Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Brzesko: Dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 462842 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Brzesku , ul. Legionów Piłsudskiego 23, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 6631282, 6849570, faks 0-14 6631282.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psp3brzesko.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku w 2013 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku w 2013 roku. PATRZ: Przetargi- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na stronie: http://www.psp3brzesko.edu.pl..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia- Załącznik Nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia- Załącznik Nr 1 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia- Załącznik Nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia- Załącznik Nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia- Załącznik Nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie w trybie art.22 ustawy Pzp -załącznik Nr 1 do SIWZ, Oświadczenie w trybie art.24 ustawy Pzp -załącznik Nr 2 do SIWZ, oświadczenie uzupełniające w trybie art.24 ustawy Pzp- załącznik Nr 3 do SIWZ, Oświadczenie o akceptacji projektu umowy -zalącznik Nr 4 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ, Projekt umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ, Wzór oferty- Załącznik Nr 7 do SIWZ, Formularze cenowe - załączniki od Nr 8 do Nr 15 SIWZ, Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- załącznik Nr 16 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany: A)Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części dostaw, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: -wskazanie dostaw które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, -zgoda obu stron umowy , -zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego. B) Obniżenie wartości umowy w przypadku dostaw zamiennych wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: -wskazanie dostaw zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, -zgoda obu stron umowy , -zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, C) Zmiana wartości umowy może nastąpić w przypadku zmian w podatku VAT wprowadzonych właściwymi aktami prawnymi. D). Wykonanie dostaw zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: -wskazanie dostaw zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, -zgoda obu stron umowy , -zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, -nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psp3brzesko.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Brzesku ul. Legionów Piłsudskiego 23 32-800 Brzesko tel. 14 66-312-82, e-mail: szkola3brzesko@poczta.onet.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Brzesku ul. Legionów Piłsudskiego 23 32-800 Brzesko..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ: Przetargi- Załącznik Nr 8 do SIWZ na stronie: http://www.psp3brzesko.edu.pl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięsa wołowo-wieprzowe oraz ich wyroby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ: Przetargi- Załącznik Nr 9 do SIWZ na stronie: http://www.psp3brzesko.edu.pl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mrożonki owocowo-warzywne i ryby..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ: Przetargi- Załącznik Nr 10 do SIWZ na stronie: http://www.psp3brzesko.edu.pl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.22.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.24.17.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieczywa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ: Przetargi- Załącznik Nr 11 do SIWZ na stronie: http://www.psp3brzesko.edu.pl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.61.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mięsa drobiowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ: Przetargi- Załącznik Nr 12 do SIWZ na stronie: http://www.psp3brzesko.edu.pl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Owoce i warzywa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ: Przetargi- Załącznik Nr 13 do SIWZ na stronie: http://www.psp3brzesko.edu.pl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mleko i jego przetwory..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ: Przetargi- Załącznik Nr 14 do SIWZ na stronie: http://www.psp3brzesko.edu.pl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty mączne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PATRZ: Przetargi- Załącznik Nr 15 do SIWZ na stronie: http://www.psp3brzesko.edu.pl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Utrzymanie składu drewna, budowa placu pod miejsce odpoczynku i budowa zjazdu z drogi powiatowej na terenie Nadleśnictwa Brzesko
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2025 r
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy mrożonek i ryb do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.