eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa materiałów piśmienniczych/konferencyjnych, pamięci USB oraz przygotowanie do druku i produkcja materiałów promocyjno-informacyjnych na nośnikach typu roll-up

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Wrocław: Dostawa materiałów piśmienniczych/konferencyjnych, pamięci USB oraz przygotowanie do druku i produkcja materiałów promocyjno-informacyjnych na nośnikach typu roll-up
Numer ogłoszenia: 462884 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384220 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów piśmienniczych/konferencyjnych, pamięci USB oraz przygotowanie do druku i produkcja materiałów promocyjno-informacyjnych na nośnikach typu roll-up.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów piśmienniczych/konferencyjnych, pamięci USB oraz przygotowanie do druku i produkcja materiałów promocyjno-informacyjnych na nośnikach typu roll-up, tj.: 1) Dostawa 520 kompletów materiałów piśmienniczych /konferencyjnych wraz z nadrukami; 2) Dostawa 620 sztuk pamięci USB dla uczestników konferencji, seminariów i warsztatów wraz z nadrukami; 3) Usługa przygotowania do druku i produkcja materiałów informacyjno-promocyjnych na nośnikach typu roll-up. Treść i forma nadruków musi być zgodna z dostarczonym przez Zamawiającego opisem systemu identyfikacji wizualnej projektu i zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Szczegółowy opis materiałów objętych zamówieniem: - materiały piśmiennicze dla uczestników seminariów, konferencji, szkoleń - 520 kompletów zawierających: o torbę papierową w kolorze białym, z nadrukiem dwustronnym (CMYK). Rozmiar toreb powinien być wystarczający dla przenoszenia teczki wraz z pozostałymi elementami, zatem powinien być stosowy dla materiałów w formacie A4; szerokość: 24-30 cm, wysokość 35-40 cm, głębokość 10-12cm. Grubość (trwałość) papieru powinna być wystarczająca, aby torby nie ulegały uszkodzeniu przy przenoszeniu teczek wraz z ich zawartością. Dopuszcza się rączki sznurkowe lub papierowe (skręcane lub płaskie). o teczkę kartonową z nadrukiem logotypów (CMYK), z uchwytem, zawierającą w sobie pozostałe elementy kompletu. Rozmiar teczki powinien być odpowiedni, aby pomieścić wszystkie pozostałe elementy, w tym notatnik A4. Teczka powinna mieć formę kartonu składanego na pół, z uchwytem do przenoszenia, również kartonowym. Zamknięcie powinno zabezpieczać przed otwieraniem się teczki przy trzymaniu za uchwyt. Teczka od wewnątrz powinna mieć zakładkę (kieszonkę) na wizytówkę/ulotkę oraz uchwyt na długopis. Pozostałe elementy: notatnik A4, notatnik (bloczek) kartek samoprzylepnych oraz zestaw znaczników (zakładek) samoprzylepnych powinny być zintegrowane (przymocowane) do boków teczki. o notatnik (min. 20 kartek, format A4, min. gramatura 80 g/m2, bez nadruku) o długopis z nadrukiem dwustronnym (3 logotypy w pełnym kolorze) o notatnik (bloczek) kartek samoprzylepnych, min. 20 kartek o wymiarach min. 7,6 cm x 7,6 cm, bez nadruku i bez okładki o zestaw znaczników samoprzylepnych (min. 4 kolory po min. 20 znaczników każdego koloru, bez nadruku, o rozmiarach z zakresu 15-20 mm na 45-50 mm) - nośniki pamięci flash USB - 620 szt. o pojemności min. 4 GB wraz z nadrukiem (3 logotypyw pełnym kolorze - dwustronnym, chyba że forma/rozmiar pamięci pozwala czytelne rozmieszczenie logotypów po jednej stronie), jednoczęściowe, bez elementów wysuwanych/rozkładanych (przykład formy spełniającej wymagania: pamięć USB zintegrowana z bransoletką sylikonową). - nośniki reklamowe typu roll-up - 20 szt. jednostronnie zadrukowane w pełnym kolorze wraz z usługą przygotowania do druku, rozkładane na maszcie aluminiowym, o wymiarach przestrzeni reklamowej min. (szer. x wys.) 85 cm x 200 cm, z futerałem. Na torbie i teczkach będą umieszczone dodatkowo: logotyp projektu oraz logotypy partnerów projektu (Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Gmina Wrocław, Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu) - co daje łącznie (wraz logotypami PO KL i UE) 6 logotypów. Na długopisie oraz pamięci USB umieszczone zostanie dodatkowo tylko logo projektu, łącznie 3 logotypy. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) Priorytet VIII. Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.2. Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw w związku z realizacją projektu Dolnośląska Sieć Wzornictwa Przemysłowego w latach 2012-2014. Pozostałe warunki realizacji zamówień są zawarte w projekcie umowy. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) Priorytet VIII. Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.2. Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw w związku z realizacją projektu Dolnośląska Sieć Wzornictwa Przemysłowego w latach 2012-2014..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja C4 Sp. z o.o., ul. Gdańska 25c/2, 01-614 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32910,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26789,40

  • Oferta z najniższą ceną: 26789,40 / Oferta z najwyższą ceną: 44058,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.