eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiecbankowa obsługa budżetu miasta Sosnowca



Ogłoszenie z dnia 2005-09-07

POZYCJA 46249

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sosnowiec: bankowa obsługa budżetu miasta Sosnowca Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezntowana przez Prezydenta Miasta, do kontaktów: Gabriela Hajduła, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960497, fax (032) 2960605; Elżbieta Gosek, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. (032) 2960580, fax (032) 2960581, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. (032) 2960600, 2892742, fax (032) 296 06 05,, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bankowa obsługa budżetu miasta Sosnowca. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Bankowa obsługa budżetu miasta Sosnowca oznacza, kompleksową obsługę budżetu jednostki samorządu terytorialnego (zawierającego w sobie budżety jednostek budżetowych) oraz budżetów zakładów budżetowych i funduszy celowych jednostki samorządu terytorialnego i obejmuje: otwarcie i prowadzenie 1 rachunku bieżącego i 20 rachunków pomocniczych budżetu miasta Sosnowca (w złotych), otwarcie i prowadzenie 10 rachunków oprocentowanych budżetu miasta dla obsługi środków z funduszy pomocowych, według wymogów narzuconych przez instytucje przekazujące te środki (w euro), otwarcie i prowadzenie 50 rachunków bieżących i 165 rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych miasta Sosnowca ( w złotych),realizację poleceń przelewów(elektronicznych i papierowych),przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych,sporządzanie wyciągów bankowych,dokonywanie wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków i stypendiów szkolnych oraz stypendiów pochodzących ze środków Unii Europejskiej - za pomocą debetowych kart przedpłaconych, usługi skarbcowe w zakresie przyjęcia i przechowywania w formie depozytu dokumentów i przedmiotów, udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym Gminy Sosnowiec do wysokości 5 000 000 zł, w każdym roku obowiązywania umowy, bez pobierania prowizji oraz innych opłat. Dla Zamawiającego kosztem kredytu będzie oprocentowanie kredytu ustalane w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną lub pomniejszoną o pewną stałą nieujemną marżę mk. -zaproponowaną w ofercie przez Wykonawcę .W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego postawionego do dyspozycji kredytu,Wykonawca nie będzie pobierał prowizji - również za gotowość, udzielanie na żądanie Zamawiającego gwarancji zapłaty za roboty budowlane do kwoty w wysokości 3 600 000 zł w okresie obowiązywania umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 lipca 2003r. o gwarancji zapłaty za roboty budowlane (Dz. U. Nr 180,poz.1758), zakup i realizację czeków, zapewnienie automatycznego lokowania w formie lokat terminowych środków pieniężnych z rachunków bieżących w tym: lokaty nocne, weekendowe, jednotygodniowe, wydawanie opinii bankowych, zapewnienie identyfikowania płatności masowych w zakresie podatków i opłat lokalnych, doradztwo finansowe w zakresie objętym umową rachunku bankowego, w tym co najmniej: codziennie przekazywanie przez Wykonawcę drogą elektroniczną informacji dotyczących kształtowania się kursów walut, podstawowych stawek oprocentowania, danych ekonomicznych mogących mieć wpływ na kształtowanie się kursów walut w najbliższym czasie oraz zapewnienie na wniosek Zamawiającego praktycznego doradztwa i szkolenia w zakresie produktów skarbowych i technik zabezpieczenia przed ryzykiem kursowym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sosnowiec. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Bankowa obsługa budżetu miasta Sosnowiec - powyżej 130.000,-euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 29.337,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawca działający na podstawie ustawy z 29 sierpnia 1997r Prawo bankowe (Dz.U. z 21.11.1997r. numer 140 poz.939 ,z późniejszymi zmianami). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania - Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył stosowne oświadczenie oraz potwierdził jego treść (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) następującymi dokumentami: aktualny odpis z właściwego Rejestru, inne aktualne na dzień składania ofert równoważne dokumenty zgodnie z postanowieniami Art.12, Art.19, Art. 20 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z dnia 21 listopada 1997r. Nr 140 poz.939, z późniejszymi zmianami), aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych - aktualne na dzień składania ofert,zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat wystawione przez właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego (nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione przez właściwy Oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), lub zaświadczenie wystawione przez właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwy Oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) o zwolnieniu, odroczeniu, rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w Art. 24 ust.1. pkt.4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w Art. 24 ust.1. pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający żąda,aby Wykonawca złożył stosowne oświadczenie oraz żeby potwierdził jego treść następującymi dokumentami (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości,również z opinią o badanym sprawozdaniu,(za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres), Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową za zapewniającą wykonanie zamówienia, jeżeli współczynnik wypłacalności obliczony zgodnie ze standardami NBP na koniec ostatniego roku obrachunkowego będzie nie niższy niż 8%. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył stosowne oświadczenie oraz żeby potwierdził jego treść następującymi dokumentami (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także o zakresie wykonywanych przez nich czynności ,zobowiązanie, że Wykonawca usługę wykona samodzielnie bez zatrudniania podwykonawców,wykaz placówek na terenie miasta Sosnowca zgodnie z wymogami opisanymi w SIWZ lub oświadczenie o zobowiązaniu, że wymagana ilość placówek zostanie uruchomiona w wymaganym terminie zgodnie z zapisami w SIWZ, wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Zamawiający wymaga, aby w wykazie zostało wymienione co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze i wartości, jak w niniejszym postępowaniu. Przez zamówienie o podobnym charakterze i wartości należy rozumieć - usługę bankowej obsługi budżetu jednostek samorządu terytorialnego lub administracji rządowej o budżecie rocznym większym od 300 mln zł (lub obsługę w toku). Zamawiający wyjaśnia, że wielkość budżetu można sumować, wykazując świadczenie wielu usług dla jednostek samorządu terytorialnego o mniejszych budżetach rocznych. Suma budżetów jednostek samorządu terytorialnego dla których Wykonawca świadczył bankową obsługę budżetu w wymaganym okresie (3 lat) nie może być mniejsza niż 900 mln zł, zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r.Prawo bankowe. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: wysokość ceny oferty 80% wysokość pożytków z lokat 20% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WFN.3410-01/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.10.2005, cena - 29,7 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka/przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 22.12.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.10.2005, godzina 10:30, Urząd Miejski Sosnowiec sala nr 307.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Ogłoszenie przekazane w dniu 31.08.2005r. Urzędowi Oficjalnych Wspólnot Europejskich a następnie Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych. 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.