Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Kraków: Dostawa opatrunków, wyrobów jednorazowego użytku, materiałów stomatologicznych i ortodontycznych, narzędzi i sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 46246 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna im. dr. n.med. Zbigniewa Żaka w Krakowie, ul. Batorego 3, 31-135 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 633 76 18, fax 0-12 633 68 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wps.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków, wyrobów jednorazowego użytku, materiałów stomatologicznych i ortodontycznych, narzędzi i sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa opatrunków, wyrobów jednorazowego użytku, materiałów stomatologicznych i ortodontycznych i narzędzi przez okres 1 roku od dnia podpisania umowy z podziałem na pakiety: PAKIET I Opatrunki PAKIET II Wyroby jednorazowego użytku PAKIET III Materiały stomatologiczne PAKIET IV Narzędzia PAKIET V Materiały ortodontyczne A PAKIET VI Materiały ortodontyczne B PAKIET VII Materiały jednorazowego użytku do anestezjologii Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę 2. Dostawa sprzętu medycznego: PAKIET VIII Sprzęt medyczny Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, montaż i szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zakupionego sprzętu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz w stosunku do niego nie zachodzą okoliczności określone w artykule 24 ust. 1 i 2 ustawy - Dokumenty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania określonej działalności oraz dokumenty potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wps.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-135 Kraków ul. Batorego 3 IV piętro, pok.413, Sekcja Administracyjno - Gospodarcza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 13:00, miejsce: 31-135 Kraków ul. Batorego 3 IV piętro, pok. 413, Sekcja Administracyjno - Gospodarcza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I Opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego: gaza konfekcyjna w metrach, kompresy gazowe (różne rozmiary), lignina w arkuszach, lignina w rolkach, plaster bez opatrunku, plaster z opatrunkiem, wata, spongostan.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII Sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa, montaż i szkolenie pracowników w zakresie obsługi zakupionego sprzętu; autoklaw, prostnica chirurgiczna, przystawka stomatologiczna z mikrosilnikiem, unit stomatologiczny wolnostojący, mikrosilnik protrtyczny, końcówka przyspieszająca, polimeryzator, negatoskop, końcówka ostra do skalera, lampa diodowa bezprzewodowa, wstrząsarka do amalgamatu, spluwaczka wolnostojąca, faruch ołowiany, szafka asystor.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy dla zadania pod nazwą "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Beskidzkiej przy skrzyżowaniu z ul. Malwową".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa brakującego chodnika przy ul. Kasztanowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Opracowanie projektu i wykonanie oświetlenia na terenie dz. 52/50 obr. 2 jedn. Ewid. Nowa Huta os. Piastów".
- Remont dachu budynku Samorządowego Przedszkola nr 185 w Krakowie na os. Dywizjonu 303 49
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc postojowych w os. Willowym w rejonie budynków nr 21 - 27 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup Laparoskopu 4K wraz z kamerą ICG do chirurgii otwartej oraz Systemu termoablacji mikrofalowej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.