Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-27
Krynica: Dostawa odzieży ochronnej, roboczej, sprzętu ochrony osobistej oraz odzieży służbowej dla S.A. Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój
Numer ogłoszenia: 46289 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. , ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej, roboczej, sprzętu ochrony osobistej oraz odzieży służbowej dla S.A. Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, roboczej, sprzętu ochrony osobistej oraz odzieży służbowej dla S.A. Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój w ilościach podanych w załączniku nr 4 według pakietów: Pakiet I- odzież dla personelu technicznego zał. nr 4a Pakiet II- odzież dla personelu medycznego zał. nr 4b Pakiet III- odzież robocza dla personelu gastronomicznego zał. nr 4c Pakiet IV- obuwie dla personelu medycznego zał. nr 4d Pakiet V- odzież służbowa zał. nr 4e Pakiet VI- sprzęt ochrony osobistej zał. nr 4f 2. Zamówienie polega na dostawie odzieży specjalistycznej dla personelu Spółki Akcyjnej Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S. A. , zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia , z postanowieniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej przenoszącym wymagania dyrektywy 89/686/EWG z późniejszymi zmianami oraz z wymaganiami zawartymi w normach : PN-EN ISO 20345:2005, oznaczenie CE. 2.2. Wykonawca wraz z pierwszą dostawą towaru dostarczy deklarację zgodności jakości na odzież ochronną. 3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: dostarczania zamówionych towarów z zastrzeżeniem, że dostawy będą sukcesywne/ na podstawie zamówień częściowych składanych Wykonawcy faksem przez Zamawiającego/ przez cały okres objęty zamówieniem stosownie do potrzeb zamawiającego. 4. Wykonawca dostarczy wzory oferowanej odzieży, na podstawie których zostanie złożone zapotrzebowanie na odpowiedni rozmiar odzieży oraz zapewni wymianę odzieży w przypadku niedopasowania. 5. Odzież zostanie dostarczona do Zamawiającego zapakowana kompletami. 6. Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w ciągu 14 dni od daty zamówienia złożonego przez Zamawiającego faksem (dotyczy wszystkich pakietów ). 7. W każdym z zamówionych ubrań (żakiety, bluzy, spodnie, spódnice, ubrania, fartuchy itd.): od spodu - zostanie wszyta informacja określająca: rodzaj materiału, temperaturę prania, możliwość prasowania. 8. Zamówienie obejmuje koszty transportu loco Zamawiający (w wyznaczone miejsce przez Zamawiającego: Krynica-Zdrój ul. Nowotarskiego 9/4). 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 10. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 11. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (zał. nr 4a-f pakiet nr I, II, III, IV, V, VI). 12. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym pakiecie zostaną odrzucone. 13 . Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych (6 pakietów). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na 1 pakiet ,2,3,4,5 lub wszystkie 6 pakietów. 14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości odzieży określonej w zał. nr 4 niniejszej specyfikacji - w granicach +/- 20 % wartości umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. 15. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty próbek materiałów , wzorów odzieży i obuwia wszystkich oferowanych produktów (dotyczy wszystkich pakietów) - przy czym próbki materiału oferowanej odzieży (wymiar co najmniej 10cmx10 cm) oraz wzory odzieży i obuwia ( po 1 szt i 1 parze) - zgodnie z pkt. III.5 SIWZ. Zamawiający zwróci każdemu Wykonawcy w terminie do 30 dni po podpisaniu umowy złożone próbki i wzory produktów określone w pakietach od 1-6. Odbiór na własny koszt Wykonawców w siedzibie Zamawiającego. 16. Dodatkowe wymagania : - W przypadku stwierdzenia, że dostarczona odzież jest niezgodna z parametrami opisanymi w SIWZ lub nie jest kompletna albo nie jest uszyta należycie, Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia objętego reklamacją, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Wykonawca dokona poprawek i przeszycia odzieży w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia niezgodności przez Zamawiającego. - Termin płatności faktury nie może być krótszy niż 28 dni.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9, 18.14.30.00-3, 33.19.90.00-1, 18.83.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje z należytą starannością min. 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem złożonej przez Wykonawcę ofercie, o wartości (każda z tych dostaw)w wysokości: - dla pakietu nr 1 co najmniej 20.000,00 zł. brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)każda, - dla pakietu nr 2 i 6 co najmniej 10.000,00 zł. brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych) każda, - dla pakietu nr 3,4 i 5 co najmniej 5.000,00 zł. brutto (słownie: pięć tysięcy złotych) każda, - w przypadku składania oferty na wszystkie pakiety łącznie w wysokości 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie ( potwierdzeniem mogą być referencje). Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie III.4.1.pkt.1. Ocena nastąpi w oparciu o formułę spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca przedłoży jedynie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów ważności dokumentów stosuje się odpowiednio
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: 1. zmiany sposobu realizacji zamówienia oraz jego zwiększenie lub zmniejszenie do 20% całkowitej wartości zamówienia ze względów technicznych, organizacyjnych i osobowych lub ze względu na zasadę gospodarności, celowości i efektywności wydatkowania środków publicznych. 2. rozwiązania umowy wraz z upływem, czasu na jaki została zawarta lub wraz z wyczerpaniem całkowitej wartości umowy brutto. 3. odstąpienia od umowy w części w razie braku zamówionego towaru składającego się na przedmiot zamówienia, niespełnienia przez towar wymogów jakościowych lub niewywiązania się przez Wykonawcę z terminów dostaw towaru i zakupu towaru u innego Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.krynica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4 sekretariat pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (dalej, zbiorczo zwane Korespondencja) Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie. Dopuszcza się przekazywanie informacji faksem i drogą elektroniczną, przy czym każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek potwierdzić fakt ich otrzymania.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I- odzież dla personelu technicznego 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zał nr 4 pakiet nr 1 do SIWZ (zał nr 4a)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II- odzież dla personelu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zał nr 4 pakiet nr 2 do SIWZ (zał nr 4b)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III- odzież robocza dla personelu gastronomicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zał nr 4 pakiet nr 3 do SIWZ (zał nr 4c)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV- obuwie dla personelu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zał nr 4 pakiet nr 4 do SIWZ (zał nr 4d)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V- odzież służbowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zał nr 4 pakiet nr 5 do SIWZ (zał nr 4e)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI- sprzęt ochrony osobistej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zał nr 4 pakiet nr 6 do SIWZ (zał nr 4f)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy jednorazowych pieluch, obłożeń, zestawów zabiegowych, kompletów chirurgicznych, fartuchów operacyjnych, masek, czepków i pościeli, z podziałem na 16 (szesnaście) części.
- "Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu pn. Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Zakup wraz z dostawą artykułów medycznych
- Dostawa i montaż systemu ochrony radiologicznej
- Dostawa koszul i bluz jednorazowych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.