eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa mostu Szczytnickiego we Wrocławiu w ciągu drogi krajowej nr 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-07

POZYCJA 46258

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa mostu Szczytnickiego we Wrocławiu w ciągu drogi krajowej nr 8 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji Wydział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Anna Mroczek, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3559076 w. 263,210, fax 071 3550866, e-mail: uzpnz@zdik.wroc.pl, www.zdik.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Dróg i Komunikacji, Anna Mroczek, ul. Długa 49, bud. B, pok. 3, 53-633 Polska, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 37 60 721, fax +48 71 373 49 06, www.zdik.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg i Komunikacji, Anna Mroczek, ul. Długa 49, bud. B, pok. 3, 53-633 Polska, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. -, fax +48 71 373 49 06. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Długa 49, bud. B pok. 1 /Biuro Obsługi Klienta/, 53-633 Polska, Wrocław, woj. dolnośląskie. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa mostu Szczytnickiego we Wrocławiu w ciągu drogi krajowej nr 8. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową mostu Szczytnickiego we Wrocławiu w ciągu drogi krajowej nr 8. Zakres robót budowlanych: budowa tymczasowego mostu wraz z drogami dojazdowymi, remont mostu Szczytnickiego (wzmocnienie konstrukcji łuków ceglanych, podpór i przęseł żelbetowych - trzy przęsła o długości ok. 20m i szerokości ok. 17m), drogi - jezdnia, chodniki, ścieżki rowerowe (ok. 15500m2), tory tramwajowe (ok. 1740mtp), trakcja tramwajowa, sieć wodociągowa kanalizacyjna ogólnospławna i deszczowa, sieć gazowa, sieć ciepłownicza, sieć elektroenergetyczna, sieć teletechniczna, oświetlenie uliczne, zieleń, organizacja ruchu docelowego wraz z sygnalizacją świetlną, organizacja ruchu zastępczego, próbne obciążenie obiektu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław/Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 867. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność na podstawie faktur częściowych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nadzorowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące budowę lub przebudowę ulicy klasy co najmniej G wraz z budową lub przebudową torowiska tramwajowego i sieci uzbrojenia podziemnego w zakresie sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, energetycznej i oświetlenia drogowego. 3. W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnili rolę Inżyniera wg wymogów FIDIC na co najmniej jednym zadaniu o wartości (robót budowlanych) co najmniej 20 000 000 zł 4. Dysponują osobą do prowadzenia kontraktu -Inżynierem Rezydentem, która w okresie ostatnich 3 lat prowadziła co najmniej jeden kontrakt drogowy wg wymogów FIDIC i posiada minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi lub nadzorze inwestorskim. 5. Dysponują inspektorem robót mostowych, który w ciągu ostatnich 3 lat kierował robotami mostowymi lub pełnił nadzór inwestorski na zadaniu obejmującym budowę lub przebudowę obiektu mostowego o konstrukcji żelbetowej lub zespolonej i długości co najmniej 50m. 6. Dysponują inspektorami nadzoru z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami branżowymi lub nadzorze inwestorskim. 7. Dysponują specjalistą ds. rozliczeń posiadającym 5 letnie doświadczenie zawodowe przy rozliczaniu budów, w tym minimum roczne doświadczenie przy rozliczaniu robót drogowych realizowanych zgodnie z FIDIC. 8. Będą korzystać z usług laboratorium akredytowanego lub będącego w końcowej fazie procesu akredytacji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 poz. 645). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie do-kumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 poz. 645). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późn. zmianami). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 53 - 51155 z dnia 16.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 71-116-1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.10.2005, cena - 100 PLN. Warunki i sposób płatności: w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.10.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.10.2005, godzina 12:00, sala konferencyjna w bud. B w Zarządzie Dróg i Komunikacji, ul. Długa 49 Wrocław, Polska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny - Transport. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.