eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUSŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SOCJALNYCH, SANITARIATÓW I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH PROKURATURY APELACYJNEJ W WARSZAWIE PRZY UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 25/KOZIA 1 i UL. OSTROROGA 24 E, TERENU PRZYLEGŁEGO DO TYCH BUDYNKÓW ORAZ SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Warszawa: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SOCJALNYCH, SANITARIATÓW I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH PROKURATURY APELACYJNEJ W WARSZAWIE PRZY UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 25/KOZIA 1 i UL. OSTROROGA 24 E, TERENU PRZYLEGŁEGO DO TYCH BUDYNKÓW ORAZ SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
Numer ogłoszenia: 462688 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie , ul. Krakowskie Przedmieście 25, 00-951 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4649112, faks 022 4649241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.pa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SOCJALNYCH, SANITARIATÓW I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH PROKURATURY APELACYJNEJ W WARSZAWIE PRZY UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 25/KOZIA 1 i UL. OSTROROGA 24 E, TERENU PRZYLEGŁEGO DO TYCH BUDYNKÓW ORAZ SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza : Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w budynkach Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1 i ul. Ostroroga 24 E oraz terenu przyległego do wyżej wymienionych budynków. 1. Szczegółowy zakres prac określają: Załącznik Nr 1 (Szczegółowy zakres prac) oraz Załącznik Nr 3 (Projekt umowy) do SIWZ. 1.1. Lokalizacja: ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1- Usługi polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych oraz małej i dużej sali konferencyjnej w kompleksie budynków przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1 oraz terenu przyległego. Lp. Opis Jednostka miary Ilość 1. Powierzchnia wewnątrz budynku (pięć kondygnacji nadziemnych, jedna kondygnacja podziemna - pomieszczenia biurowe (88 szt.), pokoje gościnne (4 szt.) ze świetlicą i pomieszczeniem magazynowym, ciągi komunikacyjne, duża i mała sala konferencyjna oraz balkony - 4 szt). Toalety (15szt.), szatnia oraz pomieszczenia socjalne (4 szt.) (z wyłączeniem I -go piętra) m2 2350 2. Teren przyległy do budynku m2 300 3. Korytarze w piwnicy m2 151 4. Gabinety lekarskie m2 80 5. Okna (drewniane, dwuskrzydłowe, skrzynkowe ze szprosami - 73 szt., okna jednoramowe dwuskrzydłowe ze szprosami 59 szt.) szt. 132 1.2. Lokalizacja: ul. Ostroroga 24E - Usługi polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitariatów i ciągów komunikacyjnych w budynku przy ul. Ostroroga 24E oraz terenu przyległego. Lp. Opis Jednostka miary Ilość 1. Powierzchnia użytkowa (pięć kondygnacji nadziemnych, jedna kondygnacja podziemna - pomieszczenia biurowe, socjalne, ciągi komunikacyjne, sanitariaty i sala konferencyjna). Na każdym piętrze toalety (męska i damska) oraz po jednym pomieszczeniu socjalnym m2 1 573 2. Teren przyległy do budynku (w tym parking zewnętrzny) m2 1 195 3. Okna dwuskrzydłowe plastikowe szt. 72 1.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - 9, 90.91.12.00 - 8, 90.91.13.00 - 9 1.4. Okres realizacji zamówienia: od dnia 2 stycznia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 39.83.30.00-0, 39.83.20.00-3, 39.83.16.00-2, 39.83.15.00-1, 39.83.13.00-9, 39.83.12.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem nieważności oferty, wnosi wadium w wysokości 7 000,00 zł, przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium w tym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenia kasy są zawsze poręczeniami pieniężnymi, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), 3. Wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie Nr rachunku: 80 1500 1777 1217 7002 9483 0000 z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy - SIWZ (ZP/5/A/2013). 4. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. Przy dokonywaniu wpłaty w formie przelewu Wykonawca musi zadbać o to, aby wpłacana kwota była zaksięgowana w banku na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkową, nieodwołalną możliwość ściągnięcia go na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji. Dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej może być złożony w siedzibie Zamawiającego w dowolnym czasie przed terminem składania ofert, w przeciwnym wypadku musi być dołączony do oferty. 6. Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający przedstawia główne zapisy, jakie muszą zawierać poręczenia lub gwarancje: Przedmiotem niniejszej gwarancji jest kwota wadium w wysokości ....... zł (słownie .....................złotych), do wniesienia, którego zobowiązany jest ................(nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną) stający do postępowania o zamówienie publiczne na ............................ prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w dniu .......... przez Prokuraturę Apelacyjną w Warszawie. Niniejszym .............................. (nazwa Gwaranta) gwarantuje zapłatę na rzecz Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 25 kwoty wadium, o której mowa wyżej, gdy ......................... (nazwa Wykonawcy, w przypadku oferty wspólnej - Wykonawców składających ofertę wspólną): 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie .............. (nazwa Wykonawcy jak wyżej). 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Gwarancja obowiązuje od dnia ...................(termin składania ofert) do dnia.................. Gwarant zobowiązuje się do wypłacenia dla Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 25 kwoty do wysokości określonej powyżej na pierwsze pisemne żądanie, bez konieczności uzasadnienia żądania przez Zamawiającego, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem choćby jednego z wymienionych wyżej warunków i wyszczególni zaistniały warunek lub warunki. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci Wykonawcy, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub w innych przypadkach unormowanych w art. 46 ust. 1 i 2 Pzp. 11. W ofercie należy wskazać numer rachunku, na który Zamawiający dokona przelewu wadium w przypadku jego zwolnienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w zakresie określonym przez Zamawiającego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w zakresie określonym przez Zamawiającego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w zakresie określonym przez Zamawiającego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w zakresie określonym przez Zamawiającego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów. Z treści oświadczeń i dokumentów musi wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w zakresie określonym przez Zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstaw aktów prawnych przywołanych w umowie oraz określa następujące warunki takiej zmiany: zmiana wymaga wniosku w formie pisemnej zawierającego uzasadnienie wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być wprowadzone wyłącznie za zgodą obu stron umowy, w formie pisemnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.pa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 25 00-951 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Apelacyjna w Warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 25 00-951 Warszawa Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 24.12.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.