eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego -Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1- wraz z dostawą materiałów szkoleniowych - nr PU-EduKom-3211/3/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Rzeszów: Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego -Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1- wraz z dostawą materiałów szkoleniowych - nr PU-EduKom-3211/3/15
Numer ogłoszenia: 46281 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego -Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1- wraz z dostawą materiałów szkoleniowych - nr PU-EduKom-3211/3/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu pt.: Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usługi szkoleniowej obejmującej organizację i przeprowadzenie szkolenia z programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 wraz z dostawą materiałów szkoleniowych. 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy: a. zorganizować i przeprowadzić szkolenie przygotowujące nauczycieli do prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przy użyciu programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 opracowanego przez Galinę Dolyę i Nikolaia Veraksę, opartego na teorii Lwa Wygotskiego. Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli z nowymi narzędziami, które ułatwiają dzieciom zrozumienie pojęć matematycznych, zwłaszcza pojęcia liczby. - Szkolenie obejmuje część teoretyczną oraz praktyczną. Część teoretyczna obejmie najważniejsze zagadnienia teorii społeczno - kulturowej Lwa Wygotskiego, sposoby wspierania rozwoju umiejętności samoregulacji, poznawczych oraz komunikacyjnych zgodnie z ideą Wygotskiego, a także umiejscowienie jej założeń na tle innych pedagogik. Część praktyczna będzie prowadzona w oparciu o materiały autorskie Galiny Dolyi opracowane do programu edukacyjnego Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną wszystkie materiały, których ilustracje znajdują się w podręczniku Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1 po to, by w sposób szczegółowy przedstawić metodykę pracy z programem oraz by nauczyciele po ukończonym szkoleniu mogli od razu przełożyć zdobytą wiedzę na praktyczne działania z dziećmi. - Szkolenie przeprowadzone zostanie w oparciu o założenia Wygotskiego - pracy z grupą dzieci ze wskazaniem, w jaki sposób dzieci w grupie należy aktywizować i jakimi materiałami każde z dzieci powinno posługiwać się w czasie prowadzonych zajęć. Podczas zajęć warsztatowych pokazana zostanie metodyka prowadzenia zajęć opracowana przez Galinę Dolya i Nikolaia Veraksę, oparta na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych - tzw. siatek zgodności L. Vengera) oraz realizująca określony zestaw procedur ułatwiających dziecku zrozumienie podstawowych koncepcji matematycznych. - Czas trwania i sposób organizacji szkolenia (dla 1 grupy): 10 godzin dydaktycznych, w tym wykład teoretyczny (4 godz. dydaktyczne) oraz warsztaty połączone z treningiem umiejętności przygotowującym uczestników szkolenia do prowadzenia zajęć z dziećmi (6 godz. dydaktycznych). 1 godzina dydaktyczna = 45 minut Zamawiający zastrzega, że zajęcia mogą być realizowane w dowolne dni tygodnia ze szczególnym uwzględnieniem dni weekendowych tj. soboty i niedzieli w godzinach od 08:00 do 20:00. - Przewidywana liczba grup do przeszkolenia przez Wykonawcę: 8 grup Zamawiający przewiduje, że jednorazowo odbywać się mogą zajęcia dla 2 grup w tych samych terminach. - Średnia liczba osób w jednej grupie: 20 (maksymalnie 25 os./gr.). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości grup (jednakże ilość grup nie będzie mniejsza niż 3). Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. b. dostarczyć materiały szkoleniowe wszystkim uczestnikom szkolenia w postaci podręcznika metodycznego dla nauczycieli do programu edukacyjnego do wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej Klucz do uczenia się. Technologia rozwoju dziecka. Matematyka 1. Motyle, autorzy: Galina Dolya, Nikolai Veraksa. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE W sytuacji, gdy Zamawiający w dokumentacji przetargowej, użył przy opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, wskazał pochodzenie, nazwę produktu lub producenta, działanie takie miało na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować materiały równoważne, z tym, że oferowane produkty równoważne winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w dokumentacji przetargowej. Zamawiający za równoważne uzna: 1. Szkolenie jeśli: a. przygotowuje nauczycieli do prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przy użyciu konkretnego, zwartego programu edukacyjnego z zakresu metodyki pracy w obszarze edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym, program oparty na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera), który zostanie dołączony w postaci podręcznika metodycznego jako materiał szkoleniowy. Umożliwia osiągnięcie celu szkolenia jakim jest zapoznanie nauczycieli z nowymi narzędziami, które ułatwiają dzieciom zrozumienie pojęć matematycznych, zwłaszcza pojęcia liczby. b. czas trwania szkolenia: nie mniej niż 10 godzin dydaktycznych, w tym wykład teoretyczny (nie mniej niż 4 godziny dydaktyczne) oraz warsztaty połączone z treningiem umiejętności przygotowującym uczestników szkolenia do prowadzenia zajęć z dziećmi (nie mniej niż 6 godzin dydaktycznych) 1 godzina dydaktyczna = 45 minut c. jest prowadzone w oparciu o materiały (karty pracy) do konkretnych zajęć z grupą 10 dzieci, opracowane do proponowanego programu edukacyjnego, d. podczas szkolenia wykorzystane są wszystkie materiały, których ilustracje znajdują się w podręczniku dostarczonym na szkolenie, e. przeprowadzone zostanie w oparciu o założenia Wygotskiego - pracy z grupą 10-osobową dzieci ze wskazaniem, w jaki sposób każde z dzieci w grupie należy aktywizować i jakimi materiałami każde z dzieci powinno posługiwać się w czasie prowadzonych zajęć, f. podczas zajęć warsztatowych pokazana zostanie metodyka prowadzenia zajęć, oparta na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera), g. ukończenie szkolenia da uczestnikowi uprawnienie do prowadzenia zajęć z proponowanego programu edukacyjnego, poświadczone zaświadczeniem zatwierdzonym przez autora metody/programu. 2. Materiały szkoleniowe jeśli: a. jest to podręcznik metodyczny dla nauczycieli do programu edukacyjnego do wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej z zakresu edukacji matematycznej, koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby, b. podręcznik opisuje konkretną metodykę pracy w zakresie rozumienia podstawowych relacji matematycznych i kształtowania pojęcia liczby w okresie przedliczbowym, opartą na teorii Lwa Wygotskiego, z użyciem mediatorów zewnętrznych (modeli graficznych, tzw. siatek zgodności Leonida Vengera) oraz realizująca określony zestaw procedur umożliwiających dziecku zrozumienie podstawowych koncepcji matematycznych i wykorzystanie ich do rozwiązywania różnorodnych zadań, a z drugiej strony umożliwiających rozpoznawanie istotnych cech każdego zadania poznawczego i wykonywanie operacji umysłowych potrzebnych do jego rozwiązania, c. przedstawione w podręczniku materiały graficzne są zaprojektowane w taki sposób, by ułatwić dzieciom kształcenie procesów myślowych, takich jak: analizowanie, syntetyzowanie, porównywanie oraz czynnościowe wykorzystanie edukacji matematycznej oraz osadzają ją w rzeczywistości bliskiej dzieciom, również po to, aby umiejętności matematyczne wykorzystywać w życiu, d. scenariusze zajęć w podręczniku są zaprojektowane tak, by czas realizacji poszczególnych zajęć był nie dłuższy niż 20 minut, e. ilość stron podręcznika wynosi nie mniej niż 89 w formacie A4, czcionka o rozmiarze nie większym niż 12, f. sposób zadruku podręcznika: część główna : 4/0, załączniki 1/0, g. podręcznik zawiera: - wprowadzenie, nie mniej niż 30 scenariuszy zajęć z dziećmi, - nie mniej niż 49 poglądowych kolorowych ilustracji, w tym tabele przedstawiające sposób organizacji materiałów pomocniczych dla dzieci oraz przykładową ocenę diagnostyczną nawiązującą do realizowanych sesji diagnostycznych, - następujący układ treści scenariuszy: podział tekstu na cele dydaktyczne, spis materiałów dla nauczyciela i grupy 10 dzieci, procedura przeprowadzenia zajęć, zindywidualizowany wynik dydaktyczny, - załączniki: wzory siatek zgodności (6 rodzajów siatek zgodności Leonida Vengera) oraz arkusze do bieżącego monitorowania umiejętności dziecka do każdych zajęć w ujęciu grupowym. h. do podręcznika będą istniały dodatkowe karty pracy z dziećmi (minimum 258 kart pracy do scenariuszy zajęć opracowanych w podręczniku), które nauczyciel/przedszkole może nabyć we własnym zakresie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na zakupie usługi szkoleniowej objętej przedmiotowym zamówieniem dla 2 grup.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują: - minimum 3 usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkolenia dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej z programu edukacyjnego dotyczącego metodyki pracy z zakresu edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym dla grupy liczącej minimum 15 osób (podana liczba osób dotyczy każdej wykazanej usługi szkoleniowej) wraz z dostawą materiałów szkoleniowych dla uczestników w postaci podręczników dotyczących metodyki pracy z zakresu edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym do programu edukacyjnego. Za jedną usługę szkoleniową Zamawiający uzna wyłącznie taką usługę, która została przeprowadzona na rzecz jednego podmiotu w ramach jednej umowy (zlecenia, zamówienia). Zamawiający nie dopuszcza wykazywania kilku usług szkoleniowych z tego samego tematu (np. dla kilku grup szkoleniowych) przeprowadzonych w ramach jednej umowy (zlecenia, zamówienia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony - w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przy czym każda osoba musi posiadać: - minimum wykształcenie wyższe magisterskie, - doświadczenie polegające na przeprowadzeniu min. 4 szkoleń z programu edukacyjnego dotyczącego metodyki pracy z zakresu edukacji matematycznej koncentrującej się na kształtowaniu pojęcia liczby w okresie przedliczbowym w wymiarze nie mniej niż 8 godzin dydaktycznych każde szkolenie (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) dla grupy szkoleniowej liczącej nie mniej niż 15 osób. Jako jedno szkolenie Zamawiający rozumie wyłącznie takie szkolenie, które zostało przeprowadzone przez danego trenera na rzecz jednego podmiotu w ramach jednej umowy (zlecenia, zamówienia), niezależnie od ilości grup przeszkolonych w ramach tej umowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: a. Wypełniony druk Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Wykazem doświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 7 do SIWZ. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać także wszystkie wymagane w niniejszym rozdziale SIWZ oświadczenia i dokumenty. b. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów). c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia: - siły wyższej - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne, nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą Stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - zmian we wniosku o dofinansowanie projektu, - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b. zmiany terminu płatności - w przypadku: - nie przekazania Zamawiającemu środków pieniężnych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie jako Instytucję Pośredniczącą. W takim przypadku Wykonawca nie będzie dochodził wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia, c. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia: - w przypadku wycofania z realizacji części przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych, ekonomicznych lub finansowych Zamawiającego, - w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy, strony umowy zobowiązane są do poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 202a..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, pokój nr 1 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu pt.: Edukacja skuteczna, przyjazna, nowoczesna - rozwój kompetencji kadry zarządzającej i pedagogicznej szkół i placówek oświatowych w województwie podkarpackim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.