To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-13
Nowe Miasto Lubawskie: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Miasto Lub. w sezonie zimowym 2013-2014 - II
Numer ogłoszenia: 462310 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 430212 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4726300, 4726317, faks 56 4726305.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowe Miasto Lub. w sezonie zimowym 2013-2014 - II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na drogach gminnych na terenie Gminy Nowe Miasto Lub. w sezonie zimowym 2013-2014. 2.Zakres rzeczowy dotyczący poszczególnych obwodów i zakres rzeczowy dotyczący rejonu oraz standard utrzymania dróg określony jest w załączniku nr 7 do SIWZ oraz wskazany na mapach stanowiących załączniki nr 8 i nr 9 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania standardów utrzymania dróg określonych w załączniku nr 7 do SIWZ. 4.Wykonawca realizujący zadanie nr 4 zobowiązany jest do dysponowania we własnym zakresie i w swoim imieniu zapewni załadunek materiałów uszarstniających przeznaczonych do zwalczania i zapobiegania śliskości zimowej. 5.Wykonawca ma obowiązek oceny sytuacji na drogach i odpowiedniego reagowania poprzez podjęcie działań, z jednoczesnym powiadomieniem Zamawiającego (dyspozytora). Zasady komunikacji z dyspozytorem określone zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Za przejezdność dróg odpowiada Wykonawca. 6.Praca powinna być wykonana tak, aby zachować stałą przejezdność dróg. 7.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować pracę tak, aby nie wywoływała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla osób trzecich, w tym innych użytkowników dróg. 8.W przypadku spowodowania szkody w trakcie wykonywania umowy Wykonawca samodzielnie dokona likwidacji szkody i pokryje ewentualne koszty z nią związane, informując Zamawiającego o tym fakcie. 9.Wykonawca zobowiązany jest w ciągu godziny od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego do rozpoczęcia świadczenia usługi bez względu na porę dnia lub nocy. 10.Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien spełnić na dzień podpisania umowy: 1) całodobowa łączność Wykonawcy z dyspozytorem przez telefon komórkowy, 2) każda jednostka sprzętowa (pojazd) musi być wyposażona w sprawny telefon komórkowy. 3) opłaty za korzystanie z telefonu komórkowego ponosi Wykonawca. 4) zasady komunikacji w trakcie wykonywania przedmiotu umowy zostały określone w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. 11.Zamawiający w sytuacjach wyjątkowych dopuszcza wykorzystywanie jednostek Wykonawcy do prac w innych obwodach po uzyskaniu zgody stron. 12.Przez rozpoczęcie i zakończenie pracy rozumie się działanie w określonym obwodzie lub rejonie. Czas dojazdu i powrotu do obsługiwanego obwodu lub rejonu oraz koszty z tym ponoszone muszą być ujęte w zaproponowanej w ofercie stawce ponieważ stanowią koszt Wykonawcy. 13.Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z utrzymaniem czasu gotowości. 14.W cenie oferty należy ująć wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności: 1) podatek VAT, 2) wszelkie materiały eksploatacyjne, oleje i materiały napędowe niezbędne do pracy pojazdów, 3) zakup i montaż lampy błyskowej w kolorze pomarańczowym, 4) ewentualny zakup telefonu komórkowego i wszelkie opłaty związane z utrzymaniem łączności. 5) koszty pracownicze jeżeli występują, 6) w przypadku wykonywania zadania nr 4 koszty związane z zakupem materiałów do posypywania dróg. 15.Po zakończeniu zimowego utrzymania dróg w zakresie usuwania śliskości w sezonie 2013/2014 Wykonawca ma obowiązek usunąć zalegający na drogach, chodnikach i parkingach materiał użyty do ich posypywania. 16.Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie - musi wykazać, że będzie dysponował odrębnym sprzętem spełniającym wymogi opisane w załączniku Nr 7 do SIWZ. oddzielnie dla każdego z zadań na które składa ofertę. 17.Dane dotyczące ilości roboczogodzin wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ, są danymi szacunkowymi opartymi na informacjach z poprzednich lat i dlatego wszystkie usługi objęte zamówieniem będą Zlecane przez Zamawiającego wg potrzeb do czasu upływu terminu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany szacowanej ilości roboczogodzin w trakcie realizacji usługi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obwód nr 2 - Skarlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Leszek Zabłocki, Skarlin 98, 13-300 Nowe Miasto Lub, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14583,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14580,00
Oferta z najniższą ceną: 14580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14580,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Obwód nr 3 - Lekarty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo Rolne Piotr Grünberg, Lipinki 57, 13-334 Lipinki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12962,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13200,00
Oferta z najniższą ceną: 13200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Obwód nr 4 - Chrośle
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo Rolne Piotr Grünberg, Lipinki 57, 13-334 Lipinki, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14583,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14850,00
Oferta z najniższą ceną: 14850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14850,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Rejon obejmujący teren Gminy Nowe Miasto Lub
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GKL Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 48 a, 13-306 Kurzętnik, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32407,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34020,00
Oferta z najniższą ceną: 34020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34020,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO MIASTA LUBAWSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.