To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Ustroń: Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji, w podziale na 7 części
Numer ogłoszenia: 462904 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 395460 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Rehabilitacji, ul. Zdrojowa 6, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8545131, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji, w podziale na 7 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą warzyw i owoców do siedziby Zamawiającego w ramach wyodrębnionych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą na potrzeby Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji warzyw i owoców, określonych szczegółowo w załącznikach nr: 2, 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do siwz - Formularze asortymentowo-cenowe do niniejszej specyfikacji w rozbiciu na części. Zamówienie składa się z 7 części (zadań) w podziale na: - Część nr 1 - Warzywa korzeniowe - załącznik 2 do siwz, - Część nr 2 - Warzywa sezonowe - załącznik 2a do siwz, - Część nr 3 -Owoce - załącznik nr 2b do siwz, - Część nr 4 - Warzywa i owoce mrożone - załącznik nr 2c do siwz, - Część nr 5 - Kiszonki warzywne - załącznik nr 2d do siwz, - Część nr 6 - Pieczarki i papryka - załącznik nr 2e do siwz - Część nr 7 - Warzywa strączkowe - załącznik nr 2f do siwz. 2. Zakres dostawy obejmuje: a) rodzaje i ilości zamawianych warzyw i owoców zostały wyszcze?gólnione w Formularzach cenowych - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d, 2e i 2f do specyfikacji w rozbiciu na poszczególne części, b) dostawy warzyw i owoców następować będą systematycznie, trzy razy w tygodniu, tj.: w poniedziałki, środy i piątki, w godzinach pomiędzy 7:00 - 11:00, c) dostawy produktów mrożonych następować będą 1 raz w tygodniu, d) dostawy będą realizowane, zgodnie z wcześniejszym (24 godzinnym wyprzedzeniem) telefonicznym zamówieniem złożonym przez Zamawiają?cego, potwierdzonym faksem lub listownie, e) zamawiający zastrzega sobie możliwość, że w uzasadnionych przypadkach (poza ustalonym terminem dostawy), złożenia doraźnego (jednorazowego) zapotrzebowania na warzywa, owoce, f) wymagany okres realizacji zamówienia 12 miesięcy od daty podpisania umowy, g) Wykonawca, we własnym zakresie, zapewnia dostawę i rozładunek wszystkich niezbędnych produktów wymienionych w Formularzach asortymentowo-cenowych w rozbiciu na poszczególne części, h) w przypadku, gdy Wykonawca wyrazi chęć pobrania specyfikacji istotnych warunków zamówienia w wersji papierowej, koszt całości materiałów przetargowych wynosi 25,00 PLN brutto.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 03.22.12.30 - Papryka 03.22.12.60 - Grzyby 03.22.20.00 - Owoce i orzechy 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.21.22.00 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Warzywa korzeniowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
- P.P.H.U. BŁAŻEJ Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36510,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52407,39
Oferta z najniższą ceną: 52407,39 / Oferta z najwyższą ceną: 52407,39
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Warzywa sezonowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
- P.P.H.U. BŁAŻEJ Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39780,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41643,00
Oferta z najniższą ceną: 41643,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41643,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Warzywa i owoce mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
- Hurtownia Drobiu i Jaj Mirosława Wierzbicka, ul. Łęgowa 28, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24196,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20554,80
Oferta z najniższą ceną: 20554,80 / Oferta z najwyższą ceną: 21747,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Kiszonki warzywne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
- P.P.H.U.BŁAŻEJ Błażej Firganek ,, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5025,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5632,20
Oferta z najniższą ceną: 5632,20 / Oferta z najwyższą ceną: 8154,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pieczarki i papryka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
- P.P.H.U. BŁAŻEJ Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8257,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6961,50
Oferta z najniższą ceną: 6961,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6961,50
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Warzywa strączkowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H."BŁAŻEJ" Błażej Firganek
- P.P.H.U. BŁAŻEJ Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3935,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3553,29
Oferta z najniższą ceną: 3553,29 / Oferta z najwyższą ceną: 3553,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Remonty cząstkowe dróg i ulic miejskich i powiatowych oraz modernizacja nawierzchni dróg na terenie Miasta Ustroń, które posiada status uzdrowiska w granicach administracyjnych Miasta
- Bieżące utrzymanie dróg i ulic miejskich i powiatowych na terenie Miasta Ustroń, które posiada status uzdrowiska w granicach administracyjnych miasta
- Sukcesywne dostawy chemii dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. tj. środków do dezynfekcji - zamówienie nr 1.
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Mrożonki
- Dostawa warzyw dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania - powtórzone
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.