eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławProjekt wykończenia i wyposażenia sal ekspozycyjnych Ossolińskiego Muzeum Literatury w budynkach Rynek 6 - Kiełbaśnicza 5 wraz z oficynami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-05

Wrocław: Projekt wykończenia i wyposażenia sal ekspozycyjnych Ossolińskiego Muzeum Literatury w budynkach Rynek 6 - Kiełbaśnicza 5 wraz z oficynami
Numer ogłoszenia: 46229 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Narodowy im. Ossolińskich , ul. Szewska 37, 50-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3444471 wew. 131, faks 071 344 85 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt wykończenia i wyposażenia sal ekspozycyjnych Ossolińskiego Muzeum Literatury w budynkach Rynek 6 - Kiełbaśnicza 5 wraz z oficynami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt wykończenia i wyposażenia sal ekspozycyjnych Ossolińskiego Muzeum Literatury w budynkach Rynek 6 - Kiełbaśnicza 5 wraz z oficynami, (pomieszczenia objęte projektem zawiera załącznik nr B do SIWZ) który winien obejmować: 1) projekt wykonawczy z programami technologiczno - konserwatorskimi w wersji papierowej w 3 egz. oraz 1 w wersji elektronicznej (Autocad w formacie dwg oraz pdf), zatwierdzony przez Miejskiego Konserwatora Zabytków 2) rzuty i wizualizacje poszczególnych pomieszczeń w sposób jednoznacznie przedstawiające wyposażone pomieszczenie (Autocad w formacie dwg oraz pdf), 3) kosztorys inwestorski, 4) przeniesienie praw autorskich majątkowych do projektu. 5) nadzory autorskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.42.12.00 - 74.42.12.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy. 2. Wykonawcy niespełniający wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, lub dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1) Posiadać lub zapewnić dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w branży architektonicznej bez ograniczeń - min. 3 lata i być wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (dotyczy minimum jednego członka zespołu projektowego) 2) Udokumentować iż Wykonawca/zespół projektowy lub poszczególni członkowie zespołu wykonali w okresie trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) min. 2 realizacje polegające na zaprojektowaniu remontu obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków, znajdujących się w wykazie zabytków bądź znajdujących się strefie ochrony konserwatorskiej o powierzchni użytkowej min. 300 m2 - z podaniem ich wartości, zakresu projektu, dokładnych danych Zleceniodawcy, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokół odbioru), b) min. 1 projektu wykończenia i wyposażenia pomieszczeń w obiekcie zabytkowym o powierzchni min. 100 m2 - z podaniem jego wartości, zakresu projektu, dokładnych danych Zleceniodawcy, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokół odbioru) 4. W celu potwierdzenia, że wykazane realizacje, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 2 lit. b) tj. projekt/-y wykończenia i wyposażenia pomieszczeń, odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez Zamawiającego, Wykonawca powinien załączyć do oferty płytę CD/DVD z wersją elektroniczną wykazanego/-ych projektu/-ów w formacie PDF. 5. Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia musi posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 6. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawców, wymienionych w rozdziale VII siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta formalna powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz cenowy przygotowany na podstawie warunków przedstawionych przez Zamawiającego - załącznik 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powyższe informacje znajdują się w dokumencie rejestrowym należy również załączyć inne dokumenty prezentujące powyższe dane np. statut, umowę spółki itp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Pzp - załącznik 2. 4. Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ustawy Pzp - załącznik 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenie dla każdego z podmiotów. 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć zaświadczenia dla każdego z podmiotów. 6. Aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Ogólną informację o firmie (wg wzoru) - załącznik 4 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dyponował wykonawca - załącznik nr 5 9. Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z numerem uprawnień.(min. jednego członka zespołu projektowego) 10. Wykazu doświadczenia, polegającego na wykonaniu (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), przez Wykonawcę/ zespół projektowy lub poszczególnych członków zespołu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): 1) min. 2 projektów - zaprojektowania remontu obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków, znajdujących się w wykazie zabytków bądź znajdujących się strefie ochrony konserwatorskiej o powierzchni użytkowej min. 300 m2 - z podaniem ich wartości, zakresu projektu, dokładnych danych Zleceniodawcy, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 2) min. 1 projektu wykończenia i wyposażenia pomieszczeń w obiekcie zabytkowym o powierzchni min. 100 m2 - z podaniem ich wartości, zakresu projektu, dokładnych danych Zleceniodawcy, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik 6 W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. 11. Dowód wniesienia wadium. 12. Protokół z wizji lokalnej potwierdzony przez inspektora nadzoru - załącznik nr 7. 13. Płyta/-y CD/DVD w formacie PDF zawierająca/-e projekt/-y wykończenia wnętrz i wyposażenia pomieszczeń , o których mowa w pkt. 10 ppkt. 2) 14. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. (Niniejszy dokument musi być przedstawiony w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie) 15. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp. (Niniejszy dokument musi być przedstawiony w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oss.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, ul. Nankiera 17, Wrocław, pokój 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, Wrocław, sekretariat - pokój 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.