłowości w sposobie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę do czasu dostosowania przedmiotu dostawy do wymogów stawianych w przeprowadzonym postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego. w sytuacji zmiany ustawowej stawki VAT mającej zastosowanie do przedmiotu zamówienia, zamawiający posiada prawo do zmiany wynagrodzenia brutto wykonawcy, odpowiednio do wielkości zmiany stawki podatku, przy czym nowa stawka podatku VAT zostanie zastosowana do robót wykonanych od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej oraz właściwie umotywowanej (np. protokół konieczności).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk-swidwin.com.pl, www.zuk-swidwin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie
ul. Armii Krajowej 21
78- 300 Świdwin
Pokój nr 5- Dział Techniczny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Świdwinie ul. Armii Krajowej 21 78- 300 Świdwin SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/19/2025 Obsługa, serwis i konserwacja oczyszczalni ścieków i przepompowni
- ZP/17/2025 Dostawa oznak do umundurowania
- ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
- ZP/13/2025 Dostawa artykułów biurowych
- ZP/18/2025 Usługa serwisowo-konserwacyjna urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na rok 2025 II
- Wymiana, naprawa powłoki antykorozyjnej oraz poddanie badaniom doraźnym eksploatacyjnym 10 zbiorników ZSP-25
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu typu hakowiec wraz z przyczepą w ramach leasingu operacyjnego
- ZAKUP I DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego specjalistycznego pojazdu do wywozu odpadów komunalnych - śmieciarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Dobrym Mieście z opcją wykupu
- "Dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2025"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego do zbiórki i transportu odpadów stałych śmieciarki jednokomorowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.