Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-13
Kielce: ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
dla Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 462356 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny , ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3490900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH dla Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Zamawiającego polegających na zapewnianiu łączności telefonicznej dla 1 traktu cyfrowego ISDN PRA 30 B + D, 41 dostępów cyfrowych ISDN BRA 2B+D oraz 27 linii analogowych znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego. Wyszczególnienie numerów linii telefonicznych oraz lokalizacja jest określona w załączniku nr 1 do projektu umowy z zastrzeżeniem, że w przypadku dostępów ISDN BRA, jeżeli w kolumnie wykaz MSN figuruje wpis Brak, Wykonawca na żądanie zamawiającego wykreuje uruchomienia 7 nowych numerów MSN w których dwie ostatnie cyfry nowego numeru MSN nie będą pokrywały się z innymi numerami dostępnymi na liniach cyfrowych w danej lokalizacji. Zamawiąjący informuje że średni miesięczny wolumen rozmów zamawiającego wynosi: a)połączenia lokalne: 10000 minut b)połączenia międzystrefowe: 3000 minut c)połączenia do sieci komórkowych: 11500 minut Czas połączeń lokalnych, międzystrefowych oraz do sieci komórkowych jest czasem orientacyjnym - wykonawcy będzie przysługiwać roszczenie z tytułu faktycznie zrealizowanych usług. 1.Świadczone w ramach umowy powszechne usługi telekomunikacyjne będą obejmowały: a)połączenia lokalne, b)połączenia międzystrefowe, c)połączenia do sieci komórkowych, d)połączenia międzynarodowe - w cenie za 1 minutę połączenia zgodnej z aktualnie obowiązującym cennikiem Wykonawcy, e)usługi faksowe - w cenie za 1 minutę odpowiedniego połączenia, f)inne niewymienione wyżej - w cenach zgodnych z aktualnie obowiązującym cennikiem Wykonawcy. 2.Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach świadczenia na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych obejmuje: a)realizowanie usług połączeń telefonicznych przy wykorzystaniu stacjonarnego zakończenia sieci dostarczonego przez Wykonawcę b)zastosowanie systemu dostępowego realizowanego łączem światłowodowym lub miedzianym oraz wykluczenie zastosowania radiowego systemu dostępowego np. radiolinii c)dostarczenie sprzętu (np. typu modem) stanowiącego własność Wykonawcy do realizacji zadań wynikających z umowy oraz ponoszenie wszelkich kosztów związanych z jego ewentualnymi naprawami za wyjątkiem uszkodzeń wynikających bezpośrednio z winy Zamawiającego d)wykluczenie połączeń telefonicznych realizowanych za pomocą sieci Internet. e)zachowanie istniejących i aktualnych: -numerów linii Zamawiającego wraz z wybieraniem bezpośrednim numerów wewnętrznych DDI -wiązek PBX z numerami wiodącymi f)możliwość realizacji: -30 rozmów w jednym czasie dla traktu ISDN PRA -2 rozmów w jednym czasie dla każdego traktu ISDN BRA -1 rozmowy lub połączenia faksowego dla każdego łącza analogowego g)dostarczanie bezpłatnie na żądanie, szczegółowego wykazu wykonanych na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych h)bezpłatne połączenia pomiędzy wszystkimi numerami linii Zamawiającego objętymi niniejszą umową i)rozliczanie połączeń wychodzących bez opłaty początkowej, poprzez naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron j)możliwość przekazywania połączeń k)możliwość wykonywania połączeń na numery alarmowe, informacyjne i usługowe (np. 9226, 999) rozliczane w rachunku wybranego w tym postępowaniu Wykonawcy. l)możliwość dostępu do wybierania prefiksów innych operatorów m)możliwość zablokowania dostępu do: -połączeń z numerami 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów objętych usługą -wybierania prefiksu innych operatorów n)w ramach abonamentów dla zamawianych linii PSTN, ISDN2B+D i ISDN30B+D Zamawiający nie dopuszcza profili abonamentowych z pulą bezpłatnych minut o)w przypadku przenoszenia przydzielonych numerów linii PSTN, ISDN 2B+D, ISDN 30B+D oraz numerów DDI wymienionych w załącznikach przy zmianie operatora, wyłoniony Wykonawca w niniejszym postępowaniu będzie zobowiązany pokryć wszelkie koszty z tym związane; p)usługa cyfrowych połączeń telefonicznych ISDN musi być realizowana przy wykorzystaniu zakończenia sieci dostarczonego przez Wykonawcę umożliwiającego podłączenie do routera firmy Cisco wyposażonego w moduł Cisco VIC2-2BRI-NT/TE dla ISDN BRI (2B+D) lub moduł Cisco VWIC-1MFT-E1 dla ISDN PRA (30B+D).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430, 25 - 414 Kielce, pokój 212..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 12:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny ul. Warszawska 430, 25 - 414 Kielce, pokój 120..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.